هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در ژاپن ضبط شده است، فرایند صید ماهی های تن غول پیکر پرورشی و فرآوری آن ها را در کارخانه های ژاپنی خواهید دید.
بازیکن سابق ان بی ای به دلیل کلاهبرداری به 10 سال حبس محکوم شد.
چین بزرگترین اقتصاد آسیا است و طبق پیش بینی PwC تا سال ۲۰۵۰ بزرگترین اقتصاد جهان خواهد شد. امروزه ۹۵ درصد از آیفون ها، آیپد‌ها و مک بوک‌های شرکت اپل در چین تولید می‌شوند. این کشور همچنین منبع حدود ۲۰ درصد از درآمد شرکت در سال ۲۰۲۲ (۷۴ میلیارد دلار) بود. شرکت اپل نیز در حال نفوذ در هند است. در اوایل سال جاری، تیم کوک اولین فروشگاه خرده فروشی این غول فناوری را در کشور در بمبئی افتتاح کرد.
بررسی تراز مالی باشگاه‌های بزرگ اروپایی در زمینه نقل و انتقالات در بازه زمانی پنج سال اخیر نشان می‌دهد که تنها رئال مادرید عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته است.
از سر تا دم، طول نرها به ۱.۵ تا ۲ متر می رسد، در حالی که طول ماده ها به ۱.۳ تا ۱.۸ متر می رسد. به عظمت آنها دم آنها افزوده می شود، یک ویژگی متمایز در میان گربه های بزرگ، این دم ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر اضافی به طول آنها می‌افزاید.
بلینکن احتمالا مسائلی از جمله آمریکایی‌های بازداشت شده در چین و جریان ورود غیرقانونی «فنتانیل» (آرام‌بخش قوی) از چین به ایالات متحده را که سایر دیپلمات‌ها در جلسات اخیر مطرح کرده‌اند، مطرح خواهد کرد. به‌نوبه خود، پکن مشتاق بحث درباره تعرفه‌های ایالات متحده بر کالا‌های چینی و کاهش تحریم‌های مقامات عالی‌رتبه و همچنین تعداد فزاینده شرکت‌های چینی است که یا از تجارت با ایالات متحده منع شده‌اند یا در زمره تحریم‌های وزارت بازرگانی ایالات متحده قرار داده شده‌اند.
بلیت های تماشای فینال لیگ قهرمانان بین اینتر و سیتی از صفحه نمایش غول پیکر در سن سیرو در عرض تنها چند ساعت تمام شد.
وزنه بردار فوق سنگین گرجی می گوید مدال ها و افتخارات بیشتری در راه است.
وزیر اقتصاد برزیل اعلام کرد این کشور بر محموله های شرکت ها بزرگ تجارت الکترونیک مالیات وضع می کند.
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
به باور کارشناسان این خودرو جدید تویوتا که مدل ۲۰۲۳ تویوتا سنچری است، می‌تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUV‌ها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت‌نمایی در آن هستند.
باشگاه وردربرمن قصد دارد به دلیل مشکلات مالی با فروش نیکلاس فولکروگ، ستاره آلمانی، موافقت کند.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
اگرچه ژوزه مورایس برای تقویت تیم خود در پنجره زمستانی روی یک پست تمرکز ویژه دارد، اما ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که شاهد خروج و ورودهای خبرسازی به این تیم باشیم.
مائورو ایکاردی ستاره گالاتاسرای در جریان پیروزی سه بر صفر امشب مقابل فنرباغچه بود.
ریکاردو ساپینتو برای جذب بازیکن سه دغدغه مهم دارد؛ باز شدن پنجره نقل و انتقالات، تامین منابع مالی و خالی کردن لیست بازیکنان استقلال.
پرسپولیس در شرایطی نیم فصل اول را با صدرنشینی پایان داده که تقویت در بخش تهاجمی این تیم قطعا در اولویت یحیی گل محمدی برای ادامه فصل خواهد بود.
فینال امشب جام جهانی به لحاظ جوایز فردی نیز از اهمیت خاصی برخوردار است.
در اولین دیدار از مرحله یک چهارم جام‌جهانی باتجربه‌های کروات به دیدار جادوگران توپ آمریکای جنوبی می‌روند.
ژاپن که جام جهانی را با پیروزی مقابل آلمان شروع کرده بود، با شکست اسپانیا، صدرنشین گروه مرگ شد.
دیدار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و اسپانیا در دور دوم مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با تساوی به پایان رسید تا ژرمن ها از یک خطر بزرگ جان سالم به در ببرند.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
امروز مطالبی همچون بزرگترین ریسک حال حاضر بورس چیست؟، پیش بینی بورس در پاییز ۱۴۰۱ | بورس چگونه خواهد بود؟، دولت غول بورسی را واگذار می‌کند؟، افزایش سرمایه دو نماد بورسی، شاخص کل سبزپوش ماند، مجمع خاور ۱۴۰۱ | عرضه سلیم به بورس در چه مرحله ایست؟، جدیدترین لیست افزایش سرمایه ها، پیش بینی بورس روز‌های آینده، قیمت دلار توافقی افزایش یافت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ