به گفته منابع آگاه، وزارت دادگستری آمریکا تصمیم دارد در خصوص سلطه گوگل بر بازار تبلیغات دیجیتال از این شرکت شکایت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
وزارت خارجه لبنان از شکایت خود به سازمان ملل و شورای امنیت علیه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی برای اشغال بخش لبنانی روستای الغجر خبر داد.
مدیرکل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان به خبر پرداخت کمک ۱۵۰ میلیاردی به پرسپولیس واکنش نشان داد.
وزارت ورزش و جوانان از شکایت علیه رسانه خبرساز کمک ۱۵۰ میلیاردی صندوق پیشکسوتان به پرسپولیس خبر داد.
در ادامه مواضع ضدایرانی کی‌یف، سخنگوی وزارت خارجه اوکراین از شکایت این کشور به‌همراه کانادا، سوئد و انگلیس علیه تهران در دیوان دادگستری بین‌المللی به‌بهانه پرونده هواپیمای اوکراینی خبر داد.
گاردین اعلام کرد که وزارت کشور انگلیس با یک شکایت قضائی روبرو شده است. این دولت به اتهام ربودن کودکان پناهنده‌ای که بدون والدین خود وارد انگلیس شده‌اند محاکمه می‌شود.
یک قاضی دادگاه فدرال در آمریکا درخواست گوگل برای رد کردن پرونده آنتی تراست وزارت دادگستری آمریکا که درباره فناوری تبلیغاتی شرکت است را رد کرد.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان سرانجام نسبت به تکرار اتهامات هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو علیه خود واکنش نشان داد و این صحبت ها را کذب محض دانست.
۹ ایالت آمریکا از جمله میشیگان و نبراسکا به شکایت وزارت دادگستری این کشور از گوگل پیوسته اند که طبق آن شرکت مذکور قوانین آنتی تراست را زیرپا گذاشته است.
وزارت خارجه لبنان اعلام کرد که قصد دارد شکواییه‌ای را علیه رژیم‌صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل ارائه دهد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان اعلام کرد که از حادثه رخ داده در سفارت این کشور در تهران به مجامع بین‌المللی شکایت کرده است.
وزارت دادگستری آمریکا در شکایتی علیه شرکت گوگل اعلام کرد: «رفتار ضد رقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزار‌های فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده تا معدود رقبای باقی مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند».
آگهی دهندگان و وب سایت‌های انتشار اخبار گله دارند که اپل درباره شیوه استفاده از درآمد‌های تبلیغاتی به خصوص سهم ناشران و همچنین شرکت از آن شفاف نبوده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به فلسطینی ها درباره پیگیری موضوع شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین المللی (لاهه)، هشدار داد.
چین می‌گوید در سازمان تجارت جهانی از آمریکا شکایت کرده است تا جلوی تحریم‌های صنعت تراشه را بگیرد. وزارت بازرگانی این کشور، آمریکا را تهدیدی برای اقتصاد بین‌المللی قلمداد می‌کند.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن توضیح در خصوص علت کندی اینترنت، از وعده وزارت ارتباطات برای حل این مشکل خبر داد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.
براساس اسناد دادگاه مقامات وزارت دادگستری آمریکا خواستار آن شده اند تا ماه آینده در بحث شفاهی مربوط به درخواست تجدیدنظر رای دادگاه اپیک گیمز (خالق بازی Fortnite) علیه اپل شرکت کنند.
سوارکاری ایران در مسیر تعلیق! شکایت رئیس قانونی از وزارت ورزش
رئیس فدراسیون سوارکاری، شکایت خود از وزارت ورزش را در دیوان عدالت اداری ثبت کرد.
به گفته یک منبع آگاه، وزارت بازرگانی آمریکا در مراحل اولیه یک شکایت آنتی تراست احتمالی علیه اپل است.
وزارت امور خارجه لبنان ضمن محکوم کردن تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و هشدار درباره تداوم این گونه تجاوزات، اعلام کرد نزد شورای امنیت از تل آویو شکایت می کند.
طبق گزارشی جدید احتمالاً گوگل به زودی با دومین شکایت آنتی تراست از سوی وزارت دادگستری آمریکا روبرو خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ