حرکت بی سابقه هواپیماهای ترابری آمریکا به سمت پایگاه عین الاسد در غرب الانبار جریان دارد و هنوز اطلاعی در دست نیست که آیا این هواپیماها حامل تجهیزات نظامی هستند یا مستشاران و نیروهای رزمی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفنگداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
منابع عمانی از پایان رزمایش مشترک نظامی این کشور با تفگنداران آمریکایی در ظفار خبر دادند.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
یک رسانه سعودی به نقل از منابع وابسته به مخالفان سوری از تحرکات شبه نظامیان وابسته به ترکیه با هدف سیطره بر مرزهای عراق و سوریه و مقابله با متحدان دولت سوریه در شرق سوریه خبر داد.
بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، هرگونه «مسدودسازی» یا «پالایش» پلتفرم‌های فضای مجازی‌را به عهده «مرکز ملی فضای مجازی» گذاشته است. محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق بررسی‌کننده لایحه برنامه هفتم توسعه که این موضوع را توضیح داده، می‌گوید: هدف از این مصوبه این بوده که «دیگر شاهد نباشیم که دستگاه‌های مختلف بخواهند تصمیماتی را خلاف این سند بگیرند.»
منابع آمریکایی از تحرکات رئیس موساد (سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی) در ارتباط با موضوع عادی سازی روابط میان ریاض و تل‌آویو خبر می‌دهند.
خبرنگار ورزش سه مطلع شد که از سوی باشگاه سپاهان تحرکاتی برای جذب هنانوف آغاز شده است.
با وجود قطعنامه‌های سازمان ملل متحد جهت ممانعت از اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم، تحرکات جدیدی را در این منطقه صورت داده است.
در تابستان داغ نقل و انتقالاتی فوتبال ایران، گزینه های جذاب و آشنایی روی میز جواد نکونام قرار دارند و استقلالی ها به دنبال جذب آنها هستند.
پس از تشدید تحرکات داعش در کرکوک عراق، رئیس ستاد ارتش این کشور در راس هیئت امنیتی به استان رفته است.
یک کارشناس امنیتی عراق نسبت به بی توجهی دولت این کشور در قبال تحرکات مشکوک نظامیان آمریکایی در مرزهای مشترک با سوریه هشدار داد.
تحرکاتی در پارلمان عراق به منظور فرا خواندن وزیر خارجه این کشور به پارلمان برای توضیح درباره اقدامات مداخله جویانه و خارج از عرف دیپلماتیک سفیر آمریکا در بغداد جریان دارد.
هماهنگ کننده جبهه ملی مقاومت علیه اشغالگران  و متجاوزان در یمن گفت: تحرکاتی از سوی کشورهای ائتلاف سعودی و اشغالگران برای کشاندن نبرد به داخل حضرموت وجود دارد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
هیاهو در صنعت ماهواره ادامه دارد. در بخش تلفن‌های ماهواره‌ای تحرکاتی مشاهده شده، شرکت‌هایی مثل ای. اس. تی اسپیس موبایل و اسپیس اکس با پروژه استارلینک با پرتاب‌های تجاری خود در این زمینه پیشرفت‌هایی داشته‌اند. اما تیم فارار تحلیل گر موسسه تی. ام. اف باور دارد شرکت‌هایی که به دنبال اتصال تلفن به ماهواره هستند با موانعی زیادی روبه‌رو هستند، چه از نظر مقرراتی و چه از نظر مالی.
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: پس از رصد تحرکات عناصر عمده و قاچاقچیان کلان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان جاسک از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه کامیون متعلق به سوداگران مرگ باخبر شدند و پس از تعقیب و گریز این کامیون، ضمن توقیف آن در بازرسی به عمل آمده، ۹۶۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین را که به صورت کاملا ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند که بنابر اعلام ضابطین این میزان کشفیات در ۱۰ سال گذشته در سطح استان هرمزگان بی سابقه است.
فاضل میبدی گفت: من معتقدم بحران اخیر کار خارجی‌ها نیست؛ ممکن است برخی کشور‌ها در راستای منافع خود تحرکاتی داشته باشند، اما زمینه جنبش اخیر از درون کشور می‌جوشد. یعنی امریکا اینقدر قدرت دارد که وارد کشور ما شود و جوانان ما را حدود ۷۰ روز در صحنه نگه دارد؟ اگر این اندازه قدرت و نفوذ دارد، وای به حال نیرو‌های امنیتی ما. من معتقدم اینگونه نیست و ریشه اعتراضات از داخل کشور است.
متأسفانه بار‌ها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیرو‌های پرکار و پرتلاش انجام می‌دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است!
در بخشی از بیانیه وزارت خارجه کره شمالی آمده است: «وضعیت در شبه جزیره کره و اطراف وارد مرحله مواجهه نظامی شده و این ناشی از تحرکات بی پایان و بی‌ملاحظه آمریکا و کره جنوبی است.»
وزیر امور خارجه گفت: بی تردید جمهوری اسلامی ایران در مسیر مبارزه با تروریسم به برخورد قاطع با تحریکات و اقدامات گروه‌های تروریستی ادامه خواهد کرد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطعانه با افرادی شد که در تحرکات اخیر بی بصیرتی کرده و مردم را تحریک کردند.
دفتر ریاست‌جمهوری کره جنوبی در اقدامی غیرمعمول اعلام کرد نشانه‌ها و تحرکاتی را مشاهده کرده که نشان می‌دهند کره شمالی در حال آماده‌سازی برای انجام آزمایش یک موشک بالستیک است.
«تصمیم اخیر رمضان قدیرف در محکوم کردنِ وضعیت کنونی کارزار نظامی کرملین در خاک اوکراین توضیح دهنده این نکته است که تا چه حد نارضایتی‌ها مخصوصا در رده‌های بالای فرماندهی روسیه در قالب جنگ اوکراین در حال افزایش است. جدای از این‌ها، موضع گیری‌های افرادی نظیر رمضان قدیرف می‌تواند به مثابه تحرکاتی جهت بی اعتبار سازی ارتش روسیه نیز در نظر گرفته شود. اقدامی که در نوع خود می‌تواند مجازاتی همراه با جریمه نقدی به اندازه ۵۰ هزار روبل و یا حتی در برخی موارد تا ۱۵ سال حبس را به دنبال داشته باشد».
فیلم‌های ضعیفی که آورده‌ای برای تماشاگران نداشتند. در این میان فیلم 2888 با وجود مضمون ارزشمندش، از هر نظر غیرقابل دفاع و ماقبل نقد بود که با تحرکاتی در نشست خبری عملاً شاهد فرار از پاسخگویی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ