وزارت دفاع روسیه اعلام کرد وزیر دفاع این کشور از یگان‌های ارتش در جبهه‌های جنگ در اوکراین بازدید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع چین که به روسیه سفر کرده است، امروز(سه‌شنبه) از نمایشگاه نظامی بین‌المللی ۲۰۲۳ مسکو بازدید کرد.
رسانه‌های روسی اعلام کردند وزیر دفاع این کشور از نیروهای نظامی روسیه در قطب شمال بازدید کرده است.
آستارا- وزیر راه و شهرسازی ایران و معاون نخست وزیر آذربایجان، از زیرساخت‌های حمل و نقل زمینی و ریلی آستارا بازدید کردند.
غرفه ایرانسل در سومین اجلاس ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان اکو میزبان وزیر ارتباطات، وزرا و هیئت عالی رتبه کشورهای عضو اکو، کشورهای منطقه و برخی سازمان‌های بین‌المللی بود.
سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان از روند بازسازی ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
وزیر دفاع روسیه از یک منطقه آموزش نظامیان جدید این کشور برای اعزام به عملیات نظامی ویژه این کشور در اوکراین بازدید کرد.
سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیانی نیروی‌های مسلح، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف فناوری‌های ارتباطی، نسل پنج شبکه تلفن‌همراه، هوش مصنوعی، نوآوری و تحول دیجیتال، بازدید کرد.
مشهد ـ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سنگ‌نگاره‌های ۴ هزارساله دیزدر شاندیز بازدید کرد.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن بازدید از دستاوردها و محصولات دیجیتال توسعه داده شده توسط گروه همراه اول، در جریان مأموریت پلتفرم‌های هوشمندسازی این اپراتور قرار گرفت.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز سوم نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ از غرفه ایرانسل در سالن اصلی (۳۸)، بازدید کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شویگو از مرکز فرماندهی نیرو‌های روسی در غرب در منطقه عملیاتی روسیه در اوکراین بازدید کرد.
چند روز پس از «شورش مسلحانه»، فرمانده نیروهای واگنر، وزیر دفاع روسیه از مناطق جنگی در اوکراین بازدید کرد.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه، از یک شرکت نظامی-صنعتی در منطقه اومسک، جایی که تانک ها و سیستم های شعله افکن سنگین تولید می شود بازدید کرد./ پارسینه
وزیر دفاع روسیه نحوه اجرای دستورات دفاعی این کشور را در یکی از شرکت‌های تولیدکننده تسلیحات نظامی مورد بررسی قرار داد.
وزیر امور اقتصاد از وضعیت انبارهای گمرکات بندر امام(ره) بازدید کرد و گفت: مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات فعال شود.
وزیر کشور به همراه رئیس سازمان مدیریت بحران با بازدید از بازار تهران، وضعیت ایمنی این مکان را مورد بررسی قرار داد.
وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی عراق با حضور در پارک فناوری پردیس در خصوص ایجاد زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری و فناوری در عراق گفتگو کرد.
وزیر دفاع روسیه امروز از واحدهای نظامی مستقر در جبهه‌ های جنگ با اوکراین بازدید کرد.
وزیر دفاع روسیه در سفر به منطقه دونتسک ضمن دیدار با نظامیان روس، از شماری از آنان تقدیر کرد.
جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو از محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه بازید کرد.
در بازدید وزیر کشور از پایانه های مرزی ایران در مرزخسروی و طی درخواست از وزارت دفاع، تعداد ۲۰ هزار کارتن اقلام خوراکی با دستور وزیر دفاع تأمین و بین زائران توزیع شد.
بورس دیروز هم دوباره منفی بود و کلیت بازار قرمزپوش بودند. شاخص کل و شاخص کل هموزن هر دو به ترتیب با ۱.۲۵ و ۱.۱۸ درصد کاهش به کار خود پایان دادند. خروج پول حقیقی هم از بازار دیروز مشهود بود. در گفتگو با ایمان رئیسی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس روز گذشته و پیش بینی بورس امروز پرداخته ایم.
در سفر رئیسی به اصفهان در بازدید از شرکت هواپیماسازی (هسا) دستور ساخت ۸ هواپیمای مسافربری را صادر کرد. این خبر ازسوی رئیس دفتر رئیس جمهور تکذیب شد. ولی وزیر دفاع از پیگیری ساخت هواپیما خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ