تربت حیدریه ـ مسؤول دفتر نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در تربت حیدریه گفت: پیکر یکی از شهدای گمنام مورد استقبال مسئولین و مردم شهیدپرور تربت حیدریه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با تکذیب وجود مار غول پیکر در دوبخشر شفت گفت: مار دیده شده، بومی غیرسمی موسوم به مار آبی چلیپر است.
ام اوسماناگیچ بر فرضیه اش پا فشاری کرده و می گوید که این سنگ تائیدی دیگر است بر این که بسیار پیش تر از آنچه در تاریخ روایت می شود، در جنوب اروپا و منطقه بالکان فعلی، تمدن وجود داشته است.
شگفت اینکه این مورچه‌های غول‌پیکر بزرگترین مورچه‌های نیستند که در تاریخ طبیعی کره زمین وجود داشتند. فسیل‌هایی از یک مورچه غول‌پیکر در آلمان پیدا شده است که ملکه‌اش به بزرگی یک الیکایی (پرنده‌ای کوچک از راسته گنجشک‌سانان) بوده. سربازان چنین ملکه احتمالا هر چیزی سر راهشان بوده شکار می‌کردند از مارمولک گرفته تا پرندگان و پستانداران.
پیکر کریستین آتسو، فوتبالیست غنایی که در جریان زلزله بزرگ ترکیه، در این کشور زیر آوار مانده و کشته شد امروز به کشورش بازگشت و با حضور گارد احترام نظامی به خانواده‌اش تحویل داده شد.
طی مراسم و تشریفات ویژه با حضور مقامات سیاسی و ورزشی، پیکر سه ملی پوش فقید فوتبال قطع عضو کشورمان که در زلزله مهیب شهر مالاتیا ترکیه جان باخته بودند،به استان خوزستان انتقال داده شد.
به دلیل شرایط جوی که در ترکیه وجود دارد امشب این پیکرها به ارزروم خواهد رسید و فردا صبح این پیکرها به مرز بازرگان انتقال داده خواهد شد. با پیگیری‌های صورت گرفته پیکرها را در مرز بازرگان تحویل خواهیم گرفت و خانواده این عزیزان برای شناسایی حضور خواهند داشت و سپس به استان‌های خود انتقال داده خواهد شد.
دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران عصر یکشنبه (۹ بهمن ۱۴۰۱) با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند. پس از ورود مجروحان و پیکر ارخان در فرودگاه بین‌المللی حیدر علی‌اف خانواده و بستگان و دیگر مسئولان آذربایجان از آنان استقبال کردند.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
حسینی در خصوص واکسیناسیون تکمیلی اتباع خارجی زیر ۱۵ سال گفت: در مرزها از کسانی که عفونت‌های حاد تنفسی دارند، نمونه گرفته می‌شود؛ اگر کرونا داشته باشند، قبل از ورود بازگردانده می‌شوند.
یکی از کاربران عراقی توییتر برای اولین‌بار ویدیویی را از لحظه ورود پیکر سرداران شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و جمعی از همراهان آن‌ها به فرودگاه المثنی عراق را منتشر کرد.
مشهد ـ پیکر مطهر شهدای گمنام دفاع مقدس وارد فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی قرار گرفتند.
مراسم استقبال از پیکر سردار شهید داوود جعفری با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزار شد. / همشهری
ماموران پلیس با ورود به خانه زن میانسال واقع در طبقه ۱۲ یک برج؛ با پیکر غرق در خون او مواجه شدند که با اصابت ۷ ضربه چاقو به گردن و دیگر نواحی بدن از پا در آمده و به قتل رسیده بود.
کشتی کروز برای اسکان طرفداران حاضر در قطر به این کشور رسید.
ورود یک تماشاگر به زمین در جریان بازی شب گذشته بارسلونا و آلمریا برای بارسا تبعات مالی خواهد داشت.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد هفته جاری، وقوع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ در عصر چهارشنبه (٤ مهر) بود. حوالی ساعت ۱۷.۴۳ عصر روز چهارشنبه، یک فرد مسلح تروریست با ورود به حرم مطهر شاهچراغ شیراز به سمت زائران تیراندازی کرد. در این حادثه تلخ تروریستی ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح شدند. شخص تروریست بعد از ورود تیم واکنش سریع پلیس و پس از مجروح کردن تروریست دستگیر شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: با تلاش‌های مستمر همکاران نمایندگی‌های کشورمان در عراق و نیز همکاری دوایر ذیربط دولت عراق، پیکرهای این عزیزان صبح امروز وارد کشور شد و به منظور طی مراحل قانونی، تحویل مراجع ذیربط شده است.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه امروز شاهد پیک خروج از کشور زائران اربعین حسینی بودیم، گفت: زائران با کمترین ایستایی در گیت‌ها از کشور خارج می‌شوند.
در محافل رسانه‌ای و ادبی این‌طور مطرح شد که میان فرزندان هوشنگ ابتهاج برای انتقال پیکر او به ایران یا خاکسپاری‌اش در آلمان اختلاف پیش آمده و به همین دلیل انتقال پیکر این شاعر فقید به ایران با مانع روبه‌رو شده است. برخی هم در تحلیل این اتفاق معتقد بودند افراط‌هایی در رسمی کردن مراسم تشییع و تدفین او در ایران، این تلقی را در خانواده‌اش به وجود آورده که هویت این شاعر مصادره به مطلوب می‌شود، در نتیجه برخی از آن‌ها با انتقال پیکر پدرشان به ایران مخالف شده‌اند.
ژاوی از پیکه قول گرفته که دیگر به مسائل غیرورزشی و حاشیه‌ای مشغول نباشد و تمام تمرکزش روی بارسلونا باشد.
اواخر مردادماه سال ۱۳۶۹ ناگهان خبری تمام شهر‌های ایران را درنوردید؛ اسرای جنگ تحمیلی صدام علیه ایران در حال بازگشت به وطن هستند. این خبر حتی برای برخی مسئولان ارشد نظام نیز ناگهانی و شوکه کننده بود. حالا آن‌ها به کشوری باز می‌گشتند که از یک جنگ ۸ ساله سربلند بیرون آمده بود؛ همه خوشحال بودند، اما جای خالی پیر مراد آنها، قلب‌های آن‌ها را دلتنگ‌تر از قبل کرده بود.
«کارین ژان پیر» سخنگوی کاخ سفید گفت: «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حمله نیرو‌های «اف بی آی» به اقامتگاه «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در «مارالاگو» ایالت فلوریدا بی‌اطلاع بوده است.
مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ده‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ