گوشی جدید موتورولا مجهز به نرخ بروزرسانی (refresh rate) ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع (fast charging) ۱۲۵ واتی است. با قیمتی حدود ۴۹۰ دلار این دستگاه به طرز باور نکردنی ارزان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
ستاره ایرانی پورتو آماده انجام دومین بازی فصل مقابل فارنسی است.
یاسین سلمانی بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی به جمع بازیکنان پرسپولیس پیوست؛ به همین مناسبت باشگاه پرسپولیس از پوستر خوش‌آمدگویی به این بازیکن رونمایی کرد.
آرش رضاوند با انتشار استوری از مراسم معارفه نیمار به قانون جدید فوتبال ایران اعتراض کرد.
دروازه‌بان جوان تیم استقلال پس از جدایی از این تیم به جمع بازیکنان تیم شمس آذر قزوین پیوست تا در مسیر دشوار این تیم برای حضور در لیگ برتر به عنوان بازیکن به میدان برود.
سدان آواتار ۱۲ از نظر طراحی شباهت فراوانی به برادر کراس‌اوور خود دارد. بدنه این سدان چینی سیال و فاقد خطوط و زوایای تیز است. مثل آواتار ۱۱، چراغ‌های این خودرو نیز دارای ساختار بسیار باریکی هستند. سپر هم فرم اسپرتی دارد و دماغه خودرو را بسیار جذاب کرده است.
گل آکروباتیک کاپیتان تیم ملی هنوز هم به عنوان یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر انگلستان مورد بحث قرار می‌گیرد.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
جدیدا عکس‌هایی از طرح جدید شهرداری برای تشویق به فرزندآوری دیده می‌شود. این بیلبورد را هم ببینید.
گل دوم روسونری به لاتزیو به شکلی خارق العاده و توسط تئو هرناندز به ثمر رسید. او از زمین خودی حرکت کرد و با طی مسافتی 80 متری، به تماشایی‌ترین شکل ممکن گلش را به ثمر رساند.
پنالتی از دست رفته میلان مقابل ناپولی، یک قانون جالب داوری را نشان داد.
۵ سال از شاهکاری که تلویزیون درباره باشگاه رم رقم زد می‌گذرد.
رضا شکاری در مصاف با نفت مسجد سلیمان موفق به ثبت یک گل و ارسال دو پاس گل شد.
حرکت شجاعانه وحید کاظمی روی گل اول تراکتور در فوتبال ایران هرچند کم اما مسبوق به سابقه است.
در بین این همه نام بزرگ، آخر این لیونل اسکالونی بود که لیونل مسی را به آرزوی دیرینه اش رساند.
تصمیم درست محمدرضا ابوالفضلی باعث شد تا گل پرتغال مردود نشود.
این سازه بتنی جالب که افتتاح آن حدود ۸ سال به تعویق افتاد، ۱۳۳ متر طول، ۴۶ متر عرض و ۵۵ متر ارتفاع دارد که وزیر حمل و نقل آلمان آن را شاهکار معماری مدنی توصیف کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ