مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: رویداد «قصه های خوب، برای بچه‌های خوب» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بادپا، خادم حرم احمد ابن موسی (ع) گفت: روز حادثه تروریستی شیفت بودم و محوطه صحن را جارو می‌کردم که صدای عجیبی شنیدم. آن روز کاروانی از فیروزآباد پیاده به حرم آمده بودند.
رییس فدراسیون تکواندو، با بیان اینکه از عملکرد کادر فنی تیم‌های ملی رضایت دارد، گفت: ما کارمان را از صفر شروع کردیم و در شرایطی بودیم که از خیلی از کشورهای جهان عقب افتاده بودیم.
صومعه سرا- خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان در قالب کاروان رسانه ای «میرزاشناسی» با حضور در دفتر روزنامه «جنگل» در کسمای صومعه سرا از نزدیک با رویکرد فرهنگی و رسانه ای میرزاکوچک خان آشنا شدند.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
مسابقات جهانی ورزش کارگری شهریور ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و کاروان ایران به این مسابقات اعزام خواهد شد.
کاروان ۶۰نفره فدراسیون والیبال؛ در صف ویزای شیطان بزرگ!
هزاران مهاجری که ماه‌ها در جنوب مکزیک بازداشت شده بودند کاروان اعتراضی جدیدی را تشکیل دادند که به سمت شمال مکزیک در حال حرکت است.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.
توافق میان ایران و عربستان به عنوان دو بازیگر اصلی در غرب آسیا می‌تواند منجر به تسری همگرایی در میان سایر واحدهای سیاسی فعال منطقه گردد.
کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو به نام شهید محسن حججی نامگذاری شد.
مسئول روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که این کمیته از مراحل نام‌نویسی کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی عقب نیست و تمام اقدامات طبق برنامه در حال انجام است.
کشتی حامل کمک های انسانی مصر برای کمک به زلزله زدگان، وارد سوریه شد.
کاروان کمک های پزشکان بدون مرز، متشکل از ۱۴ کامیون کالا و تجهیزات وارد شمال غرب سوریه شد.
اعضای تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ روسیه امشب(پنج‌شنبه) وارد اصفهان شدند.
گروه بهمن با محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت‌های خود به کرمان می‌رود.
گروه بهمن با محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت‌های خود به کرمان می‌رود. این گروه محصولات شاخص خود را به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان می‌آورد.این نمایشگاه در تمامی دسته‌های پیکاپ، سواری و تجاری محصولاتی جدیدی برای نمایش و معرفی دارد.
یک منبع امنیتی اعلام کرد که کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در شمال بغداد پایتخت عراق هدف انفجار قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف انواع کالاهای قاچاق و توقیف کاروان خودروهای شوتی در شهرستان تنگستان خبر داد.
اعضای تیم ملی ایران بعد از حذف از جام جهانی دقایقی پیش وارد فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
ماجرای تله‌گذاری را زاکانی این‌گونه روایت می‌کند که یکی از کارکنان منطقه ۲۱ مجاب شده قراری با یکی از پرسنل مرکز بگذارد تا مشخص شود این فرد زدوبند کرده و مثلا دو سکه گرفته و از این قرار نیز فیلمی تهیه شده است. هنگامی که این موضوع را شنیدم تا صبح نخوابیدم و پنج صبح این فرد را که از نزدیک‌ترین افراد به من بود عزل کردم. برخی ممکن است نامه بنویسند که چرا این آقا تغییر کرده است، اما ما تعارف نداریم. خودش هم باور نمی‌کرد که کنار گذاشته شود، اما گفتم که این کارتان خلاف شرع است و شما حق ندارید تبانی کنید و از پرسنل یک منطقه استفاده کنید که یکی دیگر از پرسنل را سر قرار بکشانید.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
رئیس بنیاد ملی گندم کاران کشور گفت: اعلام به موقع و خوب قیمت گندم رضایت گندمکاران را در پی دارد.
روایت است که وقتی یزید از کرده خود پشیمان شد و از امام سجّاد علیه السلام خواست تا هر حاجتی که دارد بازگو نماید تا او آنها را برآورده کند، امام علیه السلام فرمود: «در هر باب با زینب علیهاالسلام سخن می گویم، چه او پرستار یتیمان و غمگسار اسیران است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ