معاون دانشجویی دانشگاه علامه بیان کرد: در ۱۶ آذر ماه هیچ برنامه و تقاضایی برای برگزاری تجمعی نداشتیم، ولی در پی برگزاری تجمعاتی، حدود ۲۰ نفر ممنوع الورود شدند. این دانشجویان افرادی هستند که اصرار دارند این مسیر را ادامه دهند و رفتار‌های مداراگونه ما را بر نمی‌تابند و دانشگاه در مقابل از ابزار‌های قانونی خودش استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاسخ محققان به این سوال یک "بله" قطعی نیست. به نظر می‌رسد که مصرف مکمل‌های ویتامینی به ویژه مولتی ویتامین ها، آنقدر‌ها هم که فکر می‌کنیم سودمند نیست...
رئیس‌جمهور گفت: باید دانشگاه در کنار صنعت باشد و صنعت نیز در کنار دانشگاه باشد و این همکاری باعث رشد تولید و صنعت در کشور می‌شود.
کاشمر ـ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: دانشگاه ها برای مشکل خرده مالکی کشاورزی برنامه ریزی کنند.
معاون علمی رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه ها برای ایجاد ناحیه نوآوری از یکدیگر کپی نکنند، گفت: مفهوم نوآوری اجتماعی باید در قلب تهران و ناحیه نوآوری تهران محقق شود.
رییس مجلس چهارم: کار غلط در مجلس سوم اتفاق افتاد که این دانشگاه را از مستثتا بودن مالیات مستثنا کردند یعنی این دانشگاه را انتفاعی دانستند.
اهواز- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: بهترین محل برای تربیت معلمان مدارس، دانشگاه فرهنگیان است.
لیگ روئینگ بانوان با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
لیگ روئینگ بانوان با کسب عنوان قهرمانی توسط تیم دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه نقطه تحول و محل پیشرانی است، تاکید کرد: به منفی بافی های دشمنان و پژواک آنها در داخل توجه نکنید.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشگاه فرهنگیان صرفاً نیروی انسانی تربیت نمی‌کند و ماموریت‌گرا شده است.
دانشگاه و پژ وهشگاه عالی دفاع ملی برای پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در رشته گرایش‌های تحصیلی مصوب وزارت علوم در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ فراخوان داد.
تیم فولاد مبارکه سپاهان به عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان دست یافت.
واترپلیست‌های دانشگاه آزاد اسلامی، در مرحله نیمه نهایی سی و دومین دوره لیگ برتر باشگاه‌های ایران با پیروزی مقابل تیم نفت و گاز امیدیه فینالیست شدند.
دانشگاه اوبرون، اوکلاهما، تگزاسA&M و چند موسسه آموزش عالی دیگر تیک تاک را ممنوع کرده اند.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه نقش اصلی در پیشرفت و توسعه کشور دارد، گفت: اسلام کسب علم و تولید آن را عبادت دانسته است چرا که تولید علم به معنای تولید ثروت است.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تحقق عملی رهنمودهای رهبری در حوزه تعلیم و تربیت و مسئولیت‌های خطیر دانشگاه فرهنگیان در این زمینه تاکید کرد:این دانشگاه باید نقش بیشتری در حل مسائل شکور ایفا کند.
بر اساسﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﻬﺮﻩﻭﺭﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩﻫﺎﯼ ﮐﺸﻮﺭ ﺩﺭ ﺗﻮﻟﯿﺪ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻋﻠﻤﯽ ﺑﯿﻦﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﺑﺮ ﻣﺒﻨﺎﯼ ﭼﻨﺪ ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻤﯽ ﻭ ﮐﯿﻔﯽ، دانشگاه تربیت مدرس در رتبه دوم دانشگاه های جامع کشور قرار دارد.
رئیس پژوهشکده آموزش باز و از راه دور دانشگاه پیام نور افزود: آمادگی داریم دختران افغانستانی که از تحصیلات آکادمیک محروم شده‌اند را زیر پوشش آموزش مجازی و از راه دور قرار دهیم تا از نعمت تحصیلات محروم نشوند.
مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با دانشجویان معترض در وقایع اخیر چیست؟ گفت: ما دانشجوی معترض را از دانشجوی متخلف جدا می‌دانیم. رویکرد دانشگاه صدور مجوز برای تشکل‌های قانونی موجود در دانشگاه برای برگزاری تجمعات قانونی، جلسات مناظره، برنامه‌های تریبون آزاد و … است تا دانشجویان بتوانند در چهارچوب ضوابط و مقررات موجود و بدون واردکردن آسیب به خود و دیگران، حرف خود را بزنند و حرف دیگران را بشنوند و بنیان فکری خود را رشد دهند.
تربت حیدریه ـ معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: در سال تحصیلی جاری از مجموع ۱۵۰ مقاله علمی اعضای هیأت علمی این دانشگاه، تعداد ۸۵ مقاله در ژورنال‌های بین‌المللی منتشر شده‌است.
مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، می تواند نقطه کانونی فناوران توانبخشی باشد.
رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش از مکان‌های جدی ما برای مبارزه با مواد مخدر است.
در پی حادثه آتش‌سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و درگذشت یک نفر، یکشنبه ۲۰ آذر ماه از سوی هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان عزای عمومی و تعطیل اعلام شد.
یک استاد دانشگاه تهران در خصوص ضرورت فراهم بودن ملزومات گفت‌وگوی آکادمیک گفت: طرفین گفت‌وگو باید از شرایط برابری برخوردار باشند، برابری در گفت‌وگو بسیار مهم است؛ نه اینکه کسی از قدرت قاهره برخوردار باشد و طرف مقابل با تبعات حقوقی مواجه شود. تاکنون نیز هیچ گفتگوی اثربخشی میان جامعه و حاکمیت صورت نگرفته است و پس از گذشت این روزها، دیگر گفتگو کردن ساده نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ