هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
دروازه‌بان جوان تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان تیم شمس آذر قزوین پیوست تا در مسیر دشوار این تیم برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن به میدان برود.
مهدی عبدی با عقد قراردادی به تراکتور پیوست تا در نهایت پس از کش و قوی های فراوان از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا شود
نوع تازه‌ای از ماهیان موسوم به موئنخواسیا اخیر در بخشی از رودخانۀ آمازون کشف شده است؛ این ماهی به ویژه به خاطر رنگ زرد و درخشانش بسیار منحصر به فرد است.
تسنیم تصاویری از حضور فرزاد بادپا خادم حرم حضرت شاهچراغ (ع) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را منتشر کرده است. فرزاد بادپا در تاریخ ۲۲ مرداد ماه و پس از حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) توانست با فداکاری، تروریست داعشی را زمین‌گیر کند.
تصاویر غروب مریخ به دانشمندان کمک می‌کند تا تعیین کنند که غبار مریخ تا چه اندازه در جو امتداد می‌یابد و به آن‌ها اجازه می‌دهد به دنبال غبار یا ابر‌های یخی بگردند.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، با ظاهری متفاوت در جشن قهرمانی شرکت کرد.
گروهی از باستان‌شناسان استرالیایی و اندونزیایی به دنبال کشف مدرکی دال بر مهاجرت بشر از آسیا به استرالیا هستند. اما در این میان با اسکلت هابیت‌ها مواجه شدند که کاملا دور از ذهن و دور از انتظار بود. این تعجب زمانی بیشتر شد که یک اسکات کامل از هومینین پیدا کردند.
تبلیغی از سیگار ایرانی در روزنامه اطلاعات نود سال قبل را مشاهده کنید.
برخی از فلفل‌ها، مانند «نفس اژدها»، آنقدر تند هستند که تاول زدن به تنهایی نمی‌تواند از آن گرما محافظت کند. در عوض، کپسایسین آن‌ها در تاول‌ها نفوذ می‌کند و به فعال کردن گیرنده‌های انتهای عصبی زیر آن‌ها ادامه می‌دهد که می‌تواند منجر به احساس سوزش دردناکی شود که حداقل ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.
نپتون دورترین سیاره از خورشید است؛ حدود ۳۰ برابر دورتر از فاصله زمین از خورشید. در این تصویر خیره‌کننده جیمز وب، ظاهر تار و شبح‌مانند این سیاره به‌دلیل متان موجود در اتمسفر است که نور فروسرخ را جذب می‌کند. ابر‌های مرتفع‌تر که بیشترین میزان جذب متان نپتون را دارند، به‌وضوح در تصویر مشخص هستند.
الهلالی‌ها برای معارفه نیمار در استادیوم ملک فهد سنگ تمام گذاشتند.
استارت‌آپ هوافضا JetZero تا سال ۲۰۲۷ نمونه اولیه یک هواپیمای بال مختلط را برای نیروی هوایی ایالات متحده خواهد ساخت. این هواپیما بر اساس بدنه Z-۵ ساخته خواهد شد.
حرکت دیدنی یک فرد ناشناس در تهران از چشم کاربران شبکه‌های مجازی دور نماند. در این تصویر می‌بینید که یک شهروند تهرانی برای حفظ محیط زیست و البته دور نگه داشتن یک باغچه از فیلتر‌های سیگار، دست به ابتکاری جالب زده است.
تصویری از تعداد فالور‌های اینستاگرام تیم النصر قبل و بعد از جذب رونالدو را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ