دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: فروش متری مسکن با طرح های ساخت وساز در تعارض است و همچنین این طرح کسی را صاحبخانه نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان بازار مسکن معتقدند که هرچند ایده عرضه متری مسکن عواید مثبتی برای این بازار دارد؛ اما پیاده‌سازی موفق آن از مسیر بورس کالا با ابهامات جدی رو به رو است.
مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، در خصوص فروش متری مسکن توضیحاتی ارائه داد.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
خانه دار شدن همیشه یکی از دغدغه های مردم بوده است، دولت هم در این مدت تمام تلاش خود را برای رفع کمبود مسکن انجام داده است اما متاسفانه نتوانسته این مشکل را تا کنون برطرف سازد.
موضوع ورود مسکن به بورس در سال‌های گذشته نیز مطرح شده بود اما هیچگاه این اتفاق به سرانجام نرسید از سوی دیگر شرکت های هواپیمایی بدون مصوبه دست به افزایش بلیت های زده بودند.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
یک انبوه ساز گفت: طرح فروش خرید مسکن در بورس نمی تواند مردم را خانه دار کند و فقط می تواند ارزش سرمایه مردم را حفظ می کند.
با توجه به اینکه هر چهار تا پنج سال قیمت مسکن تحت تاثیر تورم و رشد بازارهای موازی به یکباره دچار جهش می شود و ارزش روز دارایی مردم نسبت به رشد قیمت خانه دچار افت می شود.
زاکانی شهردار تهران گفت: طرح مسکن متری را با هدف جذب نقدینگی برای رونق صنعت ساخت و حفظ سرمایه شهروندان راه‌اندازی خواهیم کرد.
بازار مسکن در محله ابوذر (منطقه پیروزی) همچنان در رکود به سر برده و خرید و فروش در این بازار به کندی صورت می گیرد.
قیمت خانه در محدود گمرک با توجه به رکود قیمت مسکن از متری ۲۳ میلیون تومان به فروش می رسد.
قیمت خانه در محله افسریه با توجه به رکود قیمت مسکن از متری۱۷ میلیون تومان به فروش می رسد.
قیمت خانه در محله پانزده خرداد با توجه به قدیمی بودن و نزدیکی به بازار تهران متری ۴۱ میلیون به فروش می رسد.
خرید و فروش مسکن در خواب زمستانی فرو رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغیر بوده است به طور مثال در میدان انقلاب هر خانه متری ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
بازار خرید و فروش مسکن در آخرین ماه آخر پاییز در منطقه جنوبی با قیمت های نامتعارف به فروش می رسد .
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها در رکورد قرارداد با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
آمارها نشان می دهد که اوضاع خرید و فروش مسکن در این روزها حالت سکون پیدا کرده اند با این حال قیمت مسکن در آخرین ماه فصل پاییزنشان می دهد که با تغییرات جزئی همراه بوده است.
بازار مسکن در سال‌های اخیر همسو با جهش ارزی و رشد بازدهی بازار‌هایی همچون طلا و خودرو، روند صعودی را طی کرده است. تا جاییکه بر اساس آخرین گزارش رسمی بانک مرکزی، میانگین یک متر خانه در پایتخت، به رقم ۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در مهرماه رسیده است. در میان به نظر می‌رسد راهکار حمایتی نظام بانکی از متقاضیان خرید خانه، اثرگذاری اندکی دارد.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
شهرداری تهران به دنبال ورود به حوزه فروش مسکن متری است و در بستر این برنامه شهروندان می‌توانند به صورت خُرد خُرد مسکن خریداری کنند و البته انجام این کار نیازمند اجازه شورای شهر است.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: فروش متری ملک در بورس بیشتر از آنکه به شفافیت بازار مسکن کمک کند در این شرایط اقتصادی کشورمان به افزایش قیمت‌ها منجر می‌شود و تقاضای سفته‌بازانه را بالا می‌برد.
عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر بصورت قطع با فروش متری زمین توسط شهرداری تهران مخالف است.
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: قرار است شهرداری در حوزه فروش متری مسکن وارد عمل شود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: فروش متری مسکن یکی از اقدامات عدالت محور در حوزه توزیع سرانه مسکن است و ضروری است انتفاع متقاضیان مسکن در شمال و جنوب تهران در این حوزه به یک میزان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ