اطلاعات رسیده از سوی مسوولان و کارشناسان درگیر پروژه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، از اعلام رسمی و هشدار برای آب‌گیری سد چم‌شیر حکایت دارد؛ به نظر می‌آید قرار است در هفته‌های آتی «ابراهیم رییسی» به این استان سفر کند و آب‌گیری سد را هم کلید بزند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارت بازی بازیکنان جدید پرسپولیس و استقلال و برخی از نفرات سپاهان هنوز صادر نشده است.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، همچنان تصمیم نهایی خود را برای فصل آینده نگرفته است.
بازیکن تیم گلف معراج مسجدسلیمان گفت: هیات گلف خوزستان بیش از یک سال است که با سرپرست اداره می شود و این امر بلاتکلیفی است.
تیم ملی اسکیت سرعت در حالی خود را برای بازی‌های آسیایی هانگژو چین آماده می‌کند که هنوز اعزام این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
حمید مطهری دستیار امیر قلعه‌نویی در تیم ملی از سرمربیگری پیکان انصراف داد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با توجه به عدم ارسال تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۳ گفت: این موضوع موجب گلایه خانواده‌ها شده و امیدواریم شهرداری هر چه سریع‌تر این لایحه را به شورا ارسال کند.
ملوان انزلی تنها تیم لیگ برتری است که هیچ خبر خاصی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آن در دست نیست.
4 تیم لیگ برتری هنوز سرمربی خود را مشخص نکرده اند و معلوم نیست چه کسی سکان هدایت آنها را برعهده می گیرد.
پس از گذشت ۵ ماه از بازگشایی سامانه جدید اسقاط خودرو، همچنان افرادی که پیشتر (قبل از ۱۴۰۲) متقاضی اسقاط بودند در بلاتکلیفی به سر می برند.
درحالی که مدتها از تفاهم نامه واگذاری مسابقات رشته اسکی کوهستان به فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و کسب عضویت در فدراسیون جهانی می گذرد اما همچنان ورزشکاران این رشته بلاتکلیف هستند.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: عدم استفاده از پلاستیک، همچنان روی زمین مانده است.
در حالی که فدراسیون بوکس از نداشتن رئیس در حال ضربه خوردن است، حتی زمان برگزاری انتخابات این رشته هم اعلام نمی‌شود.
بلاتکلیفی چندین فدراسیون؛ هرج و مرج به‌تمام معنا در ورزش ایران
سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت: در شرایطی که نتوانیم به مسابقات قهرمانی آسیا استرالیا اعزام شویم، مجوز حضور در مسابقات جهانی را نیز از دست خواهیم داد.
پس از کش و قوس‌های بسیار قیمت مرغ و تخم مرغ رسمی ابلاغ شد این در حالی است که پس از برگزاری آخرین جلسه قیمت گذاری گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی هنوز قیمت گندم بلاتکلیف است.
باوجود شروع اردوی تیم ملی فوتسال ایران برای بازی مقابل ازبکستان هنوز شرایط برای سفر دو لژیونر و یک مربی تیم ملی به ایران و حضور در این اردو فراهم نشده است.
عضو هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی گفت: نابسامانی در بازار ارز، تامین مواد اولیه زنجیره صنعت نساجی را با مشکل مواجه کرده است.
تعویق انتخابات، فدراسیون ورزش‌های کارگری را با یک بلاتکلیفی مواجه کرده درحالیکه به نظر می‌رسد این فدارسیون جایی در برنامه و دغدغه‌های وزارتخانه‌های متولی‌اش یعنی ورزش و کار ندارد.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
تولید کنندگان ژاپنی ماشین آلات تولید نیمه رسانا و مواد مورد استفاده برای ساخت تراشه ها از تصمیم این دولت برای وضع محدودیت های صادراتی به چین آگاه نیستند.
دبیر فدراسیون ناشنوایان گفت: با وجود این که مسابقات قهرمانی آسیا ناشنوایان در رشته‌های کشتی، تکواندو و جودو قرار است اسفند در قرقیزستان برگزار شود، اما هنوز برگزاری این رقابتها از سوی کنفدراسیون آسیا قطعی نشده است.
نامشخص بودن وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، فیفادی سال جدید و برگزاری اردو در این دوره و برگزاری بازی تدارکاتی را در ابهام قرار داده است.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ