پیشکسوت فوتبال مراکش معتقد است تیم ملی این کشور به دلیل مصدومیت برخی بازیکنان شاخص و خستگی در بازی دشوار مقابل فرانسه در مرحله نیمه نهایی در بازی رده بندی مقابل کرواسی شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال قزاقستان گفت: تیمش در بازی مقابل اندونزی ناهماهنگ بود و این شرایط در مسابقه نخست طبیعی است.
رئیس‌جمهور اوکراین در گفت‌وگویی تلویزیونی دلایل اصلی شکست ضدحملات ارتش این کشور را توضیح داد.
کارشناس والیبال دلیل نوسان تیم ملی در رقابت‌های لیگ ملت‌ها به ویژه دیدار برابر لهستان را غرور بازیکنان دانست و گفت: در این دیدار زود جشن پیروزی گرفتیم.
کاپیتان تیم ملی شرایط این تیم را در جام جهانی و به خصوص قبل از بازی با انگلیس با کلمات جالب توجهی توصیف می‌کند.
اسکی باز پناهنده گفت: یک سال کامل من را پس از برگزاری جلسات کمیته انضباطی به دلایل مختلف من را به دادگاه و پاسگاه کشاندند تا من از تیم ملی کنار بگذارند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دلایل شکست استقلال برابر پرسپولیس گفت: تعویض‌های ساپینتو که در دیدارهای گذشته جواب می‌داد، با تدابیر پرسپولیس بی‌نتیجه ماند و موفق نبودند.
مارتین اودگارد اعتراف کرد که عملکرد هجومی آرسنال در شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی "به اندازه کافی خوب نبود"، در حالی که آنها در خط دفاعی نیز شلخته بودند.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرایط حضور تیم ملی در جام جهانی نسبت به دوره های گذشته متفاوت بود و در هیچ دوره ای این شرایط را نداشتیم.
بادو الزاکی، اسطوره فوتبال مراکش با تایید اینکه تیم کشورش نسخه‌ای تاریخی و بی‌نظیر جام جهانی 2022 را که هم اکنون در کشور قطر برگزار می شود، ارائه کرد، خاطرنشان کرد: مراکش برای اولین بار فوتبال آفریقا را در صحنه جهانی قرار داد.
تیم ملی فوتبال پرتغال در حالی شب گذشته با قبول شکست مقابل مراکش از جام جهانی قطر حذف شد که جاری شدن اشکهای «کریستیانو رونالدو » به یکی از سوژه‌های رسانه‌های جهان تبدیل شد.
سایت ابولا پرتغال در یک نظرسنجی از مخاطبین خود خواسته دلیل شکست تیم ملی این کشور مقابل پرتغال را بگویند.
کاپیتان تیم ملی هلند که سابقه خوبی در زدن ضربات پنالتی دارد جو غیرقابل توصیف ورزشگاه را در شکست تیمشان بی‌تاثیر نمی‌داند.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 با بیان این که ملی پوشان کشورمان تمرکز لازم برای رسیدن به پیروزی را نداشتند گفت: برخی بازیکنان هم در حد خودشان بازی نکردند.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست تیمش در هفته نهم لیگ برتر گفت: در بازی مقابل تیم خوب ایفا سرام اردکان تمرکز خود را از دست دادیم و بازنده شدیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی برزیل از دلایل شکست تیمش مقابل ایران در فینال جام بین قاره‌ای صحبت کرد.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: به تراکتور به خاطر یک بازی خوب تبریک می‌گویم. این برد حقشان بود. می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.
هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار شد که دو بازی به دلایل مختلف انجام نشد. در سایر دیدارها سایپا در تهران شکست خورد و پیکان هم در اصفهان به پیروزی رسید.
رئیس فدراسیون جودو گفت: شکست جودو در بازی‌های کشورهای اسلامی دلایل مختلفی دارد که جا دارد قبل از هر چیزی از ملت عزیز عذرخواهی کنم ولی خوشحالی برخی‌ها از این نتایج قابل پیش بینی بود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با اشاره شکست این تیم در دیدار تدارکاتی برابر ژاپن، کم تجربه بودن برخی بازیکنان و نوع برنامه‌ریزی ژاپنی‌ها را از دلایل آن عنوان کرد.
نشست «کم‌آبی و مدیریت منابع آب» با حضور مسئولان مرتبط در دولت و مجلس و کارشناسان در خبرگزاری مهر برگزار و در آن چرایی و چگونگی شکست سیاست‌گذاری‌های چهار دهه گذشته در حوزه آب بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ