معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: هرگز صدای مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه پیش بینی‌اش این بوده که ایران در هر هفته از لیگ ملت‌های والیبال دو پیروزی کسب کند، گفت: چرا صدای معنوی نژاد زمانی که توسط لوزانو خط خورد، در نیامد؟
تیم فوتبال «وحدت» در تهران که توسط زنان افغانستانی تأسیس شده است، به تمرینات خود ادامه می‌دهد. زنان پناهجوی افغان در پایتخت ایران با تیم فوتبالی که تأسیس کردند تلاش دارند صدای خود را در ورزش به گوش جهانیان برسانند. آرزوی دختران ورزشکار افغان که به دلیل پناهندگی نمی‌توانند در مسابقات رسمی شرکت کنند، انتقال به یک تیم بزرگ و ادامه فوتبال خود در آنجا و حتی شرکت در مسابقات بین المللی است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد.
بعد از فرمان طالبان برای منع فعالیت زنان در نهاد‌های سازمان ملل متحد، این سازمان بین‌المللی در حال بازنگری در فعالیت‌های خود در افغانستان است. یکی از اهداف نشست دوحه، بررسی نحوه عملکرد دفتر سازمان ملل متحد در کابل (یوناما) بعد از تصمیم جدید طالبان است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.
شبکه «صدای بانوان» تنها شبکه افغانستان است که به دست زنان اداره می‌شود. این شبکه که از ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد، هشت کارمند دارد که شش تن از آنان زن هستند.
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دولت فرانسه صدای مردم خود را بشنود، گفت: معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
خزعلی با بیان اینکه نمی‌خواهند بگذارند صدای پیشرفت زنان ایران به گوش جهانیان برسد، افزود: البته بسیاری از موارد در خصوص پیشرفت زنان سال قبل در سازمان ملل مطرح شد. بالاخره ما باید در مجامع بین المللی باشیم و حقیقت را به گوش جهانیان برسانیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در واکنش به حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفـت:به نام حقوق زن نباید حق زنان را نقض و زنان جهان را از شنیدن صدای زنان ایران محروم کنند.
سرکرده باند «رتیل‌های خون ریز» در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به مشروب خوری، آزار و اذیت‌های وحشیانه زنان جوان و شکنجه‌های دلخراش آنان گفت: من هیچ اعتقاد مذهبی ندارم و از شکنجه زنان لذت می‌برم! به ویژه وقتی با گریه التماس می‌کردند که رهایشان کنم، ولی من به همراه دیگر همدستانم از آن‌ها فیلم می‌گرفتیم و لذت می‌بردیم، سپس برای آن که کسی جیغ و فریاد آنان را نشنود صدای موسیقی را بلند می‌کردیم.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، تصمیم آمریکا برای لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن را «نامشروع» خواند و گفت: هرگز صدای رسا و مطالبه‌گرانه جامعه پویای ‎زنان ایران‌زمین، در اعتراض به پایمال‌شدن ‎حقوق زنان توسط این کشور و سایر کشورهای غربی حامی آن، خاموش نخواهد شد.
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
توران ولی مراد گفت: آقای رئیسی اگر می‌خواهد بگوید من صدای زنان را شنیدم در اولین قدم انسیه خزعلی را عزل کند.
جمیله کدیور گفت: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران اگر در صدد گشایش و بهبود اوضاع کشور و ملت است، تا دیر نشده باید با تدبیر، فضای رسانه‌ای داخل کشور را باز کند، از فشار‌های فرهنگی و اجتماعی بر اقشار مختلف، به‌ویژه زنان و دختران و دانشجویان و دانش‌آموزان و اهل رسانه بکاهد و صدای مردم، به‌ویژه نسل جوان را بشنود.
معاون رئیس جمهور آمریکا با طرح ادعاهای حقوق بشری و دفاع از حقوق زنان ایرانی مدعی شد: خطاب به همه کسانی که در حال اعتراض هستند می‌گویم ما شما را می‌بینیم و صدای شما را می‌شنویم. شجاعت شما الهام ‌بخش است.
یکی دیگر از شاهدان عینی نیز این طور ماجرا را تشریح کرد: درست موقع اذان بود و منتظر بودیم که امام جماعت تکبیر بگوید که از سمت زنان صدای جیغ شنیدیم، دویدیم به سمت درب شبستان و دیدیم که یک نفر با اسلحه کلاشینکف وارد حرم شده و در حال تیراندازی به سمت زوار است.
برخی رسانه‌های معاند امروز قصد داشتند از صدای آژیر اجرای مانور در زندان قزلحصار برای دروغ‌پراکنی خود استفاده کنند.
برخی رسانه‌های معاند امروز قصد داشتند از صدای آژیر اجرای مانور در زندان غزلحصار برای دروغ‌پراکنی خود استفاده کنند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را هدف قرار دادند، چیزی دیده نمی شد و غبار و دود همه جا را فراگرفته بود، فقط صدای گریه و زاری کودکان و زنان این خانه به گوش می رسید.
جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را هدف قرار دادند، چیزی دیده نمی شد و غبار و دود همه جا را فراگرفته بود، فقط صدای گریه و زاری کودکان و زنان این خانه به گوش می رسید.
جنگنده های رژیم صهیونیستی خانه ای را هدف قرار دادند، چیزی دیده نمی شد و غبار و دود همه جا را فراگرفته بود، فقط صدای گریه و زاری کودکان و زنان این خانه به گوش می رسید.
این اتفاق مثل هر تغییر نگرش اجتماعی دیگری در بستری از زمان رخ داد. تا سال‌ها ورزش زنان تنها کادر کوچکی از گزارش‌ها را، آن‌هم بدون عکس به خود اختصاص می‌داد. بعد کم‌کم عکس سه در چهار ورزشکاران به آن اضافه شد. بعد عکس‌ها و گزارش‌ها فضای بیشتری را به دست آوردند تا بالاخره به جایی برسیم که ورزش زنان هم به موضوعی عادی در جامعه تبدیل شود. این مسأله برای همه زنان ورزشکار مهم بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ