سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان اعتقاد به حضور شهاب زاهدی در خط حمله این تیم دارد.
کادر فنی پرسپولیس دنبال هماهنگی بیشتر بین بازیکنان خود برای ادامه رقابت های لیگ برتر است.
ایران در جام ملتهای آسیا یک مدعی بزرگ و حتمی است و باید از فرصت برگزاری رقابتها در قطر استفاده کند.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
یحیی گل‌محمدی تنها یک گام دیگر برای دستیابی به جام فاصله دارد و می‌خواهد با بهترین تدابیر شانس رسیدن به آن را شکل دهد.
به نظر می‌رسد که کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هیچ وجه قصد ندارد در بازی برگشت برابر منچسترسیتی ریسک کند.
باشگاه استقلال از بخشش جرایم انضباطی بازیکنان این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال دریافت پول از اسپانسر باشگاه برای ارتقای روحیه بازیکنان این تیم در آستانه دربی پایتخت است.
باشگاه پرسپولیس با گرفتن تخفیف قابل توجه از سازمان امور مالیاتی توانست پرونده بزرگ مرتبط با این موضوع را با پرداختی های قسطی ببندد.
تدبیری که دو سرمربی لیگ برتری برای نیمه دوم تیمشان داشتند نشان داد آنها در شرایط و موقعیت های سخت قدرت ریسک خود را از دست می دهند و به استقبال خطری می روند که می تواند به سختی مجازاتشان کند.
در حالی که قرار بود خیبر خرم‌آباد تنها 2دیدارش را در مشهد برگزار کند، گویا حالا تصمیم به یک سفر بلندمدت گرفته است.
سرمربی پرتغالی سپاهان روز آینده به احتمال فراوان فشار زیادی به بازیکنان کلیدی خود وارد نخواهد کرد.
براساس آخرین گزارش سالانه بریتیش پترولیوم (BP)، ایران با سوزاندن سالانه ۱۸.۵ میلیارد مترمکعب گازهای همراه، رتبه دوم جهان را در اختیار دارد.
تدبیری که سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای به خدمت گرفتن بازیکنان مد نظرش در ابتدای فصل داشت، حالا به کمکش آمده و در سخت‌ترین شرایط او را از ورود به بحران و ناکامی نجات داده است.
جلسه آنالیز تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای شناخت بیشتر از حریف امروز برگزار  شد.
از جمله معضلات کهنه‌ای که کشورمان با آن دست به گریبان است، تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در مناطق وسیعی از کشور است. پدیده‌ای که آن چنان با سرعت پیش رفته و می‌رود که گاه اگر بعد از تنها چند سال گذرمان به دیاری بیفتد، ممکن است با چنان وضعیت دیگرگون شده‌ای مواجه شویم که توان پیدا کردن آدرس را هم نداشته باشیم.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی بازیکنان این تیم تا دیدار برابر ولز با نمایندگان رسانه های گروهی مصاحبه نخواهند کرد.
سون هیونگ مین با یک محافظ ویژه، در تمرینات تیم ملی کره جنوبی حضور پیدا کرد.
بعید نیست زوج کمال کامیابی نیا و سینا اسدبیگی در ترکیب حاضر شوند و رفیعی در بازگشت به ترکیب اصلی در کنار صادقی به دنبال بازیسازی برای ترابی و لوکادیا باشند و محمد عمری از ترکیب خارج شود.
باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.
باشگاه پرسپولیس برنامه پرداخت به بازیکنان خارجی خود را مشخص کرد تا این دو مشکلی برای ادامه همکاری با سرخپوشان نداشته باشند.
افت پرسپولیس در دو بازی اخیر مشهود است و یحیی گل‌محمدی باید برای آن تدبیری بیاندیشد.
عملکرد درخشان خریدهای تازه مهاجری در مسجدسلیمان باعث شده پرسپولیس و گل‌محمدی برای هفته ششم تدبیر ویژه‌ای اتخاذ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ