دختر تاریخ ساز وزنه‌برداری ایران گفت: رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک خیلی سخت است اما نا امید نیستم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت به خاطر هدف بزرگتری که داشته، در بازگشت به تشک بعد از مصدومیت از 63 به وزن المپیکی 60 کیلوگرم رفته است.
کیانوش رستمی با یک تصمیم اشتباه و سهراب مرادی به خاطر مصدومیت نتوانستند سومین المپیک خود را تجربه کنند.
این اتوبوس در فاصلی بین عوارضی یک و ۲ آزادراه چپ شد که به خاطر چپ شدن این اتوبوس ۳ نفر از مسافران در دم کشته شده و ۱۷ نفر هم دچار مصدومیت شدند.
ژوزه مورینیو از بازیکنان رم به خاطر بازی کردن با خستگی و مصدومیت در شکست 2-0 مقابل اینتر تشکر کرد، اما پاسخ عجیبی به منتقدانش داشت.
کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال در روزهای آینده اردوی تیم را ترک می کند، به این خاطر که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ قادر به همراهی آبی ها در بازی های باقی مانده نیست.
در دیدار رفت لیگ بیست و یکم بود که یونس شاکری در اوج آمادگی در همان هفته‌های ابتدایی با مصدومیتی شدید و طولانی مدت مواجه شد.
از روبرت لواندوفسکی به خاطر ناکامی‌اش در باز کردن دروازه خیرونا(در بازی دوشنبه شب) بسیار انتقاد شده و او حالا ادعا می کند که با درد و مصدومیت بازی کرده بود.
کشتی گیر نقره ای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تصمیم کادر فنی و به خاطر مصدومیت در دیدار فینال مبارزه نکردم.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تأکید کرد به خاطر مصدومیت از مسابقات فاصله گرفته و دنبال بازگشت دوباره است.
ستاره نروژی سیتی به خاطر مصدومیت در بازی امشب تعویض شد و حالا همین موضوع، بزرگترین نگرانی پپ در آستانه تقابل بزرگ فصل است.
فکر می‌کنم بیشترین دلیل مصدومیت من به خاطر فشار ذهنی و اینکه می‌خواستم حتما به فینال برویم بوده است
سرمربی تیم ملی هندبال گفت: به خاطر مصدومیت برخی از بازیکنان، با تعداد نفرات کمتری در این دیدار حاضر شدیم.
لوکاس واسکز با مصدومیت از ناحیه مچ پا و میلیتائو به خاطر برخورد توپ با صورت در دیدار مقابل والنسیا مجبور به ترک زمین بازی شدند.
مربی بدنساز اختصاصی ریس جیمز با حضور او در بازی برابر بورنموث که باعث مصدومیت مجددش شد، موافق نبود.
دیدیه دشان در مورد دلیل دعوت لحظه آخری مارکوس تورام برای جام جهانی صحبت کرد و گفت که ترسی از بابت مصدومیت احتمالی کریم بنزما ندارد.
کارلو آنچلوتی نگران این نیست که ملی پوشان رئال به خاطر در پیش بودن جام جهانی و ترس از مصدومیت، درخواست کنند به میدان نروند. او گفت که فقط 2 بازیکن در 30 سال گذشته از او چنین تقاضایی کرده‌اند.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به خاطر مصدومیت حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
بررسی سوابق عملکرد دیاباته در استقلال و الغرافه نشان می‌دهد او بیشتر دیدار‌های تیمش را به خاطر مصدومیت از دست داده است.
با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مصدومیت این بازیکن از ناحیه کشاله ران است و به همین خاطر مدت زمان دوری او از میادین سه هفته تخمین زده شده است
قایقران نوجوان رشته روئینگ در جریان تمرین خود به دلیل برخورد پرسرعت قایق موتوری در رودخانه بابلسر مصدوم و راهی بیمارستان شده است.
تیم فوتبال پورتو در هفته سوم لیگ پرتغال در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون به پیروزی پرگل رسید. مهدی طارمی در شب انجام صدمین بازی برای پورتو، پاس گل داد و به خاطر مصدومیت تعویض شد.
مارکوس آلونسو، مدافع چپ چلسی، از توماس توخل درخواست کرده تا امشب برابر اورتون بازی نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ