علی بیگدلی، کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: خروج از NPT ما را جزو کشور‌های نافرمان در نگاه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار می‌دهد و این نافرمانی باعث می‌شود که پرونده ما از آژانس به شورای امنیت برود و این شورا همان تحریم‌های پیش از سال ۲۰۱۵ علیه ایران را بازگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان، بدون اطلاع از هتل محل اسکان خود در شهر گلاسکو اسکاتلند خارج شده و اقدام به بازگشت نکرده است.
نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد خبر خروج زندانیان دو تابعیتی آمریکایی را از زندان اوین تهران تایید کرد.
به نظر می رسد بعد از 4 سال جودوی ایران به مرز خروج از تعلیق رسیده و کمتر از سه ماه دیگر جودوکاران در بازی های آسیایی رقابت می کنند.
کوین یامگا مدافع فرانسوی استقلال که به دلیل مصدومیت فعلا قادر به حضور در مستطیل سبز نیست، با کسب اجازه از باشگاه قصد دارد فردا ایران را ترک کند.
یکی از اصلی‌‌‌ترین عوامل داخلی که موجب کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در ایران شده است، نظام بوروکراسی است. مقررات و رویه‌‌‌های پیچیده برای سرمایه‌گذاری خارجی بسیاری از سرمایه‌گذاران را از پیگیری فرصت‌‌‌ها در کشور منصرف می‌کند.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر امور خارجه گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه گفت: بنابر اظهارات اروپایی‌ها ، غربی ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند اما اگر اتحادیه اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
وزیر خارجه در واکنش به اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه، گفت: بنابر اظهارات رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا، غربی‌ها به دنبال اجرای این قطعنامه نیستند، اما اگر اروپا مواضعش را تغییر ندهد احتمال انجام هر اقدام تقابلی متصور است.
حضور کریستیانو رونالدو در عربستان زنگ خطری جدی برای ساختار ورزش ایران است.
اگر گل دقیقه ۲۰ ترابی به ثمر می‌نشست، او تبدیل به اولین بازیکن دربی می‌شد که در فاصله دو دقیقه یک گل می‌سازد و یک گل می‌زند، اما این ضربه با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.
وزارت خارجه آلمان ضمن این ادعا که شهروندانش در ایران با خطر بازداشت خودسرانه روبرو هستند، از آن‌ها خواست از این کشور خارج شوند.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل در حاشیه بازدید جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از خطوط تولید این شرکت و دیدار با کارکنان، ضمن ارایه گزارشی در خصوص روند تولید و دستاوردهای حاصله، گفت: در حال حاضر ایران خودرو دیزل از زیان ده‌ترین به سودده‌ترین شرکت خودروساز کشور تبدیل شده و در آینده نزدیک دستاوردهای بزرگ‌تری را در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
مسئول هماهنگی کمیته‌های ستاد مرکزی اربعین نحوه خروج زائران غیرمقیم از مرزهای زمینی مانند زائران پاکستانی و افغانستانی را تشریح کرد.
حسین شریعتمداری در یادداشتی از پیشنهاد ایران برای دریافت غرامت از امریکا در صورت خروج از برجام را بی ارز خواند. شریعتمداری تنها تضمین معتبر را خروج از ان پی تی دانست و نوشت:‌ «ایران با صراحت و به روشنی اعلام کند، در صورت نقض عهد آمریکا، ایران از NPT خارج خواهد شد. مطمئن باشید که در صورت خروج از NPT هیچ اتفاق نا‌مطلوبی رخ نخواهد داد.»
سی‌ان‌ان به نقل از یک دیپلمات منطقه‌ای اعلام کرد: ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام شده است.
شاوان در گزارش سه ماهه نیز یک سوپر گزارش را ارائه کرد و توانست سود خالص هر سهم را با افزایش بی نظیر ۱۰۷ درصدی از ۹۷ تومان به ۲۰۳ تومان برساند. همین مسئله باعث شد تا روند صعودی شاوان آغاز شود و سقف تاریخی خود را بشکند.
مدیرعامل شرکت گوگنهایم معتقد است که قیمت بیت‌کوین ممکن است به ۸۰۰۰ دلار کاهش یابد.
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: همه شواهد حاکی از آن است که چالش هسته‌ای فقط یک بهانه است و تنها راه پیش روی ایران برای گرفتن این بهانه از دست دشمن، استفاده از ماده ۱۰ NPT و خروج از این معاهده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به قطعنامه ضدایرانی آژانس بین المللی اتمی گفت: قطعا این قطعنامه خروج ایران از NPT و به تعلیق درآوردن اجرای داوطلبانه این معاهده را سرعت می‌‌بخشد.
نماینده ادوار مجلس گفت: الان زمانی خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است که به توافق عزتمند و با شرایط بسیار خوب برسد.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: آقای رئیسی وقتی می گوید «باید مذاکره کرد» نشان می دهد که نمی خواهد فقط با یک قطب قدرت ارتباط داشته باشد، بلکه می خواهد از همه مواهب امکانات ارتباط با جهان استفاده کند. اگر ما چنین اعتقادی نداشتیم بعد از آن برخورد ناصواب آمریکایی ها، ما نیز باید از برجام خارج می شدیم؛ اینکه از برجام خارج نشدیم یعنی نظام اعتقاد داشت «همچنان باید درهای مختلف را به روی خودمان باز نگه داریم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ