آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نشان می‌دهد که شرکت ایران خودرو دیزل بار دیگر موفق به بهبود کیفیت و کاهش نمره منفی در اتوبوس آتروس شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ساپکو در جریان نشست مشترک با اعضای هیات مدیره انجمن صنایع همگن، بر تدوین میثاق‌نامه ساپکو و متولیان قطعه‌سازی در راستای افزایش کیفیت قطعات و افزایش رضایتمندی مشتریان و عزم جدی شرکت ساپکو در این زمینه تاکید کرد.
مدیرعامل ساپکو با بیان این که تمام ظرفیت و توان شبکه تامین ایران خودرو به کار بسته شده تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به شبکه خدمات پس از فروش به حداقل ممکن کاهش یابد، تصریح کرد: هیچ یک از مشکلات کمبود ارز، انرژی و سایر مشکلات محیطی حوزه خودرو تاثیری بر تداوم جریان عبور مستقیم تولید نخواهد داشت.
ژوزه مورایس از چهار موردی که ارتقای آن به پیشرفت لیگ ایران کمک می‌کند صحبت کرد.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شرکت ایران خودرو اقدامات خوبی را در راستای بهبود کیفیت محصولات در دستور کار خود قرار داده است و کاهش شکایات کیفی از محصولات این شرکت بیانگر از ارتقای کیفیت خودروها است.
دادستان تهران گفت: ارتقای کیفیت تولید در استانداردهای جهانی، بالا بردن امنیت، خواست به حق همه مردم است و صنعتگران این مهم را اولویت خود بدانند.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو گفت: نتایج ارزیابی کیفیت و ایمنی محصولات ایران خودرو حاصل از نظرسنجی مشتریان، بیانگر به ثمر نشستن برنامه ها و پروژه های متعدد در زنجیره تولید این گروه صنعتی است و این مسیر در سال جاری و گام دوم جهش کیفیت ادامه خواهد داشت.
سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان برتر استان در سطوح کشوری، استانی و منطقه‌ای خبر داد.
به گفته افندی زاده بخش خصوص نیز نقش اصلی را در ارتقای کیفیت خدمات حمل ونقل و لجستیک از طریق شیوه‌های نوین و توسعه زنجیره‌های تأمین بین‌المللی ایفا می‌کند.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نخستین پروژه نهضت ملی مسکن به تعداد ۵۰۰ واحد مسکونی که خرداد سال گذشته ساخت آنها آغاز شد در خرداد امسال افتتاح می‌شود.
خودروسازی سایپا پیشگام در همکاری با دانش بنیان‌ها و مراکز دانشگاهی/ ارتقای کیفیت و افزایش توان طراحی، هدف گروه سایپا در همکاری با مراکز دانش بنیان
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: این مجموعه عظیم صنعتی تلاش خواهد کرد تا در سال جدید با رشد تولید، ارتقای کیفیت و افزایش صادرات، گام‌های اساسی در راستای تامین نیازهای بازار بردارد.
وزیر نیرو گفت: تعامل و هم اندایشی برای مدیریت مصرف آب‌های زیرزمینی و به ویژه ارتقای راندمان مصرف آب در بخش کشاورزی مورد تاکید اغلب شرکت کنندگان این اجلاس بود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ارتقای فناورانه ومردم پایه از اهداف و اولویت های این وزارتخانه است از افزایش انتصاب بانوان توانمند در سمت های مدیریتی خبر داد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی شهرهای شوش و کرخه برای ارتقای کیفیت آب شرب در دستور کار آبفای خوزستان باشد.
بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.
طرح تحول کیفیت که مهدی خطیبی ۹ ماه قبل و پس از انتصاب به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ابلاغ کرد، سبب شد تا این خودروساز وارد مرحله تازه‌ای از تحولات و تغییرات شود که هدف از آن دست‌یابی به ایران خودرویی نوین است.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
ایرانسل طی مذاکره با اپراتورهای عراقی، راه‌های ممکن برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به زائران اربعین حسینی را بررسی و پیگیری کرد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های لازم برای اجرای فاز نخست طرح تحول کیفیت، گفت: در نیمه دوم امسال، شاهد ارتقای کیفی ۵۹ قطعه محصولات در خدمات پس از فروش خواهیم بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۷۶ تن از ایشان وخیم است.
تنفس هوای "قابل قبول" در شهر تهران
محسن پیرهادی عضو مجمع نمایندگان استان تهران نیز با اشاره به حضور میدانی خود و تعدادی از نمایندگان استان تهران در محل امامزاده داوود گفت: متاسفانه امامزاده در حریم رودخانه و بخشی از آن در مسیل قرار دارد؛ براساس گزارشات آخرین لایروبی در سال ۹۸ صورت گرفته و بعد از آن دیگر لایروبی انجام نشده است و مسیر رودخانه طولانی و در نقطه‌ای که مسدود شد، مسطح بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ