محمدرضا تاجیک:‌ جنبش این روز‌ها همان جشن زندگی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم پیشین تیم پیکان به‌طور رسمی به پاختاکور ازبکستان ملحق شد.
با بدرقه‌ی جمعیتی چند هزار نفره، محمدرضا عجمی‌پور، بازیکن جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به خاک سپرده شد.
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور به نساجی مازندران پیوست.
درواز‌ه‌بان فصل گذشته تراکتور به گل‌گهر سیرجان پیوست.
دروازه بان فصل گذشته تراکتور تبریز به گل گهر سیرجان پیوست.
شامگاه جمعه حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی نماینده سابق مردم قم در دوره‌های هفتم، هشتم و نهم در مجلس شورای اسلامی و عضو جامعه مدرسین قم در سن ۸۳ سالگی به رحمت ایزدی پیوست.
به نظر می‌رسد گلزار در یک بازیگردانی هوشمندانه با انتشار حرفه‌ای خبر ازدواج‌ش، خود را از فشار خارج کرده و اتفاقا به کانون توجهات نیز تبدیل شده است
کمک داور بین المللی فوتبال ایران در ۴۵ سالگی از این عرصه خداحافظی کرد.
وحیدی در حکم رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد، امید است در پرتو عنایت حق تعالی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی، انتخاباتی باشکوه و منطبق با تامین سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری ملت انقلابی و مومن و تقویت هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی محمد رضا حیدریان به عنوان سرمربی تیم فوتسال دانشجویان انتخاب شد.
سرپرست فدراسیون بدمینتون ایران به عنوان نایب رئیس آسیا انتخاب شد.
محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر صدمین دربی پایتخت حضور خواهد داشت.
محمدرضا احمدی به عنوان گزارشگر صدمین دربی پایتخت حضور خواهد داشت.
محمدرضا گرایی با پیروزی مقابل حریف تاجیکی خود راهی نیمه نهایی شد.
محمدرضا تاجیک نوشت: اسلاونا دراکولیچ در کتابِ «کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم»، می‌نویسد: آنجایی که کمونیسم واقعا شکست خورد، در حیطه اداره امور پیش‌پا‌افتاده زندگی روزمره بود، نه در حیطه ایدئولوژیک.
محمدرضا تاجیک نوشت: اسلاونا دراکولیچ دراکولیچ در کتابِ «کمونیسم رفت، ما ماندیم و حتی خندیدیم»، می‌نویسد: «آنجایی که کمونیسم واقعا شکست خورد، در حیطه اداره امور پیش‌پا‌افتاده زندگی روزمره بود، نه در حیطه ایدئولوژیک.» اما آنچه وی از آن غافل است این واقعیت است که آنچه موجب ندیدن امور پیش‌پاافتاده توسط اربابان قدرت و سیاست می‌شود، در واقع همان ایدئولوژی (در معنای ارتدکس آن) است.
محمدرضا تاجیک، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: «به‌عنوان یک دانش‌آموخته فکر می‌کنم که امروز بیش از هر روزی در طول تاریخ ما نیازمند یک نوع نگاه زیباشناسانه به سیاست هستیم که یک نگاه متفاوت است. خیلی معتقدم که باید سیاست را به‌مثابه رمان ببینیم و از این فضا خارج شویم که سیاست علم حکومت و قدرت است.»
محمدرضا تاجیک در گفت وگو با خبرآنلاین از خلق «سوژه شورشی» در بستر «خشونت گفتمانی» می گوید و زمینه پدیدار شدن این سوژه را تحمیل «سبک زندگی» به مردم ارزیابی می کند.
محمدرضا تاجیک: امروز بحران در دیدن و گفتن اصحاب قدرتی نهفته است که می‌خواهند ناجور ببینند و ناجور بگویند. اما تردیدی نیست تا زمانی که واقعیت‌ها و وقایع جامعه مصنوع و مصقول نگاه ناجور اصحاب قدرت هستند، نباید از علاج و دوای آنان، انتظاری جز رنج افزون و حاجت ناروا داشت
محمدرضا تاجیک گفت: امروز، حال و احوال تدبیرگران ما مثل حال و حالت شکاری می‌ماند که از شکارچی خود ایده و تصویر و تعریفی ندارد و تنها از رهگذر تجربه تمامیت و کلیت ناشناخته شکارچی می‌تواند شناختی نسبت بدان حاصل کند. آشکار است که چنین شرایطی، به تعبیر دریدا، شرایط فقدان تصمیم و تدبیر است، شرایط ظاهر شدن کلید‌ها در نقش قفل است، شرایط انفعال و وانهادگی است،
محمدرضا تاجیک نوشت: در این شرایط، صلاح ملک و مملکت در آن باشد که بانیان وضع موجود، حداقل زبان در کام گیرند تا بوی نای زبان کپک‌زده و آفت‌زده آنان بیش از این بر عمق جان مردمان آتش نیفکند.
محمدرضا تاجیک نوشت: در این شرایط، صلاح ملک و مملکت در آن باشد که بانیان وضع موجود، حداقل زبان در کام گیرند تا بوی نای زبان کپک‌زده و آفت‌زده آنان بیش از این بر عمق جان مردمان آتش نیفکند.
محمدرضا تاجیک نوشت: عقل سلیم و معطوف به بقا، اصحاب قدرت امروز جامعه را بیش از همیشه به بازگشت به تکانه‌های اصیل انقلاب، یعنی عدالت، آزادی، برابری، کرامت انسانی و مردم‌سالاری می‌خواند.
آنچه که در هفته‌های اخیر، در ایران ما گذشت، بیش از هر عاملی (سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی که البته همه مولفه‌های دخیل هستند) به یک «زخم فرهنگی» برمی‌گردد که پیدایش آن حاصل عدم «مفاهمه» است. به جرات باید گفت، این مفاهمه کلید استحکام و انسجام کشور و نظام خواهد بود و عدم حصول آن، بسامد و دامنه «بحران‌ها» را بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ