برخی زوج‌ها درباره مسائل مالی، راحت و شفاف با هم صحبت نمی‌کنند. صحبت نکردن درباره خواسته‌ها و نیاز‌های خود و ... باعث ایجاد کدورت‌های عمیق خواهد شد. توقع این که همسرمان متوجه نیاز‌های مالی و علایق‌مان هم شود، بی‌جاست و گفتگو در این حوزه، ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
فرمانده یگان انتظامی مترو پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری نوجوان جیب بر در ایستگاه مترو امام خمینی حین سرقت خبر داد.
واشنگتن‌پست نوشته است که کمیته اقدام سیاسی رئیس جمهور سابق آمریکا در نیمه نخست سال ۲۰۲۳ برای دفاع از وی در پرونده‌های حقوقی، حدود ۴۰ میلیون دلار هزینه کرده است.
جذابیت این غذا به شما این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان یک فینگرفود سالم و خوشمزه در مهمانی‌هایتان استفاده کنید و رضایت همه را به دست بیاورید.
نوید رجایی گفت:دولت به صورت علنی دست در جیب سهامداران کرده و با افزایش هزینه‌ها و بالا بردن نرخ خوراک سودآوری صنایع مختلف را به بدترین شکل ممکن پایین آورده است.
صاحبان کسب‌وکار‌های ابری معتقدند گردش ترافیک مصرفی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و حدود ۳ برابر بیش از سال گذشته برای این کسب‌وکار‌ها هزینه تراشیده است. به‌علاوه مصرف اینترنت را در شبکه‌های ابری به‌شدت بالا برده و هزینه‌های سنگین چندده‌میلیارد تومانی روی دست صاحبان این کسب‌وکار‌ها گذاشته و آن‌ها را مجبور به افزایش قیمت سرویس نهایی برای مشتریان کرده است.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش مأموران کلانتری میرزا کوچک خان ۳ متهم به ۲۸ فقره جیب بری در مشهد به دام افتادند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو نفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری می‌کردند خبر داد و گفت از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک مرد جوان که اقدام به سرقت جیب بری از زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسینی(ع) می کرد، خبر داد.
بهبود اقتصاد جامعه از طریق تغییر روابط و شرایط خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال و کوشش برای بودجه عادلانه‌تر است که هیچ یک رخ نداده است.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زنان جیب بر محله نازی آباد خبر داد
سرپرست سرکلانتری دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک جوان جیب بر خبر داد.
فدراسیون دوچرخه‌سواری در حال حاضر به فردی نیاز دارد که در انتخابات با پشتوانه مالی قدم جلو گذاشته باشد نه اینکه تنها به دنبال پر کردن صندلی خالی ریاست باشد.
مهدی تاج در برنامه شبکه ورزش مدعی شد طلب مارک ویلموتس پرداخت شده است.
مهدی تاج در برنامه شبکه ورزش مدعی شد طلب مارک ویلموتس پرداخت شده است.
پایان جیب بری های سریالی عروس و خواهر شوهرها
مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.
ساپینتو با جیب پر پول به تعطیلات رفت
بر اساس اعلام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، خوابگاه‌هایی که امسال در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد شامل اتاق‌های دو الی ۹ نفره خواهد بود که اجاره‌بهای این اتاق‌ها بسته به ظرفیت و تعداد نفرات ساکن و همچنین درجه‌بندی اتاق‌ها از ۸۰ هزار تا ۴۵۲ هزار تومان متغیر است.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: باید پرداخت از جیب مردم را در حوزه درمان کاهش بدهیم و بلکه به صفر برسانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ