اداره کل ورزش و جوانان استان در تلاش برای واگذاری استادیوم شهید وطنی به باشگاه نساجی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده ۴قلو‌ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از واگذاری رایگان مسکن به خانواده‌های دارای فرزندان چهارقلو به بالا خبر داد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
با اتمام مهلت تعیین شده سازمان لیگ بسکتبال برای تعیین تکلیف دو تیم لیگ برتری و عدم اقدام مشخص توسط مسئولان‌شان، حضور این دو تیم در فصل جدید منتفی و امتیاز آنها به این سازمان واگذار شد.
وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۱۰۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن طی حدود ۳ هفته خبر داد و گفت:‌به‌ زودی واگذاری زمین در روستاها آغاز می شود.
باشگاه پورتو پیشنهاد اولیه باشگاه میلان برای جذب ستاره تیم ملی ایران را رد کرد.
میثم مظفر با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده بهینه ای از عمارت عین الدوله نمی شود، گفت: این عمارت بدون هیچ تابلو و اطلاع رسانی و بدون حضور گردشگران باقی مانده است.
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بر نوسازی و تعمیرات زیرساخت‌های این پایانه تأکید کرد.
واگذاری تجهیزات و تسلیحات به تیپ ۵۵ هوابرد ارتش
گروه صنعتی ایران خودرو از واگذاری زودتر از موعد ۱۳ هزار دستگاه خودرو از تعهدات سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خبر داد و اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU3 که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.
چند سالی است که موضوع واگذاری سهام خودروسازان مطرح می باشد اما این اتفاق رخ نداده است. خبرنگار نبض بورس از مجید عشقی رئیس سازمان بورس درباره واگذاری خودروسازان پرسیده است. این واگذاری به کجا رسید؟
پیشنهاد واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به دو شرکت خودروسازی در ایران به سازمان خصوصی سازی داده شد.
اولین سری از خودروهای چانگان CS35 پلاس وارداتی گروه خودروسازی سایپا به متقاضیانی كه در سامانه یكپارچه خودرو ثبت نام كردند، تحویل داده خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: امسال ۵۱ درصد سهام کنترلی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.
واگذاری زمین به سه خانواده دارای فرزندان چهارقلو در شهرهای دزفول، حمیدیه و گتوند با حضور معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در محل میز خدمت وزارت راه و شهرسازی مصوب شد.
اهواز - زمین به خانواده چهار قلوها در شهرهای دزفول، حمیدیه و گتوند با موافقت معاون رئیس جمهور واگذار می‌شود.
یک کارشناس حوزه اقتصاد گفت: یکی از اشتباه ها در واگذاری بنگاه ها دولتی به بخش خصوصی این بود که از صنایع مادر آغاز شد و واجد مشکلاتی در سیاست خصوصی سازی شد؛ این تجربه تلخ نباید تکرار شود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ما به وعده خود درباره فروش اموال مازاد بانک‌ها عمل کردیم و تا پایان اسفند ۱۴۰۱ واگذاری اموال مازاد بانک‌ها به ۵۸ همت رسید.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب ماجرای توافق برای واگذاری 400 هکتار زمین جهت ساخت استادیوم اختصاصی استقلال را تأیید کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران از اقدام جدی وزارت ورزش و جوانان برای واگذاری دو استادیوم شهید کاظمی و امام رضا (ع) به تیم های پرسپولیس و استقلال خبر داد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین و حساس‌ترین دیدار خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا با یک گل نتیجه را واگذار کرد و از صعود بازماند. دهمین روز از مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در حالی با برگزاری ۲ دیدار حساس از گروه B پیگیری شد که تیم ملی فوتبال ایران در استادیوم الثمامه و در نبردی که حکم مرگ و زندگی برای شاگردان کی‌روش داشت به مصاف آمریکا رفت و شکست خورد.
رضا درویش امروز برای پیگیری واگذاری مالکیت استادیوم کاظمی راهی شورای شهر خواهد شد.
نساجی در دیدار نخست فصل جدید لیگ برتر فردا باید در استادیوم نقش جهان پذیرای تیم مس رفسنجان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ