برگزاری دربی در روز سه شنبه در هاله ای از ابهام قرار دارد و شاید به دلیل بالا بودن شاخص آلودگی هوای تهران لغو شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ممکن است سرمربی استقلال اردوی این تیم در کشور ترکیه را لغو کند
تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران که در دوره قبلی قهرمان آسیا شد، به مسابقات آسیایی 2023 هند اعزام نخواهد شد.
مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری در مورد دلایل احتمال لغو اعزام رکابزنان به ازبکستان و پا پس کشیدن باشگاه‌ها در اعزام‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
رئیس فدراسیون هندبال از مذاکره با «وسلین وویوویچ» سرمربی تیم ملی در هفته آینده خبر داد. به گفته پاکدل، اگر مشکل ارزی حل نشود احتمال جدایی وویوویچ و منتفی شدن مربی خارجی وجود دارد.
اردوی تیم استقلال ملاثانی قبل از دیدار با مس کرمان تشکیل نشد.
بارش شدید برف در مناطق شمالی تهران، شهرآورد امیدها را تحت تاثیر خود قرار داده است.
سفیر ایران گفت: تهران با لغو روادید بین دو کشور موافقت کرد. حتی در کشور ما برای این موضوع اقداماتی انجام شده است. ما منتظر نظر مقامات روسیه هستیم. اگر روسیه نیز مانند ما اعلام کند که چنین آمادگی وجود دارد، می‌توانیم در مدت کوتاهی رژیم بدون روادید را اعلام کنیم.
بارش برف در تهران و نامساعد بودن شرایط ورزشگاه پاس احتمال لغو نخستین دیدار از هفته بیستم لیگ برتر را افزایش داد اما برای تعیین تکلیف نهایی چند ساعت دیگر باید صبر کرد.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: نزدیکی دو تورنمنت فرانسه و کرواسی به لحاظ زمانی و همچنین مسائل مالی باعث لغو اعزام فرنگی کاران به فرانسه بر اساس تعامل میان کادر فنی و فدراسیون شد.
تهران- معاون استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌ها احتمال لغو دربی پایتخت در روز سه‌شنبه وجود دارد.
مسئولان استقلال می گویند هنوز در خصوص لغو دربی چیزی به آن ها اعلام نشده است.
بررسی شرایط تهران نشان می‌دهد احتمال این که نود و نهمین دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس این هفته برگزار نشود وجود دارد. مسئولان در حال بررسی همه جانبه برای اتخاذ تصمیم نهایی هستند.
بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی روز سه‌شنبه آب و هوای تهران در وضعیت بسیار خطرناک قرار می‌گیرد و احتمال لغو دربی وجود دارد.
این احتمال وجود دارد که به دلیل تداوم آلودگی هوای تهران در هفته جاری برگزاری دربی پایتخت میان استقلال و پرسپولیس در روز سه‌شنبه لغو شود.
احتمال تغییر ساعت یا لغو دربی ۹۹
محرمی که قبل از اردو شایعه‌های بسیاری مبنی بر خروجش از ترکیب اصلی وجود داشت، به انتخاب اصلی کی‌روش تبدیل شده و با توجه به غیبت رامین رضاییان در اردوی اتریش و همچنین لغو احتمالی بازی با روسیه، دفاع راست قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد بود.
نگرانی اسرائیل در مورد پیامد‌های غیر هسته‌ای توافق، مهم‌تر و فوری‌تر از تمام عواقب احتمالی بند‌های برجام است است. جدا از آن که لغو تحریم‌ها به ایران اجازه می‌دهد صادرات پرسود نفت خود را از سر بگیرد این توافق به تهران امکان دسترسی فوری به ۱۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های مالی مسدود شده اش در بانک‌های سراسر جهان را می‌دهد.
مشاور هیأت مذاکره کننده ایران گفت: مهم برای ایران این است که توافق احتمالی هیچ گونه نکته احتمالی، امور مبهم یا شکافی نداشته باشد که ایالات متحده بتواند در آینده برای لغو آن، از این شکاف‌ها بهره‌برداری کند.
فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی بی‌سابقه اقدام به لغو مجمعی کرد که بدون شک جنجالی و پرسروصدا برگزار می‌شد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی ها علیه ایران که ناشی از شدت هراس از توافق احتمالی برای لغو تحریم ها است، مدعی شد که مخالف توافق با ایران نیست ولی توافق کنونی، بد است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در هیچ جای قانون تصریح نشده که باید متن توافق به صحن آید بلکه ماده ۷ قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها می‌گوید که کمیسیون امنیت ملی بعد از بررسی گزارش وزارت خارجه درباره عملکرد طرف مقابل در لغو تحریم ها، گزارشی به صحن علنی ارائه کرده و مجلس روی این گزارش اظهار نظر می‌کند و نه روی متن توافق.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ