باید از انجام یکسری فعالیت‌های تسریع و تشدید کننده مانند بالا و پایین رفتن از پله‌ها و دو زانو و چهار زانو نشستن خودداری کرده و در صورت امکان جهت بهبود درد زانو از دستشویی فرنگی استفاده کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترومبوز ورید عمقی ایجاد کننده لخته خون در رگ است. این لخته خون در اعماق درون بدن و معمولا در پا‌ها شکل می‌گیرد.
دکتر علی پناهی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه ترشی‌هایی مانند ماست و دوغ ترش درد زانو را افزایش می‌دهد؛ ادامه داد: اما خوراکی‌هایی مانند توت، زنجبیل، آووکادو، سویا، کلم برگ، و ویتامین c اثر کاهنده درد در این افراد دارند یعنی ضددرد‌های طبیعی هستند.
درمان پروسه‌ای بسیار مهم برای رفع درد مفصل زانو است و استفاده از روش‌های درمانی مناسب می‌تواند روند بهبودی را سرعت بخشد. تعیین روش‌های درمانی برای درمان درد مفصل زانو بر عهده متخصص ارتوپد است و هر پزشک با توجه به شرایط بیمار، یکسری روش‌های درمانی مناسب را برای او در نظر می‌گیرد.
درست در شرایطی که فقط ۹ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر ایران در فصل جدید باقی مانده، هنوز وضعیت خط حمله دو تیم مطرح ایرانی به ثبات نرسیده است. پرسپولیس و استقلال اگرچه کم‌و‌بیش در بازار نقل‌و‌انتقالات حضور فعالی داشته‌اند، ولی بعید است با آمادگی کامل بتوانند رقابت‌های لیگ را استارت بزنند.
هر دردی در بدن انسان بی‌علت نمی‌باشد و می‌تواند دارای علائم مختلفی باشد. درد آرنج نیز نشانه وجود برخی از عارضه‌هایی می‌باشد که با آرنج، بازو یا ساعد مرتبط است. در ادامه قصد داریم به معرفی مهم‌ترین علل درد در ناحیه آرنج بپردازیم.
دکتر مجید حیدریان، فوق تخصص درد و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به رعایت قانون دوست خوب و دوست بد برای بالا و پایین رفتن از پله‌ها در زمانی که یکی از زانوهایمان درد می‌کند، می‌افزاید: از پله‌ها وقتی می‌خواهیم بالا برویم اول با دوست خوب یا پایی که درد نمی‌کند روی پله‌ها قدم می‌گذاریم. اما کاملا برعکس، وقتی می‌خواهیم از پله‌ها پایین بیاییم، دوست بد یا پایی را که درد می‌کند ابتدا روی پله می‌گذاریم.
ماه گذشته کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار‌های تکان‌دهنده‌ای از کمبود پزشک و پرستار در ایران ارائه داد. طبق این آمار، حدود ۴۰ درصد از پزشکان متخصص کشور در شهر تهران فعالیت دارند؛ و مثلا استان سیستان و بلوچستان با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت فقط یک جراح قلب و عروق دارد.
دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک پس از احساس درد در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد، از زانوی خود MRI گرفت.
ایران نوشت:شامگاه ۱۰ مهرماه سال ۱۴۰۰ راننده‌هایی که از بزرگراه آزادگان عبور می‌کردند با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدند.
متخصص مغز و اعصاب گفت: سردرد‌های میگرنی، بیشتر یک سمت سر یا دو طرف سر است یا می‌تواند در ناحیه گیجگاه، شقیقه، پشت سر، دور چشم باشد.
در روزهای گذشته دوپینگ دو ملی پوش تکواندو کشورمان مثبت اعلام شد و رای به محرومیت چهار ساله هر دوی آن‌ها داده شده است.
درد‌های زانو با مراقبت و استراحت به طور کامل برطرف می‌شوند، اما بعضی درد‌ها هم نیاز به پیگیری‌های جدی‌تر و حتی مراجعه به پزشک دارند. با این حال برخی گزینه‌های غذایی نیز هستند که درست مانند دارو‌های بدون نسخه، می‌توانند تاثیر زیادی در کاهش درد زانو داشته باشند.
ستاره آرژانتینی اینتر تاکید کرد که برای بازگشت به میادین در دوران مصدومیت خیلی ها کمکش کردند.
شدت درد فانتوم از خفیف تا شدید متغیر است و می‌تواند چند ثانیه، ساعت، روز یا حتی بیشتر طول بکشد، اما به هر ترتیب درد فانتوم قابل مدیریت است.
زانودرد، شکایتی است که کمتر سالمندی آن را به زبان نمی‌آورد. این مشکل که به دنبال افزایش سن و یا عوامل دیگر به وجود می‌آید، دردی آزاردهنده را به فرد تحمیل می‌کند که او را از ادامه فعالیت‌های عادی زندگی بازمی‌دارد. اما محققان با ترکیب سه گیاه دارویی، معجونی عالی برای این درد یافته‌اند.
بچه‌های گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال اغلب شب‌ها از درد پشت ساق پا یا زانو رنج می‌برند. این درد به دلیل سن آن‌ها به عنوان درد در حال رشد شناخته می‌شود. دانستن اینکه علت این درد چیست و چگونه آن را باید درمان کرد مطمئناً به شما در مقابله با هر دردی که فرزندتان تجربه می‌کند کمک می‌کند.
تبریز- طی ماه‌های گذشته با نوسان بزرگی در بازار مسکن مواجه بودیم که رشد بی‌رویه نرخ دلار موجب شد تا بازارمسکن در رکود قرار گیرد و به کما برود و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی قرار دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: سپاه ما قدرتمند است، درد دشمن همین است و لذا درصدد هستند، سپاهی را که به موقع با قدرت کار فرهنگی،سیاسی، اجتماعی و سازندگی می کند به چالش بکشند.
وقتی تورم مواد خوراکی بالای ۶۰ درصد باشد یعنی حتما عده زیادی از هموطنان شب‌ها با شکم گرسنه خود و فرزندان‌شان سر بر بالین می‌گذارند، وقتی دولت درآمد لازم را نداشته باشد یعنی دریاچه ارومیه خشک خواهد شد، خشکسالی به عمق استخوان جامعه خواهد رسید و این‌ها با تغییر رییس بانک مرکزی خم به ابرو نمی‌آورند.
یکی از ترکیبات گیاهی که در طب سنتی ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، عصاره سنجد است که در درمان بسیاری از اختلالات از جمله بیماری آرتریت روماتوئید و همچنین کاهش درد به کار می‌رود.
کسانیکه به مدت چهار سال به طور منظم NSAID مصرف می‌کردند، نتایج بدتری در مورد سینوویت، که التهاب در زانو است، نشان دادند.
فرانک ریبری ستاره اسبق بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه، برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت.
دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به اینکه کنترل وزن اصلی‌ترین راه پیشگیری از آرتروز زانو است، گفت: ورزش و اصلاح ارگونومی محیط کار و زندگی می‌تواند از بروز آرتروز جلوگیری کند.
اخیرا نتایج آزمایش یک سیستم جذب شوک برای مقابله با زانو درد منتشر شده که نشان می دهد ایمپلنت مذکور در هرگام بیش از ۳۰ درصد از اوج نیروی وارده به زانو را کاهش می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ