تلفن‌های ماهواره‌ای دهه هاست که وجود دارند. آن‌ها راهی برای برقراری تماس و ارسال پیام در جایی که پوشش تلفن همراه مشکل است، پیدا می‌کنند مانند دریا‌های آزاد، کوه‌های مرتفع و مناطق روستایی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زائران اربعین نمی توانند داروهای حاوی مخدر، به همراه داشته باشند.
رئیس سازمان گذرگاه های مرزی عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بیش از ۹۲ هزار زائر خارجی طی سه روز از طریق ۱۲ گذرگاه مرزی وارد عراق شدند.
حکم قطعی پرونده گروه رستمی صفا، یک بدهکار کلان و دانه درشت بانکی کشور که در دو سال گذشته با جدیت مورد رسیدگی قرار گرفت، در شعبه دوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی تهران صادر شد.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددرد‌های طبیعی هستند.
شاگردان کوزمین با برتری دو‌گله در دیداری نه چندان سخت به مصاف با تراکتور رسیدند.
ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
با به پایان رسیدن سال مالی شرکت‌های بورسی که عمدتا سال مالی اکثر آن‌ها پایان اسفند ۱۴۰۱ بوده است، شرکت‌ها موظف به برگزاری مجمع عمومی خود بودند و در این مجامع ضمن تصویب صورت‌های مالی شرکت، سود نقدی به ازای هر سهم نیز مشخص گردید. در این مطلب به میزان سود ۶۰ نماد پرداخته ایم.
لیموناد یکی از نوشیدنی‌های تابستانی است که می‌تواند سریعاً هم دمای داخلی بدن را پایین بیاورد و هم باعث پیشگیری از کم‌آبی بدن شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
جهاد آبرسانی یکی از پروژه‌های آبرسانی که با روی کار آمدن دولت سیزدهم با هدف تأمین آب سالم برای روستاها کلید خورد و اکنون با گذشت نزدیک به دو سال نزدیک به ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
یکی از دستورالعمل‌هایی که در استفاده از انواع آجیل‌ها و مغزیجات برای چاق شدن صورت باید مد نظر قرار داد، مصرف به اندازه آن‌ها می‌باشد. به عبارت دیگر، مصرف زیاد آجیل‌ها و مغز‌ها به چاق شدن سریع‌تر صورت کمک نمی‌کند، بلکه باعث بروز مشکلات متعددی خواهد شد.
ژوزه مورایس تا ساعاتی دیگر دومین سال حضور خود در فوتبال ایران را به صورت رسمی با یک مسابقه سخت آغاز خواهد کرد.
انواع مختلفی از پنیر وجود دارد که طیف لذت بخشی از طعم‌ها و بافت‌ها و حقایق تغذیه‌ای را ارائه می‌دهد. هر نوع پنیر ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. وقتی نوبت به انتخاب سالم‌ترین پنیر می‌رسد، به نیاز‌های غذایی خاص و ترجیحات طعم و بافت بستگی دارد.
تمام نمک ها دارای یک ترکیب شیمیایی یکسان به صورت کلرید سدیم است و تفاوت عمده نمک ها در چگونگی استخراج و تولید، قوام، طعم، رنگ و محتوای ید است.
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شرایط اعطای وام مسکن از سوی بانک‌ها بر اساس قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
مصاف حسن یزدانی و دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم همچنان با اختلاف، به سود کشتی‌گیر آمریکایی است، اما شاید جالب باشد که بدانید تیلور به یک حریف هموطن هشت بار باخته و تنها یک بار به برد رسیده است.
شماری از وزرا و شخصیت‌های مطرح صهیونیست امروز در جریان یورش گسترده به مسجدالاقصی مشارکت داشتند.
یک سری رفتار‌های خاص وجود دارد که مختص زنان است و می‌تواند هر مردی را آزار دهد. مطمئنا شناسایی رفتار بد زنان و کنترل آنها، می‌تواند به کاهش تنش و اختلاف در زندگی مشترک شما کمک کند.
بر اساس داده‌های سازمان ملل، کشاورزی یکی از عوامل اصلی تخریب جنگل‌ها و از بین رفتن تنوع زیستی است و سه چهارم زمین‌های عاری از یخ را برای استفاده انسان در اختیار دارد. علاوه بر این، سیستم غذایی ما مسئول ۷۰ درصد مصرف آب شیرین جهان و ۷۸ درصد آلودگی آن است.
محققان دریافتند در حالی که آب چه ساده و چه گازدار عملکرد بسیار خوبی برای آبرسانی سریع به بدن انجام می‌دهد، اما نوشیدنی‌های حاوی کمی قند، چربی یا پروتئین عملکرد بهتری در حفظ آب بدن برای مدت طولانی تری دارند.
پیاز منبع عالی ویتامین C است که بیشتر به دلیل نقشش در سلامت سیستم ایمنی شناخته شده است. اما در بهبود زخم و تولید کلاژن نیز نقش دارد که پوست و مفاصل را سالم نگه می‌دارد. به علاوه، پیاز حاوی فیبر پری بیوتیک است که میکروب‌های سالم روده را تغذیه می‌کند و به سلامت کلی گوارش کمک می‌کند.
نناتان مونک، محقق این تحقیق گفت: اساسا آنچه ما دریافتیم، این است که رفتار‌های اضطرابی دوران کودکی مرتبط با انزوای اجتماعی و غمگینی به نظر می‌رسد خطر ابتلا به اختلال اضطرابی در زندگی بعدی را به همراه دارد.
براساس اعلام پلیس در مدت ۹ ماه، ۲۳هزار و ۳۱۳گوشی سرقتی از موبایل‌قاپان و زورگیران در تهران کشف شده، این در حالی است که اگر این میزان را با توجه به کشف نشدن نیمی از موبایل‌های سرقتی در نظر بگیریم، روزانه بیش از ۱۶۰‌موبایل از سوی دزدان به سرقت می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ