فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ طرهانی با اشاره به اینکه کارآگاهان در ادامه متوجه شدند پسر جوان در یکی از خیابان‌های شهر ری حضور دارد، ادامه داد: ماموران در گام بعدی راهی خیابان موردنظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت کردند.
در آخرین روزهای بهار، جامعه فوتبال آلمان از خبر نزاع مرگبار در یک تورنمنت جوانان در فرانکفورت شوکه شد.
قرار داشتن محل کسب و کار محمدامین هماوند در نزدیکی یک نزاع دسته جمعی به طرز عجیبی منجر به مرگ او شده است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح جزئیات علت فوت دانشجوی دختر یکی از دانشگاه‌های استان پرداخت.
دادستان عمومی و انقلاب ایذه: به محض اطلاع از این حادثه، بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر و تحقیقات مقدماتی آغاز و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم یا متهمین این پرونده صادر شده است.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب اهواز با رد شایعه گروگان‌گیری در منطقه کیانپارس این شهرستان، گفت: این عملیات مربوط به دستگیری یک متهم به قتل بود که دقایقی پیش در درگیری با مأموران کشته شد.
برادر صدیقه در مورد جزئیات پرونده این‌طور می‌گوید: خواهرم از ساعت یک الی دو ظهر گم شد و فردای همان روز جنازه‌اش را پیدا کردیم. گویا یک آقایی در اطراف جنازه چوب جمع می‌کرده که جنازه خواهرم را دیده، همان موقع با آگاهی منطقه تماس گرفته.
مدیر آموزش و پروش دشتیاری گفت: این معلم که در این دوراهی، منتظر خودروی عبوری برای رفتن به چابهار بود، بر اثر تیراندازی یک موتورسیکلت که سرنشینانش صورت‌های خود را پوشانده بودند، مورد اصابت چند گلوله قرار می‌گیرد.
پدر مرد جوان به قتل رسیده  درباره روز جنایت می‌گوید: «چند ماه از طلاق دخترم گذشته بود که یک شب تلفن خانه زنگ خورد. قبل از پاسخ دادن به خاطر اینکه معمولاً آن ساعت کسی به ما زنگ نمی‌زد نگاهی به ساعت خانه کردم. حدود ۱۰ شب بود و بدون اینکه سلامی بدهد ناگهان به من گفت که سر پسرت را از تنش جدا کرده‌ام و حالا می‌توانی جنازه او را از میدان آذربایجان با خود ببری.»
دادستان مسجدسلیمان گفت: اطلاعاتی از انگیزه فرد برای اقدام به این قتل و جزئیات ماجرا هنوز در دست نیست و در حال بررسی این حادثه هستیم.
مردم روستای نرگی ارومیه این روز‌ها عزادار مرگ یکی از اهالی خیر و خوشنام روستا هستند. صاحب یک مغازه طلافروشی در ارومیه که همه اهالی او را به نیکوکاری می‌شناختند و برای همین هم بود که روز گذشته، مراسم خاکسپاری وی تبدیل به یکی از پرجمعیت‌ترین مراسم‌هایی شد که روستای نرگی به‌خود دیده بود.
صبح جمعه (7 بهمن ماه) فردی در حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان یک نفر را به قتل رساند و دو نفر را زخمی کرد، مهاجم دستگیر شده و بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد انگیزه او شخصی بوده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن حضور در محل سفارت آذربایجان جزئیات قتل یک نفر در جریان حمله مسلحانه را تشریح کرد.
سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تشریح جزئیات قتل مسلحانه یک دیپلمات در سفارت آذربایجان گفت: این فرد انگیزه خود را مسائل خانوادگی اعلام کرده است.
سرپرست دادسرای جنایی تهران ضمن حضور در محل سفارت آذربایجان جزئیات قتل یک نفر در جریان حمله مسلحانه را تشریح کرد.
آخرین آمار کرونا در ایران/ قتل پسر کارگر به خاطر حسادت/ گازگرفتگی ۴۰ نفر در یک مدرسه روستایی/ جزئیات دستگیری عامل قتل‌های سریالی شیراز/ راننده عصبانی، قربانی درگیری خیابانی/ کریستال کشی زیر رگبار گلوله!/ سارق بدشانس با همسرش به دزدی می‌رفت/ مردی همسرش را از مقابل دفتر طلاق ربود!/ نسخه مرگبار مرد رمال برای زندگی زن جوان
برایان والش ۴۷ ساله به اتهام قتل و مثله و امحاء کردن جسد همسرش دستگیر و محاکمه شده است. کشف متهم اصلی این قتل به مدد موتور جستجوی گوگل صورت گرفته، چون جستجوهای محرمانه او در گوگل پیش و پس از ارتکاب به قتل همسرش، کلید افشای راز قاتل شد./آخرین خبر
رابر - رئیس حوزه قضائی رابُر در استان کرمان ضمن تشریح جزئیات یک فقره قتل در این شهرستان گفت: در این زمینه ۲ متهم که محیط بان هستند بازداشت شده‌اند.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
در بازبینی فیلم دوربین مداربسته مشخص شد، قاتل میانسال که با ماسک و کلاه مشکی صورت خود را پوشانده بود، پس از چند ثانیه تعقیب کردن مقتول در خیابان ایران‌زمین از کوله پشتی خود یک کلت کمری بیرون آورده و ثانیه‌ای بعد، مرد سالخورده را هدف شلیک ۲ گلوله قرار داده است.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: یک تبعه افغانستانی به نام صمد سلیمانی در ۱۶ مرداد اقدام به قتل ۶ نفر از اتباع منطقه خودشان و ۴ تبعه ایرانی کرده است.
زن جوان تبعه افغانستان که از خیانت‌های شوهرش خسته شده بود، او را با ضربه چاقو کشت و جسدش را تکه تکه کرد. متهم به قتل قصد داشت با پختن جسد در دیگی، آن را ازبین‌ببرد که ناکام ماند. متهم به قتل ۲۲ ساله با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برد و امیدوار است بتواند با پرداخت دیه رضایت اولیای‌دم را جلب کند و نزد دختر پنج‌ساله‌اش برگردد.
دادستان رفسنجان با اشاره به قتل ۱۰ نفر شامل ۶ افغانستانی و ۴ ایرانی توسط یک قاتل تبعه افغانستان، گفت: قاتل خودزنی کرده و هم اکنون در بیمارستان بستری و تحت بازجویی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ