این تست تصویر ۲ حیوان است که شما در نگاه اول تنها یکی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. تصویری که شما ابتدای کار متوجه آن شدید پاسخ تست شماست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحقیق جدید نشان می دهد با اندازه گیری گلبول های سفید در بزاق به وسیله یک دهانشویه طی ۳۰ ثانیه می توان علائم هشداردهنده بیماری قلبی را در افراد جوان و سالم ردیابی کرد.
آیا با پا‌های خود موازی یکدیگر می‌ایستید یا یک پا را جلو نگه می‌دارید؟ شاید هم با پا‌های روی هم ایستاده اید.. به نظر شما وضعیت ایستادن می‌تواند چیزی در مورد شخصیت شما نشان می‌دهد. پس این این تست شخصیت ایستاده را بخوانید.
عضو با سابقه تیم ملی کوراش به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ در آستانه محرومیت قرار گرفت.
عضو با سابقه تیم ملی کوراش به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ در آستانه محرومیت قرار گرفت.
با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اولیه خود در نخستین هفته لیگ برتر منتظر تست نهایی پزشکی بازیکنان مشکوک به مصدومیتش است.
کادر فنی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اولیه خود در نخستین هفته لیگ برتر منتظر تست نهایی پزشکی بازیکنان مشکوک به مصدومیتش است.
بازیکن ساحل عاجی بارسلونا تست‌های پزشکی الاهلی عربستان را در پاریس پشت سر می‌گذارد.
با تست شخصیت شناسی زیر، اعتماد به نفس خود را در قضاوت کشف کنید. در تصاویر زیر چه می بینید؟
رئیس آلمانی کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) شخصاٌ میزان استحکام تخت‌های دهکده المپیک 2024 در پاریس را تست کرد.
علیرضا منصوریان تصمیم گرفت پیش از آغاز فصل جدید، تعداد زیادی از بازیکنان رده پایه فولاد را مورد ارزیابی قرار دهد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی‌مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی از انجام نمونه‌گیری دوپینگ تا فاصله زمانی باقی مانده به بازی‌های آسیایی هانگژو از برخی رشته‌های ورزشی خاص کاروان اعزامی ایران، خبر داد.
انواع تست هوش بازی های فکری هستند که برای حل آن باید از توانایی‌ها و پتانسیل‌های فکری و استدلالی استفاده کنید. تست‌های هوش برای این منظور طراحی شده‌اند که افراد بتوانند با کمک آنها مهارت‌های شناختی مانند استدلال، منطق و حل مسئله را در خود به چالش بکشانند.
اعضای تیم فوتبال استقلال تستهای پزشکی و بدنی خود را در مجموعه ایفمارک پشت سر گذاشتند.
ریاض محرز آخرین مراحل انتقال به الاهلی عربستان را پشت سر می‌گذارد.
این تست که انجام آن زمان بسیار کمی می‌برد، شخصیت شما را با نگاهی به چیز‌های مورد علاقه تان و دلایلی که برای دوست داشتن آن‌ها دارید مورد ارزیابی قرار می‌دهد و شخصیت شما را با ۴ پرسش ساده می‌سنجد.
میا یلین یک عکس پاییزی را در تیک تاک خود به اشتراک گذاشت که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت دید و تفسیر کرد؛ به عنوان یک پرنده یا چند برگ. تصویری که در نگاه اول می‌بینید، می‌تواند چیز‌های زیادی در مورد شخصیت شما آشکار کند. در این ویدیو، میا توضیح می‌دهد که این خطای دید می‌تواند در مورد شخصیت شما چه چیزی را آشکار کند.
یک تست شخصیت شناسی جالب و شوکه کننده با تصاویری از کوه‌ها برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.
محققان کشور در یک پروژه ای درصدد هستند تا با تست خون، به تشخیص بیماری سرطان بپردازند و درمان شخصی را از این طریق آغاز کنند.
از آنجا که شخصیت هر فرد مثل یک راز برای او میماند، پس میتوانید از این تست برای فاش کردن راز شخصیتی همسر یا دوستانتان استفاده کنید.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به دلیل درگیری با ویروس کرونا در حال استراحت شخصی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ