لیونل مسی امشب در یکی از حساس‌ترین بازی‌های عمر خود برای کسب عنوانی تلاش خواهد کرد که تنها جای خالی ویترین افتخاراتش محسوب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ياسين يزدى تنها فيناليست ايران در شب پايانى مسابقات جهانى كشتى فرنگى جوانان به مدال نقره رسيد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
روستوف علی‌رغم حضور ۹۰ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل سوچی شکست خورد.
پرونده سومین دوره مسابقات فیتنس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در یکی از عمارت های خاص تهران و با حضور چهره های مطرح بسته شد.
براساس اعلام نیروی هوایی اوکراین، ارتش روسیه در شبانه‌روز گذشته در پاسخ به حمله کی‌یف یه نفتکش مسکو در دریای سیاه، چندین و چند موج از حملات هوایی را علیه مواضعی در اوکراین تدارک دیده است.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از حضور و گلزنی لیونل مسی در این تیم بسیار خوشحال است.
مطالعات نشان می‌دهد مصرف روزانه یک یا ۲ نوشیدنی حاوی شکر باعث افزایش ۲۶ درصدی احتمال خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. از آن‌جا که برخی نوشابه‌های انرژی‌زا را شب برای بیدارماندن و انجام کار‌های باقی‌مانده‌شان می‌نوشند، این مقدار شکر و همچنین کافئین موجود در انرژی‌زا‌ها می‌تواند حسابی دردسرساز باشد و حتی در انگلیس مصرف نوشابه انر‌ژی‌زا به طورکلی برای زنان باردار ممنوع شده است.
عقیل کعبی با عقد قراردادی رسمی در لیگ بیست و سوم با پیراهن استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
ماجرای مسمومیت با متانول ماجرای امروز جامعه نیست و در واقع اپیدمی مسمومیت با متانول به زمان شیوع کرونا بازمی‌گردد. نتایج تحقیقات در باب مسمومیت گسترده با متانول نشان می‌دهد که این موضوع از زمان پخش اطلاعات نادرست درباره توانایی الکل برای خنثی‌کردن ویروس کرونا آغاز شد.
پس از آنکه روسیه که از آغاز جنگ در اوکراین تاکنون، تانک‌های زیادی را از دست داد و به ویژه بعد از نبرد شرق دونتسک که نزدیک ۱۳۰ تانک این کشور منهدم شد، این کشور الگوی تغییر تاکتیک را در استفاده از تانک‌ها نیز به کار برد.
شب آخر لالیگا: بارسا باخت، والنسیا ماندنی شد
مسعود درخشان در مناظره شب گذشته با موسی غنی نژاد در پاسخ به سوالی درباره اقتصاد اسلامی از پاسخ به سوال طفره رفت و به اتهام زنی علیه غنی نژاد پرداخت.
ارکیده تقریبا در همه جای سیاره زمین، از استوا گرفته تا قطب شمال، یافت می‌شود. به گفته کارشناسان باغ‌های سلطنتی بریتانیا «کیو»، تقریباً سه برابر بیشتر از گونه‌های پرندگان موجود در جهان، گونه‌های ارکیده وجود دارد. اما این فراوانی باعث ارزانی آن نشده است. ارکیده‌ها همیشه در فهرست گران‌ترین گل‌ها دیده می‌شوند.
از نظر علم زمین شناسی، پدیده‌ی زلزله تابعی مشخص از نسبت گرانشی انرژی ذخیره شده در سطح گسل موجود در یک منطقه‌ی زمینی به مقاومت آن صفحه است. تغییر در زمان وقوع زلزله زمانی اتفاق می‌افتد که تغییر در فشار وارده بر میدان تنش یا مقاومت سطح گسل ایجاد شود. حال این که چه مواردی دقیقا ممکن است در زمان اتفاق افتادن این پدیده‌ها موثر باشد، مختلف است و برای آن‌ها نمی‌توان علل خاصی را مطرح کرد.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در پایان پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دورهم به خوشی بگذارنند.
امسال نیز با وجود شرایط اقتصادی، در فضای عمومی کوشش برای تداوم این دورهمی در انتهای پاییز و آغاز زمستان مشهود است و امشب بسیاری از فرزندان خودشان را به پدران و مادرانشان‌ رسانده‌اند که شبی را دور هم به خوشی بگذارنند.
کاپیتان تیم ملی کرواسی بعد از پشت سر گذاشتن تمرینی شاداب، آماده درخشش در آخرین بازی خود در جام جهانی است.
اسلولوریس جمع اضداد است. این موجود با اینکه زیباست و چشمانی درشت دارد، اما بسیار سمی و بداخلاق بوده و موجودی است بالقوه کشنده. تنها نخستی سان (یکی از راسته‌های پستانداران) سمی جهان؛ این موجود که بدنش از خز پوشیده شده و در شب حرکت می‌کند، در جنگل‌های بارانی جنوب و جنوب شرقی آسیا زندگی می‌کند.
محمد قوچانی گفت: به چهار منطقه بلوچستان خوزستان آذربایجان و کردستان رسیدگی ویژه کنید؛ نه اینکه به اقای مولوی عبدالحمید بسپارید. آقای مولوی عبدالحمید هم از اقای رییسی حمایت کرد هم از پیروزی طالبان در افغانستان.
علی‌اکبر رائفی پور شب گذشته در برنامه‌ی زنده تلویزیونی ثریا گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته است
پزشکیان در بخش دیگری از گفته‌های خود می‌گوید: چهل سال است می‌گوییم الگوی ما و افتخار ما امام حسین و حضرت علی است و این همه شهدا در این مملکت داشتیم، اما با وجود این ادعاها خیلی از مردم ما محتاج نان شب هستند. آیا می‌شود از منِ مسلمان، از منِ دانشگاهی، از منِ مسئول کاری بکنم که مردم ما مشکل داشته باشند؟!
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: استفاده از کمک داور ویدئویی در لیگ برتر از نان شب واجبتر است.
بررسی صحنه‌ی معروف بازی شب گذشته بایر لورکوزن برابر هوفنهایم نشان می‌دهد موقعیت شیک به لطف سردار فراهم شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ