سمنان- استاندار سمنان گفت: همان‌طور که در نشست شورای مدیریت تصادفات نیز مصوب شد، تا پایان سال جاری ۳۶ نقطه حادثه خیر در سراسر استان ایمن سازی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نفت با بیان اینکه اگر در بهینه‌سازی مصرف خوب کار کنیم بخش اعظمی از ناترازی انرژی جبران می‌شود، گفت: ۳۶ میلیارد دلار پروژه در شورای اقتصاد برای بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف داریم.
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با تلاش شبانه‌روزی متخصصان این شرکت، ۳۶ حلقه چاه نفت و گاز در چهار ماه نخست امسال در مناطق خشکی و دریایی کشور حفر و تکمیل نهایی شد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: حدود ۳۶ درصد اشتغال خالص کشور در استان خراسان رضوی ایجاد شده است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
۱۵۵۰ پرواز برای حجاج در نظر گرفته شده است که ۳۶ پرواز آن امروز از مقاصد تهران، یزد و سازی صورت گرفت.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر از کشف ۳۶ کیلوگرم تریاک در محور مواصلاتی منتهی به شهر تهران خبر داد.
مشهد - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز ما در دوران دفاع مقدس تربیت یافته دست معلمین هستند.
آمارهای استخراجی از بانک ایران زمین، خبر از رشد ۳۶ درصدی کاربران همراه بانک این بانک می دهد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۴ فقره وام صد میلیون تومانی اجاره (ودیعه مسکن) طی سال گذشته در این استان خبر داد.
مهدی کیانی در لحظه گلزنی رضا اسدی خوشحالی جالبی را انجام داد.
مقامات دولت برزیل اعلام کردند در پی بارش‌های شدید و سیلاب‌های اخیر تاکنون ۳۶ نفر جان باخته‌اند.
معاون آینده سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: در دوره هفتم طرح شهید احمدی روشن، ۴۷۶ هسته نخبگانی تشکیل شده که ۳۶ هسته‌ آن تقاضا محور بوده است.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۳۶ نفر و زخمی شدن ۱۵۰ نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم های مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
وزارت خارجه روسیه ضمن اعلام افزوده شدن ۳۶ شخصیت انگلیسی به فهرست سیاه تحریم ها مسکو تأکید کرد که اقدامات خصمانه و لفاظی‌های تهاجمی مقامات انگلیسی بدون واکنش مناسب روسیه باقی نخواهد ماند.
شهروندان ۳۶ شهر در مراکش در حمایت از مسئله فلسطین و محکوم کردن عادی سازی روابط رباط با رژیم صهیونیستی به خیابان ها آمدند.
طبق قانون باید هزینه فروش هلدینگ خلیج‌فارس کجا هزینه می‌شد؟ جدول شماره ۱۳ همان ماده ۲۹ سیاست‌های اصل ۴۴ که در آن قید شده است، وجوه حاصل از واگذاری‌های موضوع این قانون ازجمله شرکت‌های مادر تخصص و عملیاتی به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود تا در ۸ بخش صرف شود.
تایباد ـ مدیرکل گمرک دوغارون تایباد گفت: ۳۶ تن محصولات پتروشیمی قاچاق در یک بار ترانزیتی در گمرک مرزی دوغارون کشف و ضبط شد.
سیدعلی با تاکید بر اینکه طی سال‌های اخیر به صورت متوسط با تورم ۴۰ درصدی روبرو بوده ایم، گفت: «طی این مدت هم به نوعی کسری بودجه دولت و چاپ پول نهادینه شده و تورم بالا در اقتصاد کشور حفظ شده، طبیعتا نمی‌توان توقع داشت در این شرایط قیمت ارز در یک نقطه آرام بگیرد، از سویی با توجه به شرایط موجود و در یک جو هیجانی شاهد هستیم قیمت دلار از ۳۱ هزار تومان به ۳۶ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.»
وزرات دفاع تایوان مدعی شد ده‌ها جنگنده و بمب‌افکن چین در اطراف این جزیره به پرواز درآمده‌اند.
در شرایطی که فرنگی‌کاران ایران برای حضور در رقابتهای امیدهای جهان باید بامداد جمعه راهی اسپانیا شوند، هنوز ویزای اعضای تیم صادر نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ