تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان خود در هنگام حملات این تیم در نیمه اول رضایت نداشت.
سرمربیان پرسپولیس و نساجی قبل از شروع بازی تدارکاتی با یکدیگر خوش و بش کردند.
تیم‌های پیکان و پرسپولیس در دیداری تدارکاتی مقابل هم قرار می‌گیرند.
سرمربیان پرسپولیس و آلومینیوم شروع جذابی در لیگ برتر مقابل هم خواهند داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
یحیی گل‌محمدی و علیرضا بیرانوند در مراسم یادبود مادر مجتبی حسینی حاضر شدند.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیر قلعه‌نویی یک مربی باتجربه و کاربلد است که امیدوارم تیم ملی با حضور او به موفقیت برسد.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
ماجرای حسین ماهینی، ولی تنها اتفاق آن روزِ به‌خصوص نبود، چون شایعه شد یک روز قبل از تقابل با تراکتور، کریم باقری به همراه سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، میلاد سرلک، مرتضی پور‌علی‌گنجی، سیامک نعمتی و حامد پاکدل برای ارائه توضیحات درباره فعالیت‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی احضار شده‌اند.
آمار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باورنکردنی است و حالا او تبدیل به مهمترین تهدید برای رکوردهای برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی شده است.
سرمربی پرسپوليس در شرایطی ۱۵ هفته پرماجرا را با صدرنشینی به پایان رسید که همچنان نگرانی بزرگی نسبت به آینده پیش روی خود می‌بیند.
یحیی گل‌محمدی از وقتی به پرسپولیس برگشته و هدایت این تیم را قبول کرده به قلعه‌نویی و تیمش نباخته است.
پرسپولیس که دربی را خوب آغاز کرده بود، با اصرار بر رفتن به کناره ها گل مساوی را در دقایق آخر زد تا بازی بزرگ نیم فصل را به استقلال نبازد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
بعید نیست زوج کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی در ترکیب حاضر شوند و رفیعی در بازگشت به ترکیب اصلی در کنار صادقی به دنبال بازیسازی برای ترابی و لوکادیا باشند و محمد عمری از ترکیب خارج شود.
افت پرسپولیس در دو بازی اخیر مشهود است و یحیی گل‌محمدی باید برای آن تدبیری بیاندیشد.
عملکرد درخشان خریدهای تازه مهاجری در مسجدسلیمان باعث شده پرسپولیس و گل‌محمدی برای هفته ششم تدبیر ویژه‌ای اتخاذ کند.
سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همیشه من و یحیی گل محمدی دنبال بازی های جذاب بودیم.
گل‌محمدی: لیگ سخت است و نمی‌شود همه را برد!
پرسپولیس در دیداری کاملا یکطرفه مقابل ذوب آهن نتوانست به گل برسد تا خیلی زود مشکلی که یحیی گل محمدی ماه هاست به آن اعتراض دارد، عیان شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس باید نسبت به رفتارهایی که فصل گذشته به تیمش لطمه زد تجدید نظر کند و به اصل خودش برگردد تا زمینه موفقیت سرخپوشان را بیشتر از قبل فراهم کند.
در صورتی که محرومیت یحیی گل‌محمدی پابرجا بماند، او و مهدی تارتار مثل بازی برگشت پارسال از روی سکو تیم شان را هدایت خواهند کرد.
براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ