رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و سنگال در دیدار وزیر زنان سنگال و هیأت همراه گفت : نقش زنان در توسعه جهانی و مشارکت‌های بین‌المللی با الگوپذیری از زنان موفق مسلمان میسر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکترای مطالعات زنان و خانواده طی یادداشتی به موضوع نقش نظام سلطه در استحاله زن مسلمان پرداخت.
گفته می‌شود نقش زنان در دربار شاه یکی این بود که مجالس روضه‌خوانی ترتیب دهند و دیگر برگزاری برخی مجالس بزم بود که شاه مسئولیتش را بر عهدۀ آنان گذاشته بود.
معاون هماهنگی معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: اطلس جامع زنان و خانواده، می تواند نقش کلیدی در ارتقای عدالت اجتماعی حوزه زنان ایفا کند.
نماینده مجلس با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت بوده است، گفت: حضور زنان در دوره‌های حکمرانی دانشگاه عالی دفاع ملی برای نخستین بار محقق شد.
معاون امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئولیت پذیری‌، مدیریت و نقش آفرینی زنان باید اصلاح فرهنگی داشته باشیم، گفت: با توجه به این موضوع مشکلات اشتغال، ازدواج و رفاه دختران رفع می‌شود.
حضور یک مربی ایرانی در کادرفنی تیم زنان رم و کسب نخستین قهرمانی تاریخ این باشگاه در رقابت های سری آ، اتفاق جالب توجهی محسوب می شود.
آزمایشگاه داده و حکمرانی، رویداد «نام های دامنه فارسی؛ اینترنت برای همه» را برگزار می‌کند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسائل فرهنگی و تغییر نگرش فرهنگی نقش زیربنایی در همه امور از جمله مسائل اقتصادی دارد.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: نقش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در ستاد حجاب آموزشی است
در مراسم جشن نایب قهرمانی شاگردان مریم ایراندوست، پدر مربی سابق تیم ملی نصرت ایراندوست هم حضور داشت.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با بیان اینکه اسباب‌بازی‌ها نقش تأثیرگذاری بر رشد و شکوفایی کودکان دارند، گفت: باید جنبه‌های مختلف بهداشت و سلامت اسباب بازی‌ها در نظر گرفته‌ شود.
دبیر ستاد حقوق بشر گفت: زنان در جمهوری اسلامی ایران در حوزه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... نقش قابل توجه و مهمی را ایفا می کنند.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه عضویت ایران در سازمان توسعه زنان سازمان همکاری‌ اسلامی به مجلس در راستای ارتقای نقش زنان در تحولات اجتماعی و اقتصادی و غلبه بر چالش‌های پیشِ روی آنها و توسعه همکاری زنان ایران و کشورهای دیگر خبر داد
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اعلام خبر ارسال لایحه عضویت ایران در سازمان توسعه زنان سازمان همکاری‌ اسلامی به مجلس در راستای ارتقای نقش زنان در تحولات اجتماعی و اقتصادی و غلبه بر چالش‌های پیشِ روی آنها و توسعه همکاری زنان ایران و کشورهای دیگر خبر داد
مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به نقش دارا بودن الگو در رشد اخلاقی و اجتماعی جامعه گفت: فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی زنان اهمیت زیادی دارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
سرپرست دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی گفت: نیاز است زنان روستایی در برنامه الگوی کشت لحاظ شوند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به نقش زنان در ارتقای فرهنگ ترافیک گفت: به‌زودی اپلیکیشنی جهت عضویت راحت‌تر زنان در طرح فرهنگی ایران ترافیک راه اندازی می‌شود.
بر اساس اطلاعیه‌ای وزارت امر به معروف و نهی از منکر گروه طالبان، رسانه‌های تلویزیونی نباید فیلم‌ها و سریال‌هایی را پخش کنند که خلاف اصول شرعی و ارزش‌های افغانستانی باشد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده کسب سهمیه جهانی توسط تیم ملی هندبال بانوان ایران را تبریک گفت: بانوان ایران اسلامی در عرصه ورزش نقش تاریخ سازی دارند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تبادلات علمی بین گرجستان و ایران گفت: زنان می‌توانند در عرصه‌های مختلف اجتماعی نقش بسیار مؤثری داشته باشند.
مشهد ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فضای مجازی باعث شد نقش والدین و مادر در تربیت فرزند کمرنگ شود.
در حال حاضر با توسعه دانش میان زنان و حضور آنان در بخش‌های مختلف جامعه زمینه جرایم زنان نسبت به گذشته فراهم شده و در نتیجه جرایم زنان رو به افزایش است حتی برخی از رفتار‌های زنان نسبت به گذشته تغییر کرده و در مواردی هم آن‌ها به عنوان فرد سازمان‌دهنده ایفاگر نقش هستند.
کسانی که گروه خونی O دارند، ممکن است به دلیل تعداد کمتر و کیفیت پایین تخمک برای باردار شدن مشکل داشته باشند؛ در حالی که به نظر می‌رسد کسانی که گروه خونی A دارند، بارورتر هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ