توماس توخل، سرمربی چلسی، از این که پتر چک دیگر در کنارش حضور ندارد ابراز ناراحتی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با انتقاد از عملکرد شاگردانش تاکید کرد که تیم امروز شباهتی به آن چه او ساخته نداشت.
تصور لوتار ماتئوس از توماس توخل در بایرن چیز دیگری بود و او اعتقاد دارد این مربی باید سختگیری بیشتری داشته باشد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، پس از انتقال سادیو مانه به النصر می‌گوید بخشی از مسئولیت ناکامی این ستاره سنگالی در بایرن به عهده او است.
نام داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، وارد فهرست خرید توماس توخل شده است.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل از لهستان برای توسل به زور در قبال پناهجویان انتقاد کرد.
هولگر بداشتوبر، بازیکن سابق بایرن مونیخ، از وضعیتی که پس از حضور توخل در این تیم برای توماس مولر ایجاد شده، انتقاد کرد.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از باخت 3-1 مقابل ماینتس به انتقاد از بازیکنانش پرداخت و گفت عدم جنگندگی و خستگی مفرط دلایل باخت بایرن در این مسابقه بوده است.
دو باشگاه چلسی و بایرن مونیخ برای انتقال مربی آبی‌های لندنی به توافق رسیدند.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
توماس توخل نسبت به جبران شکست 3-0 بازی رفت برابر سیتی ناامید نیست و گفت که حاضرند جانشان را بدهند تا صعود کنند.
دتمار هامان پس از شکست سه بر صفر بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از توخل و ستارگان این تیم انتقاد کرد.
ارومیه - دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه از پایان عملیات اجرایی تونل ۳۶ کیلومتری انتقال آب به دریاچه ارومیه از سد کانی سیب خبر داد.
کای هاورتز، ستاره آلمانی چلسی، از تصمیم این باشگاه برای اخراج توماس توخل انتقاد کرد و گفت انتظار اخراج سرمربی آلمانی را نداشته است.
کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، از توماس توخل، سرمربی سابق این تیم، انتقاد کرد و گفت سرمربی آلمانی او را بی‌دلیل از ترکیب اصلی تیم کنار گذاشته بود.
جورجینیو، هافبک ایتالیایی چلسی، مشکلی با انتقاد توماس توخل از بازیکنان این تیم ندارد.
کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، به خاطر اخراج توماس توخل شدیدا از مدیران چلسی انتقاد کرد.
تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.
توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از شکست برابر ساوتهمپتون از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توییتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.
بعد از شکست 3-0 دیروز چلسی مقابل لیدزیونایتد، پدر کریستین پولیشیچ توئیتی را لایک کرد که در آن از توماس توخل و بعضی بازیکنان چلسی انتقاد شده بود.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.
بهادری جهرمی گفت: پیرو گزارشی که وزیر ورزش در خصوص وضعیت وجود نجات غریق و عملیات امدادی برای سواحل شمالی دادند مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت تقویت این تجهیزات در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ