نگاه مطلق دستگاه دیپلماسی دولت دوازدهم که ظریف به آن اعتراف کرده و آن را باعث رنجاندن دوستان دوران سختی توصیف می‌کند در بلندمدت نه‌تن‌ها آورده‌ای از جانب غرب برای ایران نداشت بلکه میزان مراودات اقتصادی ایران با شرق و به‌طور خاص چین را تا حد زیادی کاهش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در عراق گفت: در شهرهای مذهبی نجف، کربلا، کاظمین و سامرا همکاران ما در بخش کنسولی آماده خدمات‌دهی و راهنمایی زائران اربعین هستند.
فدراسیون فوتبال و کمیته داوران قرار است طی همکاری با فدراسیون فوتبال عربستان آموزش داوران فوتبال را برای استفاده از کمک داور ویدئویی آغاز کنند.
رئیس‌جمهور ترکیه برای رایزنی درباره روابط دوجانبه در زمینه‌های مختلف و نیز تحولات منطقه‌ای و جهانی به‌بوداپست سفر کرد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری رسمی به دعوت همتای روس خود وارد مسکو شد.
«محمد عبدالسلام» رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند در پی افزایش نگرانی‌ها نسبت به وضعیت بحرانی ارتش رژیم صهیونیستی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به تل‌آویو سفر می‌کند.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
رئیس ستادکل ارتش آمریکا به‌منظور بررسی مستقیم بحران جاری در ارتش رژیم اشغالگر قدس و بررسی تأثیر احتمالی آن بر نیروهای آمریکایی در منطقه، در روزهای آتی به اراضی اشغالی سفر خواهد کرد.
جزیره کیش با پرداختن به زیرساخت‌های خود و توسعه فضای بازی‌های آبی و تفریحات ورزشی و امکانات هتلی، توانسته طی سال‌های اخیر امکانات و فضایی امن را برای سفرهای خانوادگی طراحی کند.
تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند.
کنعانی با بیان این که روابط دو کشور ایران و عربستان گام به گام در حال پیشرفت است، گفت: سفر وزیر امور خارجه ایران به ریاض، ان‌شاءالله در بازه زمانی نزدیک در چارچوب دعوتی که از سوی وزیر امور خارجه عربستان انجام شده، صورت می‌گیرد.
کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: بزودی امیر عبداللهیان وزیرامورخارجه کشورمان پیرو دعوت قبلی به ریاض سفر خواهد کرد.
سرمربی تیم ایران تماشاگر ویژه هفته دوم سوپر لیگ امارات خواهد بود.
معاون رئیس جزیره تایوان علیرغم مخالفت چین به آمریکا سفر می‌کند.
معاون رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی طی روزهای گذشته درباره ایران با مقامات آمریکایی گفتگو کرده است.
قرار است نتانیاهو وزیر امور استراتژیک خود را برای پیگیری توافق با عربستان سعودی به آمریکا اعزام کند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در رأس هیأتی در نخستین سفر رسمی دوجانبه و برای شرکت در پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی به پرتوریا سفر کرده، صبح امروز پنجشنبه ۱۹ مرداد ماه با خانم «نالدی پاندور» وزیر خارجه آفریقای جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر به تبریز پولدار می شود.
سفر آیت الله رئیسی رییس‌جمهور به استان ایلام که قرار بود در روز پنجشنبه ۱۹ مردادماه انجام شود، به زمان دیگری موکول شد.
منابع عبری اعلام کردند که یک هیات بلندپایه از دولت آمریکا طی هفته گذشته سفری به اراضی اشغالی داشته است.
وزیر میراث فرهنگی به پاکستان سفر کرد و ضمن دیدار با رئیس جمهور این کشور در نظر دارد تا در سومین اجلاس گردشگری D۸ شرکت کند.
کیهان نوشت: در بعضی از رسانه‌ها - در تحلیل‌هایی که فارغ از اغراق هم نبود - توافق عربستان در پکن به‌عنوان علامتی از واگرایی میان ریاض و واشنگتن ارزیابی شد. نطفه این توافق هم در سفر شی‌جین‌پینگ در ریاض بسته شد. رئیس‌جمهور چین در آن سفر توانست لحن عربستان و دولت‌های همراه آن در شورای همکاری خلیج‌فارس را نسبت به ایران پایین بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ