سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت: قرارداری برای نگهداری پیروز در پردیسان تهران تا فروردین ۱۴۰۲ منعقد شده است و مشکل مالی برای نگهداری پیروز وجود ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصور قنبرزاده به اظهارات جواد نکونام در خصوص قانون سقف بودجه واکنش نشان داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: قرارداد طراحی شبکه بهینه ریلی، منعقد و مطالعات ذیل پنج سرفصل کلی انجام شده و در مرحله بررسی نهایی و تصویب در کارگروه تخصصی قرار دارد.
دبیر نخستین نمایشگاه فناوری ها و محصولات محرومیت‌زدا از امضای بیش از ۱۳۰ تفاهم نامه و ۵۳ قرارداد همکاری بین شرکت‌های دانش بنیان و نهادهای محرومیت‌زدا طی سه روز برگزاری این نمایشگاه خبر داد.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۸ هزار و ۹۱۷ واحد نهضت ملی مسکن به مبلغ ۲۵ هزار و ۹۵۲ میلیاردتومان در آن بانک خبر داد.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد بیش از ۵ هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی و ۴ هزار و ۶۴۱ فقره تسهیلات حوادث غیرمترقبه توسط این بانک در سال گذشته خبر داد.
مدیر دبیرخانه تولید بار اول معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: امروز ۳۰ اردیبهشت با حضور معاون علمی رییس جمهور، ۵ قرار داد تولید بار اول در نمایشگاه نفت و گاز منعقد می‌شود.
فارس نوشت: در تصویر ادعایی مربوط به مراسم تفاهم‌نامه نفتی ایران با عراق، علاوه بر حیان عبدالغنی وزیر نفت عراق، شیاع السودانی نخست وزیر عراق هم که جایگاه بالاتری دارد حضور دارد.
سرپرست بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۷۷ هزار و ۱۹۲ واحد به مبلغ ۲۵ هزار و ۶۴۱ میلیاردتومان خبر داد
وزیر صمت از آغاز انعقاد قرارداد تحویل خودروهای ثبت نام شده خبر داد و گفت: ۱۶ اردیبهشت مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می‌شود و علاوه بر آن در نیمه دوم سال فروش قسطی نیز خواهیم داشت.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
روسیه توافقنامه عرضه گاز به چین از مسیر خاور دور را با پکن امضا کرد.
نواف بوشل، مدافع راست تیم الفتح، با امضای قراردادی برای مدت 5 سال به النصر پیوست.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از انعقاد بزرگترین قرارداد تجاری زعفران جهان میان ایران و قطر خبر داد گفت که دولت از این قرارداد حمایت قاطع می کند.
قرارداد ساخت ۱۰۰ دستگاه واگن باری میان شرکت حمل و نقل ترکیبی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و یک شرکت تولیدکننده داخلی به امضا رسید.
بانک گردشگری در سال 1401 موفق به اخذ عاملیت منابع ارزی صندوق توسعه ملی شده و قرارداد مربوطه به مبلغ 100 میلیون دلار منعقد گردیده است.
عضو هیات مدیره بانک مسکن از انعقاد قرارداد خودمالکی ۶۵ هزار و ۶۶ واحد به مبلغ ۲۲ هزار و ۳۰۴ میلیاردتومان خبر داد.
خبر انعقاد یک همکاری میان دو فدراسیون ژاپن و اسپانیا محافل فوتبالی آلمان را برآشفت.
رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافته است.
افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از انعقاد قرارداد سیستم کمک داور ویدئویی با شرکت‌های طرف قرارداد فیفا خبر داد.
پس از انعقاد قرارداد صادرات و فرآوردی ۲۰۰ تن زعفران ایران به مقصد کشور قطر، نخستین محموله از این قرارداد بارگیری و جهت فرآوری به کشور قطر ارسال گردید.
در آخرین روز سیزدهمین نمایشگاه ایران نانو، ۶ قرارداد بالغ بر ۷۸۰ میلیارد تومان منعقد شد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حقیقت این است که ایران و غرب بر سر کلیات توافق به نتیجه رسیده‌اند، اختلافاتی که لاینحل به نظر می‌رسید برطرف شده و از موانع سیاسی تا حدود زیادی عبور کرده‌اند. اما با توجه به سوءسابقه طرف آمریکایی، ایران اصرار دارد به متنی دست پیدا کند که بعداً طرف مقابل نتواند آن را تفسیر به مطلبوب کند.
بزرگترین قرارداد بیمه زندگی و سرمایه گذاری ناوگان حمل و نقل دریایی کشور توسط بیمه معلم با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.
هوای تهران «قابل قبول» شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ