رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان شناسایی و دستگیری ۵۷ محکوم متواری در عملیات‌های جداگانه طی یک روز خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران حوادث و جرایمی مختلفی رخ داده از دستگیری زوج سارق محتویات خودرو تا شناسایی زورگیران تجریش که مأموران نیروی انتظامی در ان نقش آفرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد هر ۵ متهم شناسایی شده از بلاگر‌های معروف فضای مجازی به نام‌های پیمان، محمد، پویان، رضا و امیرحسین هستند.
رودسر- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری باند حفار غیرمجاز در رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: در این عملیات ۴ حفار غیرمجاز دستگیر شدند.
قزوین- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از شناسایی و دستگیری یک متخلف دارویی و کشف و ضبط ۷۰ کیلوگرم داروی غیرمجاز خبر داد.
شاهرود- عوامل یگان حفاظت محیط زیست شاهرود موفق به شناسایی و دستگیری یک گروه شکارچی در پناهگاه حیات وحش خوش ییلاق شدند.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از شناسایی و دستگیری شرور سابقه دار و متهم تحت تعقیب، با انجام یک عملیات ضربتی در محله سید خندان تهران خبرداد.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عوامل شهادت شهید شهرکی و همسرش خبر داد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری آدم ربایان و شناسایی دزدان در شمال تهران خبر داد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی افراد اوباش پس از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت: متهمان با هماهنگی مراجع قضایی به مقر انتظامی ارجاع و پس از تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.
از زمان اجرای طرح ویژه عملیاتی پلیس برای مبارزه با سرقت تا کنون بیش از ۱۶ هزار سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.
نیروهای پلیس در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته ماموریت‌های متعددی را مانند دستگیری عاملان قتل زن جوان و دستگیری قاچاقچی‌های مواد مخدر انجام دادند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری دو نفر که با ترفند مبادله ارز در فضای سایبری از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه یکی از لیدرهای اغتشاشات و عامل ضرب و شتم مامور نیروی انتظامی و تخریب اموال عمومی در استان همدان را شناسایی و دستگیر کرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران انتظامی، هفت متهم به اخلال در نظم و امنیت عمومی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
سردارطاهر گفت: با اقدام به موقع پلیس حدود ۵۷ نفر از اغتشاشگران دستگیر و کلیه لیدرها و محرکین آنان نیز شناسایی و عملیات دستگیری آنان ادامه دارد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری شخصی که از زنان با وعده ازدواج و مهاجرت به کشورهای اروپایی کلاهبرداری می‌کرد خبر داد و گفت: مال باختگان متهم را شناسایی کنند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر در خصوص تبلیغ سایت‌های شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
رئیس عدلیه خطاب به دادستان کل کشور دستور داد با مساعدت و همکاری ضابطین و نیروی انتظامی و در صورت نیاز کمک گرفتن از بسیج، در اسرع وقت ستادی را برای مقابله با سرقت‌های خشن و زورگیری‌هایی که در سطح شهر‌ها رخ می‌دهد تشکیل دهند.
سردار عباسعلی محمدیان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از این بود که متهم با شناسایی زمین‌های بلاصاحب ابتدا اقدام به شکایت بر روی مالک آن‌ها در مراجع قضایی کرده و پس از اطمینان از عدم وجود ورثه، با جعل سند برای ردگم کردن چندین دست املاک را در بین آشنایان خود سند زده و در پایان آن‌ها را به مبالغ هنگفت به فروش می‌رساند.
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری که منجر به قطع عضو یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران شده بود، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ