نمایندگان مجلس در نشستی با روسای انجمن ها، تشکلها، جوامع و صنوف گردشگری گفتند که نظام مسائل گردشگری را بنویسید . قوانینی که نظر ذی نفعان در آن لحاظ نشود، به هیچ دردی نمی خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گردشگری مذهبی و زیارتی بخش قابل توجهی از سفرهای افراد را شامل می‌شود که البته کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
بازاریابی در نمایشگاه‌های گردشگری، تخصصی است که در ایران متولی فعالی ندارد مگر بخش خصوصی که بتواند با هزینه خودش تبلیغ جاذبه‌های ایران را انجام دهد تا شاید بازارش بعد از چند سال رونق بگیرد.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی از اجرای مرحله دوم طرح فرصت مطالعاتی ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در کشور در بخش گردشگری خبر داد.
دامغان- رئیس اداره میراث فرهنگی دامغان از واگذاری مجموعه گردشگری چشمه علی دامغان به بخش خصوصی خبر داد و گفت: با این واگذاری علاوه بر مرمت و بازسازی، اشتغال نیز ایجاد خواهد شد.
انزلی - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به ظرفیت‌های ساحلی استان، گفت: سواحل گیلان در بخش گردشگری و ورزشی بسیار مستعد است.
اصفهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار در پارک ملی قمیشلو خبر داد و گفت: بیش از۵۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه هزینه می‌شود.
وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از پارک آبی "تل خسرو" یاسوج گفت: مردم ما امروز نیاز به شادمانی دارند و صدا و سیما بجای برخی سخنرانی‌های بی حاصل، برنامه‌های شادی آفرینی پخش کند.
رئیس سازمان امور مالیاتی به معاون گردشگری در نامه‌ای، موضوع فراهم شدن امکان بهره مندی فعالان بخش گردشگری از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی با رعایت برخی مقررات را تشریح کرد.
معاون گردشگری کشور از آغاز به کار بخش انگلیسی زبان سامانه ملی سفر خبر داد و گفت: از این پس گردشگران خارجی و توریست‌ها در داخل ایران نیز می‌توانند با شماره سراسری ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.
معاون گردشگری کشور با بیان اینکه بازنگری قانون توسعه ایرانگردی و جهانگردی در حال انجام است، گفت: صندوق توسعه گردشگری برای مشارکت بیشتر بخش خصوصی تشکیل شد.
دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
لنگرود- استاندار گیلان از تشکیل کارگروه ویژه بخش گردشگری دریا در این استان خبر داد و گفت: در این کارگروه موانع، چالش‌ها و فرصت‌های گردشگری دریا در استان گیلان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
عضو جامعه تورگردانان ایران با تاکید بر اینکه دولت باید در شرایط فعلی اقدام مؤثری برای معرفی ایران انجام دهد گفت: انتظارمان این است آقای مخبر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده دراین باره دهد.
مدیرکل دفتر امور بیابان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در راستای مصوبات سومین نشست کارگروه ملی مقابله با بیابان‌زایی، به نقش برجسته بخش گردشگری و میراث فرهنگی جهت مقابله با تخریب تاکید کرد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در صفحه شخصی خود نوشت: رئیس‌جمهوری به درستی بر مولدسازی، رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش بهره‌وری تأکید دارند.
وعده های زیادی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده شده اما بررسی ۶ وعده اصلی در ارتباط با بهره گیری ایران از این فرصت در بخش گردشگری نشان می دهد، برنامه ها چندان محقق نشده است.
نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
درخواست برای لغو روادید ایران و افغانستان، ایجاد مجمع تشکل های گردشگری، نامه نگاری بخش خصوصی با مسئولان و کاهش سطح اشغال هتلها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها برای ایجاد زمینه همکاری و بهره‌مندی ازظرفیت‌های ملی و بین‌المللی کشور و توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اراضی متعلق به شرکت فرودگاه‌ تفاهمنامه امضا کردند.
این پروژه برای کمک به بازدیدکنندگانی که نمی‌توانند به برنامه گردشگری فضایی جف بزوس یا ایلان ماسک دسترسی داشته باشند، فرصت خوبی را برای تجربه متفاوت از گردشگری فضایی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند برای رزرو یکی از ۳۰۰ اقامتگاه لوکس و خصوصی این سازه که " ویلا‌های آسمانی" نام دارند و در بخش بالایی دایره مانند ساختمان اصلی قرار خواهند گرفت، برنامه‌ریزی کنند.
مشهد ـ معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: خراسان، بخش مهمی از ایران فرهنگی است و همه وجوه و جلوه‌های، فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی را در خراسان مشاهده می‌کنیم.
عضو هیئت علمی گروه پژوهشی گردشگری پژوهشگاه میراث فرهنگی گفت: صنعت رویدادها بخش پویا و روبه‌رشدی است که رابطه مستقیمی با گردشگری دارد .
میانگین رشد ترازنامه بانک گردشگری در فصل بهار امسال برابر با 1.65 درصد بوده که حاکی از رعایت کامل مقررات بانک مرکزی درخصوص دستورالعمل رشد دارایی‌ها است.
پاسخ در واقع بسیار ساده است: اگر به جای تئوری‌های اقتصاددانان از احساسات مردم واقعی استفاده کنید بیکاری بیش‌تر از تورم بالاتر بدتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ