اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افرادی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند، سن بالای ۶۵ سال یا کمتر از ۴ سال بچه‌ها را خیلی مراقب باشند، کسانی که بیماری کلیوی، کبدی، قلبی، فشارخون و دیابت دارند آسیب پذیرتر هستند و باید بیشتر مراقبت کنند ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعد از ظهر که اوج گرما است سعی کنند در محیط به خصوص نور مستقیم آفتاب همراه با فعالیت بدنی پرهیز کنند حتی الامکان اگر کار واجب ندارند از خانه بیرون نروند و مراقبت کنند که آب بدن کم نشود.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، چند توله شیر را به تصویر می کشد که مدام تلاش می کنند که پدر را گاز بگیرند. اما توله شیرهای بزرگتر وارد ماجرا می شوند و به آن ها یاد می دهند که نباید این کار را انجام دهند.
اسلامی گفت: کار‌های عملی و اجرایی در سازمان انرژی اتمی در دستور کار داریم که دانش و فناوری هسته‌ای و نقش آن در زندگی مردم در کتاب‌های درسی از مقطع دبستان به بالا بیاید تا بچه‌ها با این علم و دانش بیشتر و اصولی‌تر آشنا شوند.
نوید گفت: چی بگم آقا برو از یگانه بپرس تا بهت بگه چه کارا می‌کنه که منو خسته کرده. برو ازش بپرس چرا آن‌قدر بچه‌بازی از خودش درمیاره. آخه کسی که ازدواج کرده باید عروسک‌بازی کنه؟ باید بره شهربازی؟ باید با بچه‌ها خاله‌بازی کنه؟ من ازدواج کردم به این فکر که زندگی خوبی داشته باشم از سر کار میام همسرم همه چیزش آماده باشه؛ اما الان برعکس شده من همه کارا رو می‌کنم!
تهیه مواد کاکولی انقدر راحت است که همین امروز می‌توانید دست به کار شوید و یک کاکولی بپزید، یک میان‌وعده جذاب که هم کودکان دوست دارند و هم بزرگسالان. میان‌وعده سالمی که سرشار از انرژی است و جایگزین خوبی برای هله‌هوله‌های بازار است. اما این کاکولی به چه موادی نیاز دارد؟
علیرضا بیرانوند قبل از سفر به قائمشهر در یک برنامه خیرخواهانه به دیدار جمعی از کودکان بی سرپرست رفت و ساعات شادی را کنار آنها سپری کرد.
ورزش وسواس‌گونه که به آن ورزش اجباری و بی‌اشت‌هایی ورزشی نیز می‌گویند یک وسواس و الزام بی‌اختیار برای ورزش و تمرین‌کردن است که منجر به آسیب و بیماری شده و باعث می‌شود فرد تمام فعالیت‌های تحصیلی یا کاری و حتی خانواده و دوستان را فدای ورزش‌کردن کند. این مدل ورزش‌کردن هیچ لذتی برای کودک ندارد؛ اما احساس می‌کند مجبور است تمرینات سخت ورزشی را انجام بدهد و اگر نتواند این کار را انجام بدهد احساس گناه یا اضطراب خواهد کرد.
با تغییر ساعت کاری ادارات باید مواردی از جمله رضایت شغلی، ترافیک، ماجرای مهدکودک بچه‌ها و ... را هم در نظر بگیریم. اگرچه در حال حاضر نمی‌توان حدس زد که با تغییر ساعات کاری ادارات بازدهی کارمندان دولت در ساعات کاری جدید چقدر خواهد بود، اما این که کارمندان قرار است چقدر در ترافیک بمانند و چه ساعتی به محل کار خود می‌رسند و چه بازدهی خواهند داشت، حائز اهمیت است.
سرمربی استقلال ملاثانی می‌گوید این تیم با هدف پیروزی برابر هوادار و صعود به نیمه نهایی جام حذفی وارد دیدار با این تیم خواهد شد.
تیبو کورتوا، دلیل عصبانیت خود از مدافعان تیمش در جریان بازی با سلتاویگو را شرح داد.
سایپا با برد یک بر صفر در برابر خلیج فارس ماهشهر 46 امتیازی شد و در فاصله یک امتیازی با استقلال خوزستان شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر پیدا کرد.
فصیحی گفت: وضعیت بقیه بچه‌ها از من بدتر است و نمی‌دانیم چه کار کنیم. مدال که گرفتم خوشحال بودم اما دوست داشتم بقیه هم نتیجه بگیرند. دوست دارم همه با هم خوشحال باشیم. دوره قبل با این دوره خیلی متفاوت بود. بچه‌ها نسبت به امکاناتی که دارند، بهترین نتایج را گرفتند. نتیجه همیشه با امکانات ارتباط مستقیم دارد. هر نتیجه ضعیف نشان از شرایط و امکانات ضعیف دارد. بچه‌ها با انگیزه و استعداد ناب خودشان است که نتیجه می‌گیرند.
جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
سرمربی تیم آ.اس.رم بعد از اعتراض به داور و مشاجره با او در اوایل نیمه دوم بازی امشب از کنار زمین اخراج شد.
من حرفم این است که باید کار کنیم. هرکسی در حیطه خودش باید خیلی کار کند. کاری که مثل همان ژاپنی‌ها باشد. باید برای آینده برنامه داشت. به نظرم غر زدن کاری را پیش نمی‌برد. فحش دادن کاری را پیش نمی‌برد. چیزی که من در همین دانشگاه خودمان [شریف]دیدم. این بچه‌ها واقعاً به‌قدری عزیز و محترم‌اند که حد ندارد. اما در آن دوره انگار آدم‌های دیگری شده بودند. تردیدی نیست که حتماً عوامل روانی و شواهدی دیدند که این‌قدر عصبانی شدند و به آن نقطه رسیدند. ولی این‌ها هیچ‌کدام کار را در کشور درست نمی‌کند.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
یکی از اقوام مقتول در باره این جنایت گفت: مقتول سال ۸۲ زمانی که دانشجو و در شهرستان بود با همسرش که در یک بیمارستان کار می‌کرد آشنا شد و پاییز سال ۸۲ ازدواج کرد، اما از همان ابتدا باهم اختلاف داشتند. شوهرش مرد بد اخلاقی بود و همین مسأله باعث درگیری بین آن‌ها شده بود. زندگی آن‌ها با اختلاف‌هایشان ادامه داشت و آن‌ها صاحب یک پسر که الان ۱۶ سال دارد و دختری که ۸ ساله است شدند. اما اختلاف‌های آن‌ها از سال ۹۸ پررنگ‌تر شد به‌طوری که شوهرش او را مدام کتک می‌زد و چندین شکایت و پرونده نیز در این مورد تشکیل شد. درنهایت ۷ ماه قبل بود که آن‌ها از هم جدا شدند و قرار بر این شد که در هفته ۴۸ ساعت بچه‌ها نزد مادرشان باشند.
مطالعات زیادی نشان داده است که بچه‌هایی که صبحانه نمی‌خوردند، احتمال چاق شدنشان بیشتر از کودکانی است که صبحانه می‌خورند.
بچه ها را به دستور مادرشان دزدیدم!
ابراهیم میرزاپور شانس علیرضا بیرانوند را برای پوشیدن شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2022 بالاتر از دیگر دروازه بانان می داند.
بچه‌ها زمانی که در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند، بدون هیچ ترس و اضطرابی عنوان کردند: پدرمان تاجر و ورزشکار معروفی است و ما در یکی از کشور‌های اروپایی به دنیا آمده‌ایم. پدرمان مرد خوبی است و مادرم نباید از او شکایت می‌کرد و او را به زندان می‌انداخت. از کار مادرمان بشدت ناراحت هستیم و به خاطر رفتارهایش دل‌مان نمی‌خواهد با او زندگی کنیم.
یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از شکست تیمش در مقابل تراکتور در نشست خبری حاضر شده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
گفته می‌شود که پیکه از اینکه خواننده کلمبیایی خودش را به عنوان کسی که از کار و زندگی‌اش زده تا با بچه‌ها باشد و خود را الگوی فرزندان می‌داند، خشمگین شده است.
سرمربی استقلال ملاثانی می گوید طی اردوی کرج، اهدافمان را ترسیم کردیم و روی ساختار و تاکتیک تیم‌مان خیلی کار کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ