در روز‌های اخیر، هم زمان با رشد نرخ ارز، شاهد افزایش قابل توجه قیمت‌ها در بازار خودرو‌های داخلی و خارجی هستیم. این در حالی است که بازار همچنان چشم انتظار ورود خودرو‌های صفرکیلومتر وارداتی است. در این میان وزارت صمت اعلام کرده است به‌زودی شاهد کاهش قیمت‌های کاذب در بازار خودرو خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه مستند ۱۰ قسمتی «تارکد»، ۱۰ پرونده مهم در تاریخ انقلاب را به روایت اسناد لانه جاسوسی، ساواک، سیا، وزارت خارجه آمریکا و اسناد محرمانه داخلی بیان می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها می‌تواند در بحث صدور مجوز حرفه‌ای برای آنها مشکل ایجاد کند.
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
سخنگوی وزارت کشور طالبان امروز در ارتباط با تنش مرزی نیروهای این گروه با ایران مدعی شد: در ولایت نیمروز نیروهای مرزبانی ایرانی به طرف افغانستان شلیک کردند که با واکنش متقابل مواجه شدند!
سال گذشته ۱.۳ میلیون دستگاه خودرو تولید شد و وزارت صمت وعده داد که این عدد در سال جاری به ۱.۷ میلیون دستگاه برسد؛ وعده ای که برای تحقق آن باید پیش شرط هایی رعایت شود.
رئیس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: ما باید بتوانیم در عرصه هوایی، دریایی، پدافند و زمینی بر توان اجرای عملیات ترکیبی خود بیفزائیم تا توان بازدارندگی کشور بیش از پیش افزایش پیداکند.
فیلم مستند «عملیات بزرگ» در یکی از غرفه‌های نمایشگاه وزارت اطلاعات به نمایش در آمد، این عملیات برای خرابکاری در یکی از مراکز صنعتی اصفهان توسط دیوید بارنیا رئیس موساد طراحی شده بود و عناصر کومله مسئول اجرای آن بودند که آن‌ها قبل از انجام عملیات در دام افتاده و این عملیات به شکست انجامید.
سخنگوی دولت از نمایشگاه روایت میدان که از سوی وزارت اطلاعات در خیابان حجاب تهران برپا شده است بازدید کرد.
نمایشگاه میدانی روایت میدان با رویکرد تبیین پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و اقدامات صورت گرفته توسط وزارت اطلاعات آغاز به کار کرد.در این نمایشگاه که در راستای «جهاد تبیین» و بیان اقدامات صورت گرفته برپا شده است، برخی اسناد و مدارک مربوط به اقدامات دشمنان، گروهک‌های تروریستی و نهادهای وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه برای نخستین‌بار به نمایش درآمده است.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اظهاراتی خلاف واقع، مدعی شد که این کشور از طریق عراق هیچ پیامی مبنی بر آمادگی واشنگتن برای مذاکره بر سر توافق هسته‌ای را به ایران ارسال نکرده است!
سخنگوی دولت گفت: با پیشنهاد وزارت خارجه ،دولت با لایحه تصویب معاهده سازمان ملل در زمینه استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی موافقت کرد.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.
نایب رئیس فدراسیون بوکس می گوید تصمیم وزارت ورزش بعد از برکناری ثوری برای انتخاب سرپرست به یکباره تغییر کرده است.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت گفت: تولیدکنندگان کفش از عرضه نامناسب مواد پتروشیمی در بورس و رعایت نکردن کف عرضه و البته عرضه کم به شدت دچار آسیب شده اند.
ناصر کنعانی گفت: ما آمادگی داریم در تهران و کانبرا روایت درست و به دور از جنجال رسانه‌ای در خصوص تحولات ایران را در اختیار دولت استرالیا قرار دهیم.
وزیر نفت گفت: «تأمین امنیت انرژی کشور»، دوم «پیش بردن سرمایه‌گذاری‌ها» و طرح‌های در حال اجرا» و سوم «تأمین منابع مالی»، ۳ اولویت مهم وزارت نفت هستند.
بچه‌های بخش خارجی وزارت اطلاعات گفتند که نمی‌شود در دبی قرار گذاشت. بهتر است در مالزی قرار بگذاریم. احمد رفت مالزی، با آن‌ها دیدار کرد و اطلاعاتش را داد.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
روایت علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری به اعتراض این وزارتخانه به یک قانون مجلس را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
احتمال دارد یکی از علت‌های استعفا، عدم وجود هماهنگی با معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم که به تازگی ایجاد شده است، باشد.
بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، به مانند هفته گذشته، وضعیت کرونایی در ایران بهبود یافته است تا جایی که تنها چند نقطه از نقشه به رنگ قرمز باقی مانده و شاهد افزایش گستره رنگ آبی هستیم که کم خطرترین وضعیت کرونایی را روایت می‌کند.
وزارت بهداشت یمن با انتشار آماری از جنگ هشت ساله در این کشور از شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۷ هزار یمنی در حملات مستقیم و جان باختن بیش از ۴۰ هزار زن و ۱۰۰ هزار کودک بر اثر محاصره خبر داد.
اکنون که بیش از 110 سال از اکتشاف این کالای راهبردی در جنوب ایران می گذرد، واحد انتشارات اداره کل روابط عمومی وزارت نفت با درک عمیق از لزوم توجه به تاریخ پر فراز و نشیب صنعت نفت ایران و نیاز به روایت یک دست، جامع و مستند، چند سال است که با تکیه بر تحقیقات تاریخی-علمی، محصولات فرهنگی در زمینه «تاریخ صنعت نفت ایران» را تولید کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ