لیونل اسکالونی با بهره‌گیری از مسی در پست نوک خط حمله، توانسته بار دیگر لئو را به روز‌های اوج خود در تیم ملی برگرداند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینترمیامی با پیروزی برابر نشویل موفق شد جام قهرمانی رقابت‌های لیگز کاپ را بالای سر ببرد.
دکتر آرون اونروپ، نویسنده اصلی این تحقیق، از دانشگاه گوتنبرگ، گفت که خطر ابتلا به سرطان به طور کلی با افزایش سطح تناسب اندام شرکت‌کنندگان کاهش می‌یابد. او گفت: اما برای اینکه خطر کمتری شما را تهدید کند، لازم نیست به سطح بالای ورزشکاران نخبه برسید.
تکنیک جدید کشف شده توسط تیم دانشگاه مک‌کواری، فرآیند بهره‌گیری از گرمای فشرده را دور زده و این امکان را فراهم می‌کند تا نانوحسگر‌ها را از طیف وسیع‌تری از مواد بسازند.
به مانند لیمو، پرتقال نیز یکی از منابع غنی از ویتامین C است. با این وجود، تنها مغز آب دار میوه نیست که حاوی این ویتامین است. متخصصان می‌گویند پوست پرتقال به وفور حاوی ویتامین C است. مصرف ویتامین C با تقویت سیستم ایمنی بدن، خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا را کاهش می‌دهد.
مطالعه طولانی مدت نشان می‌دهد که حتی کمی ورزش روزانه می‌تواند به کاهش خطر افسردگی کمک کند.
لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، در اولین دیدارش موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا بدهد.
زمانیکه با معده خالی آب می‌نوشید این اسیدها رقیق شده و از بدن بیرون می‌روند. بنابراین مشکل سوزش معده رفع می‌شود و معده آماده صبحانه می‌شود.
برد پیت، ستاره سرشناس هالیوود، در حال بازی در فیلمی مربوط به فرمول یک است و در این فیلم با لوییس همیلتون همکاری دارد.
احتمالا همه می‌دانیم که نوشیدن آب در صبح فواید بسیاری دارد. اما آیا از فواید نوشیدن آبگرم و ولرم با معده خالی (ناشتا) اطلاعی دارید؟ خوردن آب گرم ناشتا توصیه بسیاری از پزشکان است که شما را با فواید شگفت انگیز آن آشنا خواهیم کرد.
مردم از زمان‌های گذشته مردم در زمستان‌ها قطعه‌ای پیاز خام در جوراب خود می‌گذاشتند تا از شیوع بیشتر سرماخوردگی جلوگیری کنند، زیرا آن‌ها بر این باور بودند که با این کار می‌توان خون را پاکسازی کرد، این فرآیند پاکسازی می‌تواند در درمان سرماخوردگی یا آنفلوآنزا موثر باشد.
خیار حاوی ویتامین C بوده و روشن‌کننده و نرم‌کننده است. خیار را حلقه کنید و روی چشم‌هایتان بگذارید. حدود ۱۵ دقیقه صبر کنید؛ سپس صورت‌تان را با آب شست‌وشو دهید.
یبوست به حالتی گفته می‌شود که مدفوع خشک و سفت باشد و تعداد دفعات کمتر از سه بار در هفته باشد.
سرکه سیب برای صاف کردن ناخن‌ها و نرم کردن کوتیکول آن مفید است و به رشد ناخن‌ها کمک می‌کند.
کلودیو رانیری، سرمربی مطرح ایتالیایی به همراه تیم کالیاری جواز صعود به سری A را به دست آورد.
نتیجه تحقیقات نشان می دهد که یک لیوان آب چغندر در روز می تواند خطر حمله قلبی یا سایر عوارض برای مبتلایان به آنژین صدری* را به میزان بیش از 50 درصد کاهش دهد.
نتایج یک مطالعه علمی نشان می‌دهد که گیاهان دارویی از جمله برگ موز می‌توانند به عنوان داروی گیاهی برای سرماخوردگی و آنفلوآنزا استفاده شوند، زیرا حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی هستند.
دکتر عمادی می‌گوید: سال ۲۰۰۹ با تیم پزشکی که همراهم بودند، به غنا رفتیم تا بیماران فقیر را درمان کنیم. یک زن جوان غنایی که در روستایی در اطراف شهر آکرا، پایتخت غنا، زندگی می‌کرد مشکل پوستی شدیدی داشت و از آن رنج می‌برد. بیماری این زن به قدری شدید بود که هیچ‌کس نمی‌خواست به او نزدیک شود.
هواداران هامبورگ مشغول جشن گرفتن بازگشت تیم خود به بوندس لیگا بودند که با یک شوک بزرگ مواجه شدند.
گرت جان اسکام (Gert-Jan Oskam)، ۴۰ ساله، اهل هلند، در سال ۲۰۱۱ هنگام کار در کشور چین دچار یک تصادف وحشتناک با دوچرخه شد که توانایی حرکت دادن پاهایش را از او سلب کرد. اما یک ایمپلنت الکترونیکی پیشرو به او این امکان را داد تا یک بار دیگر کنترل پاهایش را به دست آورد.
یک کارشناس کشاورزی گفت: تغییر رویکرد دولت چین در مساله «قیمت گذاری» منجر به معجزه در اقتصاد این کشور شده و امروز شاهد رشد اقتصادی بسیار چین در جهان هستیم.
بیماری‌های مزمن و غیرواگیر شایع‌ترین علت مرگ و میر در دنیا است. این دسته از بیماری‌ها را قابل پیشگیری‌ترین بیماری‌های مزمن می‌نامند چرا که با کنترل فاکتور‌های خطر می‌توان از ایجاد آن جلوگیری نمود.
لوکا مودریچ امروز هر دو بخش تمرین رئال را بدون مشکل به اتمام رساند تا مشخص شود برای بازی فینال در دسترس خواهد بود.
این مهمترین بازی این مرحله لیگ قهرمانان است. مسابقه‌ای که اگر دیوار مقاومت سیتی در آن سوراخ شود، هیجانی غیرقابل وصف در انتظار ماست
این حادثه در روستای قمیشلو ازتوابع شهر آبگرم رخ داد، مرد ۵۰ ساله حادثه دیده حدود ۱۰ساعت در درون چاه حبس شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ