فارغ از جادوی فوق ستاره‌هایی چون مسی و امباپه، می خواهیم با بررسی دقیق آمار و ارقام به بررسی عملکرد دو فینالیست امشب بپردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی ابعاد امنیتی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس قرار دارد.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه ۲۱۵ میلیون متر مکعب گاز در کشور به دلیل عدم مدیریت مصرف و بهینه سازی هدر می رود.
گزارش عملکرد تیرماه ۱۸ قطعه ساز بر روی کدال قرار گرفت و تنها خمحور هنوز این گزارش را روانه کدال نکرده است. درآمد قطعه سازان در تیرماه چقدر بود؟
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی آخرین وضعیت قانون مبارزه با پولشویی و راهکارهای عملی مبارزه با فساد و ابعاد مختلف آن در جلسه این کمیسیون خبر داد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بررسی فصل مربوط به مباحث دفاعی و امنیتی لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.
رییس جمهور گفت: نظارت و کنترل بازار، به‌ویژه در زمینه معیشت عمومی از اولویت‌های اساسی دولت است.
در این هفته قرار است طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسـیدگی به لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب طبق اصل ۸۵ قانون اساسی توسط نمایندگان بررسی شود.
اصفهان- ۳ میلیارد مترمکعب آب از منابع زیرزمینی دشت اصفهان- برخوار از سال ۱۳۶۰ تاکنون تخلیه شده و این در حالی است که این دشت از سال ۴۵ شمسی در لیست دشت‌های ممنوعه بوده است.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
انحلال کانون صرافان با واکنش‌های متعددی همراه بود. در همین زمینه محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس، به گفتگو با تابناک پرداخت و این تصمیم را ناشی از تعارض منافع مدیران بانک مرکزی دانست.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: مجموعه حفاظت و اطلاعات باید گزارش‌های دریافتی را بدون هیچگونه حب و بغض و جانبداری و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی مورد بررسی قرار دهد.
از سال‌ ۹۶ تاکنون‌ با وجود بندها و تبصره‌های مختلف در قانون‌ برنامه ششم‌ و بودجه‌ های سنواتی، فقط ۵ ميليارد تومان نصيب فوتبال شده‌ است!
شرکت های بورسی به دلایلی سهام خود را دوباره خریداری می نمایند که قوانین این سهام و شرایط حاکم بر آن مورد توجه بسیاری از سهامداران در مجامع قرار گرفت.
پژوهشگران پژوهشگاه رویان بر روی اثر کوئرستین روی التهاب، پارامترهای هورمونی و نتیجه بارداری زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک تحقیق کردند.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: در مرحله «پیش ثبت‌نام» صرفاً شرایط شکلی و عینی برای داوطلبی مجلس توسط نهادهای ذی‌ربط بررسی می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وضعیت ارتباطی انتخابیه دزفول و کهگیلویه، بهمئی، چرام، لنده و گرگان و آق قلا، را در حضور نمایندگان مردم این حوزه‌ ها بررسی کرد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح نحوه واردات، تولید و بهره برداری از پرنده های هدایت پذیر با کاربری غیرنظامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
مهدی گلشنی، با اعلام موفقیت‌آمیز بودن طرح شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات که در مهرماه سال گذشته انجام شد، اظهار کرد: بررسی‌های پلیس و مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران نشان داد که با شناورسازی ساعت کار مدارس و ادارات ۱۰ تا ۱۵ درصد شاهد کاهش ترافیک در تهران بودیم.
مدیر چمن‌های باشگاه سپاهان می‌گوید برنامه تغییر چمن ورزشگاه نقش جهان در حال بررسی است.
توانمندی‌های شرکت‌های مهم و تأثیرگذار ایرانی در حوزه ICT برای وزیر ارتباطات جمهوری عربی سوریه تبیین شد.
در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بیست و سوم، کدام تیم از آمادگی بیشتری برخوردار است؟
با برگزاری قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2026، نگاهی می اندازیم به نحوه صعود تیم ها به بزرگترین تورنمنت فوتبالی جهان که برای نخستین بار با حضور 48 تیم برگزار می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ