بهتر است برای نگهداری آبلیمو و آبغوره از بطری‌های شیشه‌ای با رنگ تیره که نور را از خود عبور نمی‌دهند استفاده کنید؛ زیرا بطری‌های پلاستیکی به علت فعل و انفعالات آبلیمو و آبغوره با دیواره پلاستیکی مواد سمی و سرطان‌زا تولید می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراکی‌ها در دلمه برگ مویشان از بلغور و ماست هم استفاده می‌کنند. یک بار هم شده بپزید، به امتحانش می‌ارزد.
ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور بود که اگر روش اجرا اصلاح شود قطعا دولت می تواند آن را عملیاتی کند.
تمام عمر اشتباه تخم مرغ درست می‌کردید! تخم مرغ خوردن سنتی است که به هزاران سال پیش برمی‌گردد.
گاهی در رستوران‌های چینی سوشی سرو می‌شود؛ در صورتی که این غذای سنتی ژاپنی‌هاست و همچنین جزء محبوب‌ترین غذا‌هایی است که در منوی غذای ژاپنی‌ها به چشم می‌خورد.
ساندویچ‌ها را درست کنید و روانه دشت و جنگل شوید.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی با تاکید بر اینکه یخ‌زدایی گوشت و مرغ در دمای یخچال ایمن‌ترین روش است، گفت: افرادی که وقت کمتری در اختیار دارند می‌توانند از وان یا حمام آب سرد یا برنامه برفک‌زدایی مایکروویو خود استفاده کنند.
در صورت امکان با مو‌های خیس نخوابید. وقتی مو خیس است، به مراتب بیشتر مستعد آسیب است؛ زیرا باعث ایجاد موخوره شود. اگر مجبورید روی مو‌های خیس بخوابید، حتما با یک شانه دندانه پهن آن را شانه کنید.
کاری که با آقای میرسلیم در حال عبادت و زیارت شده با هیچ منطقی قابل توجیه نیست، جز با همان منطق توجیه هدف با وسیله نامشروع! البته اگر فرض ما درست باشد که هدف مشروع و مقدس است. به واقع ما با کدام متر اندازه‌گیری می‌کنیم که در ابراز مخالفت با افراد از هر وسیله‌ای استفاده می‌کنیم؟ نقد باید منصفانه باشد و البته در صورت لزوم گزنده، اما کاری که در جامعه مدعی دیانت و اخلاق ما جریان دارد نه با مفهوم نقد سازگار است و نه با معنی انصاف!
کسانی که طعم گوشت قرمز به مرغ ترجیح می‌دهند بهتر است درست کردن خوراک قارچ و مرغ با سس خامه را یاد بگیرند.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
این املت مقوی سریع آماده می‌شود؛ البته به شرط آنکه مواد لازم را در دسترس داشته باشید. اما با حذف بعضی از اقلام (در مورد سبزیجات) هیچ اتفاقی نمی‌افتد. اگر همه مواد را ندارید، این املت را با سبزیجات موجود به اضافه گوشت بپزید.
عزیزی اظهار داشت: بهتر است بجای کیسه پلاستیکی از پارچه استفاده کنید، البته از پارچه‌های ساده نه رنگی، زیرا رنگ‌های بکار برده شده در آن‌ها نیز شیمیایی است.
باید به این نکته دقت کنید که فصل گلدهی این گل تنها دو تا سه هفته است. پس از آن گل خشک شده و می‌ریزد. چنانچه نگهداری از گل سنبل بعد از گل دادن درست باشد، شاهد گل دادن آن در سال آینده خواهید بود.
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
سخنگوی فدراسیون فوتبال از معرفی سرمربی تیم ملی تا ۲۰ اسفند خبر داد و در پاسخ به انتقاداتی که درمورد روش فدراسیون مطرح شده، گفت: از نظر ما این روش کاملا درست بود و بعدا در موردش صحبت می‌کنیم.
پنینی گوشت یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه رستورانی است که با ترکیبات متنوعی درست می‌شود.
سوپ ترخینه یکی از سوپ‌های خوشمزه و ساده ایرانی است که معمولا در غرب کشور درست می‌شود، اما در هر جای ایران که باشید، می‌توانید با مواد ساده و در دسترسی آن را تهیه کنید.
رانندگی در برف و باران نکات خاصی دارد که اگر رعایت نکنیم به حادثه و تصادفات بعضا جبران ناپذیری منجر می‌شود. در این ویدئو به اشتباه رایج و خطرناک رانندگان موقع رانندگی در برف اشاره شده است./ منبع: اسب بخار
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد.
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
رئیس مجلس ضمن محکوم کردن جنایت دشمن در شیراز، به اعتراضات اخیر در کشور پرداخت و تاکید کرد: ما اعتراض را، نه تنها درست و عامل پیشرفت کشور می‌دانیم بلکه معتقدیم این تحرکات اجتماعی به شرط مرزبندی با خشونت‌طلبان، جنایتکاران و تجزیه‌طلبان باعث تغییر سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خواهد شد
یکی از مهمترین اصول درست کردن قهوه، نحوه دم کردن آن است که بسته به ذائقه ما می تواند به روش های مختلفی صورت گیرد.
به توصیه انجمن برنج آمریکا، برنج سفید اگر به درستی نگهداری شود، می‌تواند بیش از ۳۰ سال دوام بیاورد. برنج قهوه‌ای، سیاه و بنفش، اما تنها حدود ۱۸ ماه ماندگاری دارد. این برنج‌های رنگی، هنوز پوسته (سبوس) دارند و محتویات روغنی این بخش، آن‌ها را مستعد اکسید شدن و فساد می‌کند.
خاخام صهیونیست می گوید: تنها روش درست برای به راه انداختن یک جنگ، راه و روش یهودیان است؛ این روش می گوید، اماکن مقدس آن ها را ویران کنید و مردان، زنان، کودکان و دام های آنها را بکشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ