هادی چوپان چهره شاخص پرورش اندام ایران با درخشش در رقابت‌های حرفه‌ای مسترالمپیا، برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ را از آن خود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز نخست مسابقات فرنگی قهرمانی جوانان جهان هر 5 فرنگی کار ایران به نیمه نهایی راه یافتند.
باشگاه تراکتور مذاکراتی برای جذب سه بازیکن جدید را در دستور کار قرار داده است.
در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان، ناهید کیانی نشان برنز خود را با برتری مقابل حریفی از کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.
ملی پوش تکواندوی ایران با برتری مقابل «ژیائو» حریف چینی خود در رقابت های قهرمانی جهان باکو 2023، مدال برنز خود را قطعی کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۱۶۷ نفر از حادثه دیدگان برف و کولاک شدید در شهرستان سرعین و مشگین شهر خبر داد.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا از صف سنگاپور نیز گذشتند و فینالیست شدند.
ملی پوشان هاکی روی یخ کشورمان در پنجمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا از صف سنگاپور نیز گذشتند و فینالیست شدند.
ایمان محمدی با نمایش کم نظیر و درخشان موفق شد دومین مدال طلای ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را کسب کند.
دوازده رودخانه کالیفرنیا از اواخر دسامبر طغیان کرده‌اند و بخش‌هایی از این ایالت که در خشکسالی به سر می‌برد را با سیل های خروشان و کولاک شدید غرق کرده‌اند.
پلیس راهور اعلام کرد: به دلیل خطر کولاک و مه‌گرفتگی در دو روز آینده از سفر غیرضروری به شمال کشور خودداری کنید.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، استان‌های تحت تاثیر کولاک برف، کاهش دمای شدید، بارش برف، باران و خیزش گردوخاک در پی هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی را اعلام کرد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه بارش برف در گردنه های استان گزارش شده است، گفت: محور شهمیرزاد-کیاسر و محدوده گور سفید در مسیر فیروزکوه به سمنان مسدود شد.
سرپرست سازمان امدادونجات از امدادرسانی با اشاره به آبگرفتگی و کولاک برف در ۲۸ استان کشور، از رهاسازی ۶۷۹ خودروی گرفتار در برف، طی دو روز گذشته خبر داد.
مشهد ـ رئیس جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در پی بارش برف ۹۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک و ۱۴۷۶ نفر حادثه دیده وجود داشته که امداد رسانی توسط امدادگران به ۱۳۴۶ نفر صورت گرفت.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ١٢ هزار نفر متأثر از سوانح جوی کشور در ۴ روز گذشته خبر داد.
مدیر کل دفتر امور عملیات و بحران راهداری گفت: بر اثر بارش و برف و کولاک برخی محورهای شریانی و غیر شریانی مسدود شده است.
منابع آمریکایی آمار جدیدی از تلفات طوفان برف و کولاک در این کشور ارائه دادند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: طی امروز و فردا تداوم استقرار هوای سرد به‌ویژه برای ساعات شب (شب مانی) و اوایل صبح، شرایط سرمازدگی را رقم می‌زند.
به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، توفان آخر هفته –که به گفته کتی هوچول فرماندار نیویورک، به‌عنوان «کولاک ۲۲» و «کولاک قرن» در تاریخ ثبت خواهد شد - اکنون مسوول کشته شدن حداقل ۴۸کشته در سراسر ایالات متحده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به کولاک و آبگرفتگی در ۳۰ استان کشور گفت:اسکان اضطراری مسافران در راه مانده در حال انجام است.
تیم‌های اتحاد کلبا و شباب الاهلی دبی برابر حریفان خود در لیگ امارات به پیروزی رسیدند.
کولاک عموزاد و رسیدن به فینال با شکست مقتدرانه قهرمان المپیک
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء مرحله اول آماده سازی تیمش برای فصل جدید لیگ امارات را به خوبی به پایان برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ