مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران قیمت عرضه مرغ در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جوان نوشت: گرانی قیمت مواد غذایی از میوه و صیفی گرفته تا لبنیات و مرغ و گوشت حتی در ایام افزایش تولید نوبر است. اکنون در روز‌هایی قرار داریم که فصل نوبرانه‌های میوه تمام شده است و هیچ توجیهی برای عرضه میوه گران پذیرفته نمی‌شود، اما قیمت انواع میوه همچنان بالاست.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی حکایت از ادامه نا به سامانی در بازار گوشت مرغ دارد علاوه بر اینکه بازار گوشت قرمز هم با وجود تثبیت قیمت‌ها در حدود ۶ هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده است.
اپل ویژن پرو اوایل سال آینده میلادی وارد بازار می‌شود.
گوشت مرغ که مشمول قیمت تعزیراتی است و بر اساس آخرین قیمت گذاری باید هر کیلو ۶۳ هزار تومان عرضه شود بین ۶۳ تا ۸۲ هزار و ۴۰۰ تومان در نوسان است.
یک مقام مسئول با اشاره به افزایش عرضه دام گفت: قیمت منطقی لاشه ۳۱۰ هزارتومان در هر کیلو است و بالاتر از آن گرانفروشی است.
داورزنی در این مصاحبه به مدیریت دولت در کنترل قیمت و عرضه اقلام مصرفی مردم اعتراض کرده و گفته در دوران جنگ کشور را با سیلوهای خالی گندم اداره کرده است اما حالا پیاز و سیب زمینی در مرزها می‌پوسد!!
گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار در میادین میوه و تره بار با قیمت هر کیلوگرم ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
مبصری اظهارکرد: حدود قیمت مرغ با توجه به ابزارهای تنظیم بازار و مقدار عرضه از حدود ۶۳ هزار تومان، که قیمت مصوب است، فراتر نخواهد رفت.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
مدیرکل دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هر کیلوگرم تخم مرغ غیر بسته‌بندی با نرخ ۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان به فروش می‌رسد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار گفت: در میادین میوه و تره‌بار تخم‌مرغ فله ۲ هزار تومان کمتر از نرخ اعلامی وزارت جهاد کشاورزی و با قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته اول دی در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
مدیر دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در یک مقطع زمانی جوجه ریزی افزایش پیدا کرد در نتیجه در حال حاضر عرضه نسبت به تقاضا پیشی گرفته است.
قیمت برخی اقلام اساسی در هفته پایانی آذرماه در فروشگاه های زنجیره ای و خرده فروشی های سطح شهر تهران اعلام شد.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: وقتی قیمت برای تولید کنندگان مناسب نباشد، تولید در دوره بعد کاهش و به این سبب قیمت افزایشی می‌شود، حال با مشارکت مردم روند معقول شد.
سمنان- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون قیمت مرغ گرم در استان ۵۵ هزار و ۶۰۰ تومان است، گفت: عرضه این کالا کمتر از نرخ مصوب کشوری انجام می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
یوسفخانی گفت: قیمت مصوب مرغ هر کیلو ۶۳ هزار تومان برای مصرف کننده است که الان عرضه زیاد و کم بودن تقاضا الان زیر نرخ مصوب بین ۵۵ تا ۶۰ هزار تومان در مراکز عرضه به دست مردم عرضه می‌شود.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت مرغ تازه کامل کاهشی شده و حتی در برخی مغازه‌ها کمتر از نرخ مصوب نیز عرضه می‌شود.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه مرغ با قیمت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم‌مرغ نداریم، گفت: قیمت مرغ کماکان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و افزایشی در قیمت مرغ و تخم‌مرغ نداریم.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبودی در عرضه مرغ و تخم‌مرغ نداریم، گفت: قیمت مرغ کماکان ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است و افزایشی در قیمت مرغ و تخم‌مرغ نداریم.
سرپرست جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان برای تنظیم بازار خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ