سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
عضو هیات مدیره انجمن ژنتیک پزشکی ایران گفت: وزارت بهداشت در تصمیم‌گیری برای توقف غربالگری جنین هیچ مشورتی با انجمن ژنتیک پزشکی ایران نداشته و این انجمن به زودی در نامه‌ای رسمی به این تصمیم اعتراض خواهد کرد و خواستار ارزیابی مجدد آن خواهد شد.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
منابع فلسطینی از تصمیم جدید وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی خبر می‌دهند.
ستاره تیم فوتبال سپاهان بار دیگر در پست دفاع چپ به میدان خواهد رفت.
به زودی ماجرای یحیی و پرسپولیس هم به سرانجام خواهد رسید و طرفین با حل چالش به دنبال آماده‌سازی تیم برای فصل آتی خواهند بود.
در شرایط فعلی که تیم‌های رقیب پرسپولیس فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده‌اند، یحیی راهی تعطیلات شده و به نوعی بی‌تفاوت نشان داده است. این پالس‌های منفی از سوی یحیی در مورد آینده‌اش در پرسپولیس احتمال جدایی او را از این تیم قوت بخشیده است. حتی نزدیکان این مربی هم اعتقاد دارند که یحیی قصد استراحت کردن دارد و تصمیمش در این زمینه جدی است.
کمپین انتخاباتی جو بایدن اعلام کرد تصمیم یوتیوب برای متوقف کردن سیاست حذف ادعاهای اشتباه درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی غیر محتاطانه است و ممکن است به خشونت منجر شود.
فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه بازیکنان خارجی را افزایش می‌دهد.
بانک روسیه نرخ بهره اصلی را بدون تغییر در ۷.۵۰ درصد باقی گذاشت.
سوریه تصمیم به بازگشایی سفارت خود در تونس و تعیین سفیر در این کشور واقع در شمال آفریقا گرفت.
کلیات لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان امروز به رأی نمایندگان مجلس گذاشته‌ می‌شود و تصمیم جدید نمایندگان برای امنیت و حمایت از زنان اخاذ خواهد شد.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند که نخست وزیر این رژیم از تصمیم خود برای برکناری وزیر جنگ این رژیم منصرف شده است.
سرمربی جدید تیم ملی بعد از دیدار گل‌گهر و فولاد لیست خود را برای اردوی پیش رو اعلام خواهد کرد.
تعطیلات استقلال به خاطر فرا رسیدن سال نو کوتاه مدت و در حد دو سه روز خواهد بود.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
حواشی و اتفاقات رقابتهای لیگ جهانی کاراته در فجیره باعث شد تا فدراسیون جهانی این رشته تصمیم جدیدی را در خصوص استفاده از سیستم داوری الکترونیکی اتخاذ کند.
تعدادی از بازیکنان پرسپولیس معتقدند برای تقابل با رفتار نامناسبی که با یحیی گل محمدی صورت گرفت باید عین فرهاد مجیدی عمل کرد.
باشگاه پرسپولیس همچنان تصمیمی برای جذب مهاجم مورد نظر سرمربی تیم ندارد.
یک هفته از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای تراشیدن سر گذشته و هواداران فوتبال کم کم به چهره جدید او عادت می‌کنند.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
با توجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ