طلای جهانی در هفته اخیر با خبرهای مختلف در اقتصاد دنیا روبرو شده که باعث نوسان های بزرگ در آن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
شاخص کل با ریزش نزدیک به ۲۰۰۰ واحدی باز هم جایگاه ۲ میلیون واحد را از دست داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان و مصدویت راننده آن بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.
شاخص کل امروز نیز مانند هفته گذشته افزایش حداقلی را تجربه کرده و نشان دهد هنوز از قدرت پول در این بازار خبری نیست.
نوسان قیمت میلگرد ، تیرآهن و پروفیل در سال 1401
بازار گوشت مرغ این روزها با انواع قیمت‌ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر ۶۳ هزار تومان است.
عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:گواهی سپرده نفت خام تحول بزرگی بود که اتفاق افتاد؛ قطعا این بازار مراقبت و همراهی وزارت نفت را می‌طلبد،اصلاح دامنه نوسان در بورس ادامه‌دار خواهد بود.
فروریختن ساختمان‌های نوساز در پی وقوع زمین‌لرزه اخیر در ترکیه، خشم عمومی را در این کشور برانگیخته است. دو زمین‌لرزه شدید به بزرگی ۷/ ۷ و ۶/ ۷ریشتر باعث تخریب کامل ساختمان‌های نوساز شده و هزاران کشته بر جای گذاشته است.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج این تیم و حاشیه‌های اخیرش اظهار داشت: در یک فصل فوتبالی کاملاً طبیعی است روند تیم مدعی قهرمانی دچار نوسان شود.
تبریز- طی ماه‌های گذشته با نوسان بزرگی در بازار مسکن مواجه بودیم که رشد بی‌رویه نرخ دلار موجب شد تا بازارمسکن در رکود قرار گیرد و به کما برود و خریداران و فروشندگان را در بلاتکلیفی قرار دهد.
رصد بازار کالاهای اساسی حاکی از نوسان بین ۱۰۰۰ تا بیش از ۱۰۰ هزار تومان دراقلام مختلف غذایی بوده که این تفاوت قیمت‌ها علاوه بر نزدیک شدن تاریخ انقضا به بزرگی و کوچکی فروشگاه ها هم برمی گردد.
بازار دارایی ها که در روزهای گذشته با نوسان همراه شده، امروز بورس را متاثر کرده و همین مساله سبب رفت و برگشت‌های بورس شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار، تاثیر عرضه خودرو در بورس کالا بر این افزایش قیمت را نادرست خواند و گفت: نوسانات نرخ ارز موجب افزایش قیمت کالاها و محصولات از جمله خودرو در بازار شده است.
نوسان نرخ ارز عامل التهاب قیمت‌ها در بازار خودرو/ بی‌ثباتی بازار به زیان خودروساز و مصرف‌کننده واقعی
رصد بازار نشان می دهد هفته دوم دی ماه ، قیمت گوشت قرمز و برخی انواع ماهی افزایش یافته اما در بازار تخم مرغ شاهد عقب نشینی قیمت ها هستیم.
قیمت گوشت مرغ در آذر نوسان زیادی داشت و از کیلویی 45 تا 63 هزار تومان متغیر بود.
دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بازار توافقی به قیمت ۳۱,۳۹۵ تومان رسید.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای این کلانشهر تا فردا جمعه بین ۳۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد نوسان دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: دامنه نوسان برای بازارهای کارا و بازارهای بزرگ بسیار مضر است و در فعالیت بازار سرمایه اختلال ایجاد می کند.
تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان از چنان قدرتی برخوردار است که با وجود اکران در اوج دوران شیوع کرونا، توانست سیلی از تماشاگران را به سالن‌های سینما بکشاند و هرچند به فروشی میلیارد دلاری نرسید، موفقیت چشمگیر داشت؛ اثری ۱۵۰ دقیقه‌ای که همه منتقدین درباره‌اش هم‌رای نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ