صهیونیست‌های مذهبی با تأکید بر اینکه ظهور مسیح بیش از حد انتظار به تأخیر افتاده و نمی‌توان تا آن زمان نسبت به سرنوشت یهودیان بی‌تفاوت ماند، بازگشت به سرزمین مقدس و تشکیل دولت را مقدم بر ظهور مسیح قلمداد کردند و عملاً فرمول تبعید – ظهور – بازگشت را به تبعید – بازگشت – ظهور تغییر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرآیند پیچیده شیمیایی ساخت ریمل کاربران یوتیوب را شوکه کرده است قدمت این مخلوط به هزاران سال قبل بازمی‌گردد، اما تعداد کمی از آنان می‌دانند چگونه ساخته می‌شود.
ارلینگ هالند برای سویا یادآور خاطرات تلخش از گلزنی های کریستیانو رونالدو و لیونل مسی است. آنها امشب در آتن برابر هم قرار می گیرند.
حضور نیروهای حزب الله به همراه دوربین‌هایشان در نقطه صفر خط عقب نشینی باعث شده رسانه‌های صهیونیستی اذعان کنند که مقاومت لبنان معادلات تل آویو را به هم ریخته است.
از خانه متئو گوندوزی، بازیکن سابق آرسنال، در حالی که همسرش در خانه بود سرقت شد.
هفده سال از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
هواداران لیورپول با انتشار اخباری مبنی بر قرارداد محمد صلاح با باشگاه العداله در لیگ برتر عربستان، وحشت کردند.
الاتحاد عربستان در معادلات پیش از فصل نقل و انتقالات با خریدهای فضایی جایی نداشت، ولی حالا بنزما و کانته اسکواد این تیم را رویایی کرده‌اند تا زنگ خطر برای دو غول دیگر عربستانی به صدا دربیاید.
روز هفدهم دسامبر سال ۱۹۰۳، برادران رایت بالآخره موفق شدند. بعد از بیش‌از ۴ سال تلاش و ده‌ها سال مشقت و زحمتی که سایر آچاربه‌دست‌های جاه‌طلب برای‌شان ایجاد کرده بودند، اورویل و ویلبر توانستند با پرواز به مدت ۵۹ ثانیه در ارتفاع ۸۰۰ فوتی در کارولینای شمالی، نخستین پرواز با پرنده رایت را محقق کنند.
با جدایی لیونل مسی از پاری سن ژرمن، لیگ یک فرانسه نگران فصل آینده بوده و می‌ترسد در غیاب این ابرستاره دنبال‌کننده‌های بین‌المللی این لیگ به شدت کاهش پیدا کند.
وادیم پریستایکو در گفت و گویی با اشاره به اینکه اوکراین به دلیل افزایش موشک‌های هوایی و حمایت‌های مداوم بین‌المللی "برای مقاومت در برابر فشار روسیه بسیار مجهزتر است"، از انتقال سلاح‌های هسته‌ای روسیه به بلاروس با عنوان باج‌خواهی و تهدید یاد کرد.
کوه لی زمین عمومی که حروف نماد هالیوود روی آن قرار دارند و به سختی می‌توان به آن رسید به طرز بدنامی به مکانی برای دفن قربانیان قتل تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۲ میلادی سر "هروی مدلین" کارمند سابق خطوط هوایی که در آن منطقه زندگی می‌کرد در نزدیکی تابلو جدا شده از سایر اجزای بدن اش کشف شد.
ترس و وحشت رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به معدن لیتیوم و تاکید مقام معظم رهبری بر بلامانع بودن توافق با غرب بدون آسیب زدن به زیرساختهای هسته‌ای، از محورهای اصلی روزنامه‌های مطرح جهان عرب
نگرانی محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از توافق هسته‌ای ایران و غرب و همکاری اطلاعاتی سرکرده گروه تروریستی هیأت تحریر الشام با سرویس‌های غربی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های عربی است.
هواپیمای فضایی و مرموز چینی بعد از ۹ ماه حضور در مدار زمین اخیرا برای دومین بار روی زمین فرود آمد و بدین ترتیب چین تبدیل به یکی از معدود کشور‌هایی شد که موفق به فرود و استفاده مجدد از یک فضاپیما شده است.
یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و برگزاری مانور نظامی حزب الله لبنان در شرایط کنونی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
پلیس که با پرونده پیچیده و حساسی روبه‌رو شده بود، بعد از تجسس‌های تخصصی فاش کرد ربایندگان طعمه خود را به شهریار منتقل کرده‌اند و بالاخره پس از سه ماه با تلاش مشترک پلیس گلستان و کارآگاهان شهریار، گروگان به سلامت از چنگال آدم‌ربایان نجات یافت.
زن جوانی در درگیری خونین با شوهرش، گلویش بریده شد، اما به شکلی معجزه‌آسا زنده ماند.
مسافران مترو لندن امروز به دلیل پرشدن واگن‌ها از دود با شکستن شیشه تلاش کردند تا از آن‌ها بیرون بیایند.
مسافران متروی لندن که در میان دود و هشدار آتش سوزی با درهای بسته واگن های متروی لندن مواجه شدند با وحشت و اضطراب شیشه‌ها را شکستند و سراسیمه از واگن مترو خارج شدند.
افزایش بُرد موشک‌های گروه‌های مقاومت فلسطین از یک سو و اتحاد این گروه‌ها از سوی دیگر باعث شده رسانه‌های عبری زبان نگرانی خود را نسبت به اوضاع کنونی در اراضی اشغالی نشان دهند.
اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا درباره شیوعِ ماده مخدر جدیدی در میان جوانان این کشور هشدار داد .
تنها ۳۷ سال سن داشت که دست از آزار و اذیت اعضای خانواده برداشته و همراه با پسر ۱۵ ساله‌اش قتل‌های سریالی خود را آغاز می‌کند. کالینگر با عنوان فروشنده به منازل وارد شده و سپس دست به سرقت، تجاوز و آزار جنسی می‌زند که در این اقدامات ۳ نفر به شکل فجیعی با چاقو مثله شده و به قتل می‌رسند. حتی یکی از این افراد جوزف جونیور پسر خودش بوده است.
منابع فلسطینی از عملیات ضد صهیونیستی مبارزان مقاومت در شمال شهر جنین طی شامگاه امروز جمعه خبر دادند.
این بمب‌افکن سوپرسونیک که قرار است مکملی برای بمب‌افکن استراتژیک اچ ۲۰ باشد، پرنده‌ای پنهان‌کار است که توانایی‌های رزمی یک جنگنده را با قدرت کوبنده بمب‌افکن ترکیب می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ