بارش برف کم سابقه که از دیشب در زاهدان آغاز شده، زمین خشکیده این منطقه را سفیدپوش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای امروز در آذربایجان غربی و کردستان رگبار پراکنده و در نوار شرقی کشور وزش باد تداوم خواهد داشت و در سایر مناطق جوی آرام و پایدار پیش‌بینی میشود.
صادق ضیاییان درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر شدیدترین بارش‌های قرن در فضای مجازی اظهار کرد: این‌ها اخبار غلط و شایعه‌پراکنی است و باران‌های سیل‌آسا و شدیدی که بتوان به آن‌ها گفت شدیدترین بارش‌های قرن پیش‌بینی نمی‌شود.
اصفهان- بارش رگباری باران همراه با وزش باد شدید عصر امروز شهر اصفهان را فرا گرفت و منجر به جاری شدن روانآب در معابر عمومی شد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به احتیاط و اجتناب از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها توصیه کرده است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری ۸ استان کشور با بارش باران و رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد:طی روز جاری در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، جنوب شرق سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان رگبار، رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
در پی بارش تگرگ به اندازه یک توپ تنیس در منطقه ای در شمال ایتالیا، دست کم ۱۱۰ نفر مجروح شدند.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
حدود 20 مسابقه که برای روز سوم برنامه ریزی شده بود، لغو شدند، ویمبلدون در تلاش برای تکمیل آنها بود اما باران شدید اختلال در برنامه مسابقات ایجاد کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش پراکنده باران طی روز جاری برای استان‌های ساحلی پیش بینی می‌شود.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: برای امروز بارش پراکنده باران در استان‌های ساحلی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
ژوهانسبورگ، بزرگترین شهر آفریقای جنوبی، روز دوشنبه برای اولین بار در بیش از یک دهه گذشته شاهد بارش برف بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری در اردبیل و سواحل دریای خزر رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
فیروزکوه- رئیس پلیس راه شرق استان تهران از بارش شدید و مقطعی باران در هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: همچنان تردد در جریان است.
دوشنبه (۲۲ خردادماه) نیز در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، لازم به ذکر است از امروز تا جمعه (۱۸ تا ۱۹ خردادماه) در نوار شرقی به ویژه منطقه زابل و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود و امروز (۱۸ خردادماه) در نیمه شمالی کشور کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.
به گزارش کارشناس هواشناسی؛ امروز در استان‌های شمالی کشور، آذربایجان غربی و شرقی و در ارتفاعات البرز امروز بعد از ظهر بارش باران اتفاق خواهد افتاد.
مسجدالنبی در سحرگاه امروز بارانی شد و زائران را غافلگیر کرد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور: در بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندران، بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب کشور، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
باران‌های سیل آسا به دنبال خشکسالی طولانی‌مدت، خیابان‌های اسپانیا را به رودخانه‌هایی تبدیل کرد که خودروها و تعدادی از عابران پیاده را در آب فروبرد.
هواشناسی اعلام کرد: امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال‌غرب، غرب، سواحل غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز کشور، بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا روز شنبه (۴ تا ۶ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان گاهی رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
به دنبال وقوع سرمای شدید و بارش برف و یخ‌ زدگی طی هفته های گذشته در افغانستان، دست‌کم ۱۶۶ نفر تا کنون جان باخته اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ