اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد در برنامه تلویزیونی صف اول گفت: قانون عفاف و حجاب ۱۷ سال پیش تصویب شد. سابقه این قانون نشان می‌دهد اجرای آن در دوره‌های مختلف به سلایق مدیران گره خورده بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر فرهنگ گفت: به دستگاه‌های تابعه وزارت ارشاد دستور دادیم بصورت جدی مسئله حجاب را پیگیری و اجرا کنند.
وزیر اسبق وزارت ارشاد در یک گفت گوی خبری اظهار کرد که بعضی از روحانیون نظرات امام در مورد حجاب یا موسیقی را قبول نداشتند، در یکی از استان‌ها تصمیم گرفته بودند که همه معلمان در مدارس و دختران دانش‌آموز باید با چادر بیایند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با رفع فیلتر گوگل پلی اظهار کرد: از کارگروه خود در حال پیگیری این موضوع هستیم. این مسدودیت در دستور کار، کارگروه تعیین مصادیق انجام شده که دبیرخانه آن در دادستانی کل کشور است. نظر تخصصی ما در وزارت ارتباطات آن است که در بحث مسدودیت گوگل پلی باید تجدید نظر شود و این موضوع را نیز دنبال خواهیم کرد.
علی جنتی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی درمورد کناره گیری اش از وزارت گفت: حرکتی که خودم و رئیس جمهور به آن اعتقاد داشتیم، مورد رضایت رهبری نبود؛ گفتم وقتی ولی فقیه از حرکت من رضایت ندارند، برای چه ادامه دهم؟
احمد مسجدجامعی در برنامه حضور گفت: عفاف یک بحث است و حجاب یک بحث. قبول ندارم که بگویند کسی که حجاب ندارد، عفت ندارد. این حرف بدی است. حجاب یک مسئله‌ای است در جایگاه خودش، ولی اینطور نیست که حجاب و عفاف را با هم پیوند بزنیم.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
وحیدی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: در درگیری که در مرز سیستان و بلوچستان صورت گرفت، پاسخ مقتضی به مرزبانان افغانستانی داده شد. درگیری مختصری بود و برطرف شد، مذاکراتی هم با طرف طالبانی صورت گرفت، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و مرز آرام و باز است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: خدمات برای همه مردم است، اما برای دریافت آن باید قوانین مربوطه رعایت شود. یکی از این قوانین قید شده، رعایت حجاب است.
احمدی وحیدی در اجلاس سراسری ستاد وصف: نرخ باروری در گیلان ۰.۹۵، در البرز ۰.۹۹ و در مازنداران ۱.۰۲ است که خیلی پایین است./نرخ جانشینی در کشور‌های غربی ۲.۱ درصد درصد در نظر گرفته شده است. اگر به نرخ جانشینی برسیم یعنی جمعیت کم نمی‌شود، ولی نرخ جانشینی پاسخگوی مساله ما نیست اگر به ۲.۱ هم می‌رسیدیم مشکل حل نمی‌شود./الان از نرخ جانشینی هم بسیار پایین‌تر هستیم و در برنامه پیش بینی شده که به ۲.۵ برسیم.
پخش دو گفت و گوی تصویری مجزا با ضرغامی ، وزیر ارشاد و عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت هفته تپه که هر دو از تشبیه «خر» در مسئولیت‌پذیری و البته با دو رویکرد متضاد استفاده کره اند، مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته و بحث‌برانگیز شده است.
صولت مرتضوی، وزیر کار در پاسخ به سوالی که آیا با حقوق کارگری می‌توان زندگی کرد گفت: سخت است اما با قناعت می شود. او تاکید کرد که کارگر زاده است.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
زمانی که حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه درباره طولانی بودن زمان سفر از تهران به پکن صحبت کرد، وزیر خارجه عربستان پاسخ داد: پرواز ریاض_تهران بیش از دو ساعت نیست.
وزیر آموزش و پرورش درباره مسمومیت دانش آموزان گفت: ما هم منتظر اعلام نتیجه از سوی نهاد‌های ذیربط هستیم. نگرانی اولیا را درک می‌کنیم، کمیته فوریت‌ها تشکیل شده است.
وزیر بهداشت ترکیه یک دختربچه را پس از گذراندن۱۵۰ ساعت زیر آوار معاینه کرد.
در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
اسماعیلی، وزیر ارشاد در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره خبرنگاران بازداشت شده اخیر: پیگیر وضعیت خبرنگاران بازداشت شده هستیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما از طریق وزارت امور خارجه و نهاد‌های بین‌المللی به‌زودی شکایت‌های حقوقی‌مان را تسلیم مراجع بین‌المللی برای پیگرد حقوقی موضوع خواهیم کرد.
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.
پلیس ضد تروریسم تونس پس از تحقیقات در مورد مظنونان اعزام جنگجو به سوریه، علی العریض نخست وزیر پیشین و یکی از مقامات ارشد حزب اپوزیسیون النهضه را به مدت یک روز بازداشت کرد. مختار جمایی، وکیل دادگستری به رویترز گفت که انتظار می‌رود علی العریض روز چهارشنبه در برابر قاضی حاضر شود.
وزیر دفاع روسیه که از یگان مستقر در طرطوس سوریه سان دیدن می‌کرد؛ مانع همراهی وزیر دفاع سوریه شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ