مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: در اغتشاشات لیدرهایی را دستگیر کردیم که فکر نمی کردند دستگیر شوند در همین رابطه شاخص دستگیری پلیس مشهد در کشور رتبه نخست است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی اله‌پور اظهار داشت: میانگین شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۱۷۱ و شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد در یک تا ۲ ساعت اخیر با عدد ۳۰۲ هر ۲ از وضعیت اضطرار نشان دارد.
داوری گفت: امروز سرآمد امر به معروف و نهی از منکر خنثی کردن فتنه دشمن است. فتنه دشمن ایجاد دوقطبی در جامعه و از طرفی ناامید کردن مردم است. امروز حجاب موضوعی است که هم برای ما و هم برای دشمن اهمیت زیادی دارد.
در صورت تداوم شرایط آلودگی، درخصوص تعطیلی مشهد برای فردا در جلسه امشب کارگروه اضطرار آلودگی هوا تصمیم‌گیری خواهد شد.
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی از اقدام برای حضور تیم لیگ دسته اول خبر داد.
مشهد ـ مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد - نجف به دلیل نقص فنی پس از پرواز به فرودگاه مبدا بازگشت.
مسئولان این شهر و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟ این دوگانگی که در برنامه‌های مشابه، زنان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند روی سکوی ورزشگاه بنشینند؛ ولی برای تماشای فوتبال حق ورود به ورزشگاه را ندارند، از کجا نشئت می‌گیرد؟ آیا در این شهر هم «زیرساخت» درست مثل ورزشگاه آزادی، فقط برای برنامه‌های غیرورزشی مهیاست؟
مسابقات لیگ دسته دوم تنیس از ۹ تیرماه به میزبانی مشهد در مجموعه تنیس سجاد برگزار می‌شود.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: شهرستان مشهد رتبه اول در تولید گل محمدی در خراسان رضوی را داشته و ۲۲۰ هکتار مزارع از شهرستان مشهد به کشت گل محمدی اختصاص یافته است.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هرگونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت، مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: هر گونه رفتار منجر به نارضایتی مردم، ایجاد خسارت و مزاحمت و سد معابر در شب چهارشنبه سوری با اقدام قانونی روبه رو خواهد بود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست، شهر مشهد در روز جاری آلوده‌ترین کلانشهر کشور بود.
مشهد ـ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مشهد بیشترین حاشیه‌نشینی و بناهای ناپایدار را در کشور دارد و بنا داریم کار را شتاب و فضایی ایجاد کنیم که حضور مجاوران را در کنار زائران افزایش دهیم.
مشهد ـ آیین گرامیداشت روز همبستگی با کشمیر با حضور مقامات عالی رتبه کشورهای ایران و پاکستان در محل کنسولگری پاکستان در مشهد برگزار شد.
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب که سرمای امسال در طول ۲۵ سال گذشته بی‌سابقه بوده است ادامه داد: ممکن است تا چند سال آینده، شاهد چنین سرمایی در خراسان رضوی نباشیم.
از آخر هفته در پی این بارش‌ها دمای هوای کشور کاهش زیادی خواهد داشت به‌طوری که شهر مشهد با کاهش ۲۵ درجه‌ای نسبت به امروز دمای منفی ۱۵ درجه را تجربه خواهد کرد.
آستان خورشید عنوان فیلم مستندی است که در جشنواره فیلم حقیقت به نمایش درآمد در این فیلم مستند تحولات شهر مشهد با هجرت امام رضا(ع) به خاک خراسان از گذشته تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است.
مشهد ـ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در آموزش و پرورش یک میلیون معلم سفید داریم به این معنا که رتبه آنان مشخص نیست.
مشهد ـ رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: با توجه به تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان انرژی اتمی و آستان قدس رضوی منطقه شمال شرق کشور به یکی از قطب‌های پزشکی هسته‌ای و تولید رادیو دارو تبدیل می‌شود.
مشهد ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه بندی معلمان، ارتقای نظام تعلیم و تربیت را به همراه دارد.
دیدار سوپرجام فوتبال کشور میان قهرمانان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته، در یکی از شهرهای مشهد یا کرمان برگزار خواهد شد.
شگرد سرقت بیانگر آن بود که پلیس با یک باند حرفه‌ای روبه رو شده است چرا که «دزدان شب رو» دوربین‌های مدار بسته و حتی دستگاه حضور و غیاب را نیز به همراه اموالی، چون ۱۰ دستگاه مانیتور، کیس، پرینتر، چندین تلفن رومیزی، بخاری، جاروبرقی و سوئیچ شبکه اینترنتی به سرقت برده اند.
مشهد ـ مدیر آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی مقام نخست کشور را در زمینه شناسایی و پوشش دانش آموزان استثنایی داراست.
کامیونت باری آترین پلاس ایران خودرو دیزل که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو مشهد در معرض دید عموم قرار گرفته، با استقبال بازدیدکنندگان این نمایشگاه روبه رو شده است.
اینجا مشهد است. بهشت دلالان سلامت که به آن‌ها اصطلاحا لیدر می‌گویند. لیدر‌ها معمولا کسانی هستند که از جنوب کشور و شهر‌های عرب‌زبان به مشهد آمده‌اند یا شاید مشهدی‌هایی که کمی عربی می‌دانند. این دلالان سلامت معمولا با آژانس‌های هواپیمایی یا مطب پزشکان و کلینیک‌های زیبایی کار می‌کنند. در حقیقت آن‌ها صفر تا صد سفر یک توریست عرب‌زبان را بر عهده می‌گیرند. از خورد و خوراک، هتل، مراکز سیاحتی و زیارتی تا عمل‌های زیبایی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ