شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و معتکفان فلسطینی را از صحن های آن بیرون راندند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بودند و تأسیات برق آن را تخریب کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی برای چهارمین روز متوالی به مصلای «باب الرحمه» در مسجدالاقصی یورش بودند و تأسیات برق آن را تخریب کردند.
دولت نجات ملی یمن در صنعا، تعرض شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به مسجد الاقصی را محکوم کرد و از جامعه جهانی خواست برای متوقف کردن جنایات صهیونیست ها وارد عمل شود.
منابع خبری از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت سه فلسطینی در این یورش خبر دادند.
قطر به یورش بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی واکنش نشان داد و این اقدام را به شدت محکوم کرد.
شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به صحن های مسجد الاقصی یورش بردند و معتکفان فلسطینی را از صحن های آن بیرون راندند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
ده ها شهرک نشین صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست از سمت باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
دهها شهرک نشین صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی یورش بردند.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان رژیم صهیونیستی از باب المغاربه به مسجدالاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی اعلام کردند شماری از شهرک نشینان صهیونیست در اقدامی جنایتکارانه نسخه هایی از قرآن کریم را در نزدیک یکی از مساجد شهر الخلیل در کرانه باختری آتش زدند.
یهودیان افراطی از صهیونیستها خواستند که به مناسبت آنچه «عید العرش» یهودی نامیده می‌شود، بزرگترین یورش را به مسجدالاقصی انجام دهند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی و زخمی شدن سه نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم اشغالگر در نابلس و یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی خبر دادند.
یورش شهرک نشیان صهیونیست به مسجدالاقصی امروز هم رخ داد و آنها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد یورش بردند.
یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.
سازمان صهیونیستی «کوه هیکل دست ماست» در راستای افزایش شمار صهیونیست ها در یورش علیه مسجدالاقصی، از فراهم سازی وسایل نقلیه از سراسر اراضی اشغالی به مقصد مسجدالاقصی خبر داده است.
منابع فلسطینی از یورش زمینی محدود نظامیان رژیم صهیونیستی به شرق نوار غزه و پرواز یک پهپاد ارتش این رژیم بر فراز مسجد الاقصی خبر دادند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از سمت «باب الاسباط» اقدام و تجاوزی خطرناک است که پیامدهای آن متوجه این رژیم خواهد بود.
برای نخستین بار پس از سال ۱۹۶۷ نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک نشینان اجازه دادند تا از طرف باب الاسباط به مسجد الاقصی یورش ببرند.
نظامیان صهیونیست شماری از شهروندان فلسطینی از جمله دو رهبر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را در کرانه باختری بازداشت کردند.
منابع فلسطینی از ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
ده ها نفر از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت و حفاظت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.
منابع فلسطینی از یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و همزمان با آن حملات موشکی سرایا القدس به قدس اشغالی خبر می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ