مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: دشمن در حوزه حجاب به صورت راهبردی عمل کرده و ما نیز باید هوشمندانه عمل کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر فراجا ضمن ابراز نگرانی از افزایش تولیدموادمخدربه ویژه روانگردان‌ها در افغانستان، برلزوم مقابله جدی تر کشورها با پدیده قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حجاب یک موضوع فرهنگی است، بر ضرورت وجود یک پدافند فرهنگی مؤثر تأکید کرد و گفت: نمی‌شود بگوییم ما باید فقط برویم برای افراد حرف بزنیم، کار فرهنگی کنیم و دلیل بیاوریم تا جذب کنیم، زیرا هر فرهنگ‌سازی نیازمند پدافند فرهنگی است. اینکه ما از تابلو‌های کربلا رنگ به خود نگیریم و در برابر جنگی که با ارزش‌های ما در جریان است، فقط تماشاچی باشیم. مقابله با بی‌حجابی، مقابله با ناهنجاری و صف‌شکنی است. نباید در برابر این جریان ساکت نشست درحالی که ادعای عاشورایی بودن و حسینی بودن داریم.
نخست‌وزیر ایتالیا بر ضرورت حل و فصل بحران مهاجرت غیرقانونی از طریق همکاری میان کشورها تاکید کرد.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
رئیس مجلس در پیامی به رؤسای مجالس کشورهای اسلامی تأکید کرد: تعامل حداکثری میان پارلمان‌های کشورهای اسلامی به عنوان یک ضرورت، اهمیت ویژه‌ای در مقابله با چالش‌های فراروی دنیای اسلام دارد.
کرمانشاه- فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی ایران، گفت: جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن علیه ایران باید با هوشیاری و استقامت پاسخ داده شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بر ضرورت آماده سازی دستورالعمل‌های ملی و بین المللی برای مقابله با پدیده گرد و غبار تاکید کرد.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: پیشگیری از اعتیاد در رأس کارها قرار گیرد و ذیل آن مصون‌سازی، مهارت‌آموزی و فرزندپروری آموزش داده شود.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
در تماس تلفنی وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و موریتانی، ضرورت اقدام منسجم کشورهای اسلامی برای مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی مورد تاکید قرار گرفت.
رئیس جمهور در گفتگو با همتای ترکمنستانی خود با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی و علیه مردم فلسطین و لبنان، بر ضرورت همگرایی کشورهای اسلامی تاکید کرد.
رئیس قوه قضاییه گفت: همه دستگاه‌های موظّف و مکلّف در امر مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی باید از همه ظرفیت‌های قانونی موجود برای مقابله و مواجهه با این ناهنجاری‌ها بهره بگیرند.
نماینده مردم کازرون در مجلس با اشاره به اینکه لازم نیست ما در گام اول قیمت حامل‌های انرژی را بالا ببریم، گفت: باید جلوی ازدیاد مصرف انرژی را بگیریم.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی جمعیت‌های هلال احمر استانی تاکید کرد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: با آگاهی، بصیرت و شناخت تاکتیک‌ها و تهدیدات نوین دشمن می‌توانید خط مقدم مقابله با جنگ شناختی دشمن باشید.
وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل بر ضرورت حمایت از دمشق برای مقابله با پیامدهای زلزله اخیر تاکید کرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک انتصاب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کره شمالی، بر توسعه همکاری‌های دو کشور در مسیر استقرار صلح و ثبات منطقه‌ای و مقابله با هرگونه یکجانبه‌گرایی تاکید کرد.
راهبرد مقابله با جنگ شناختی دشمن را جهاد تبیین دانست و بر ضرورت یادگیری و ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم تأکید کرد.
رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
فرمانده مرزبانی در نهمین اجلاس مرزی با حضور مرزبانان جمهوری اسلامی ایران و عراق، بر ضرورت مقابله با قاچاقچیان سلاح و مهمات در مرزهای مشترک و ارتقا تعاملات مرزبانی دو کشور تأکید کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: تحرکات در منطقه قفقاز جنوبی برای تغییر ژئوپلیتیک منطقه به طور قطع منافع ملی ایران را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
سمنان- اعتیاد پدیده ای است که بسیاری کارشناسان در مقابله با آن، نقش خانواده‌ها و آگاهی پدران و مادران را اساسی می‌دانند زیرا خانواده نخستین گروهی است که شخصیت فرزندان را شکل می‌دهد.
دو دستور کار مقابله با کرونا در ماه جاری: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور»/ ماموریت ویژه به دو وزارت خانه برای سال تحصیلی آتی/ مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند/ ضرورت ثبت‌نام زوار اربعین در سامانه «سماح»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ