امباپه در صورت پیروزی فرانسه مقابل آرژانتین سناریو پله را در پیش خواهد گرفت اما در صورت شکست، داستان رونالدو برای او تکرار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئال مادرید در مورد آردا گولر دو سناریو پیش رو دارد، یا می تواند با او فسخ کند یا موقتا تا ژانویه او را از فهرست کنار بگذارد.
در کوتاه مدت پیش بینی می‌شود که منافقین به طور پنهانی و بدون شعار‌های آشکار به یک گروه بسیار ثروتمند و با نفوذ تبدیل شود که از لابی‌های پنهان نیز برخوردار است. در کوتاه مدت نیز پیش بینی می‌شود که از گروه فعلی و جریان سیاسی به یک فرقه ایدئولوژیک تبدیل شوند.
دبیر شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دشمن به دنبال این است که انتخابات آینده به شکست کشانده شود و ۲ سناریوی تحریم انتخابات توسط مردم و کاهش مشارکت را در دستور کار قرار دارد.
امیرحسین مدرس خیابانی نیز برای این کرسی به عنوان گزینه‌ای مهم مطرح است. فارغ از آنکه رئیسی چه کسی را برای وزارتخانه صمت در نظر دارد، آنچه مهم است ریل‌گذاری درست در بخش‌های صنعت، معدن و تجارت است.
موسی پور گفت: با اعلام رسمی از سرگیری روابط سیاسی دو کشور، یک سناریو را بررسی و فرض می‌کنیم که راه برای بخش خصوصی و تجارت دو کشور فراهم می‌شود. فراموش نکنیم که تجار در همه جای جهان به دنبال فرصت‌های تجاری نو و بکر هستند و به طور حتم همین حالا در عربستان هم تجار قوی آن کشور به دنبال فرصت‌های تجاری ناب در ایران هستند و این، نگاه حرفه‌ای در تجارت است.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
دو کارشناس بازار سرمایه با اشاره به استراتژی مناسب‌ پایداری برای سهامداران در موقعیت فعلی درباره چیدمان سبد سهام و صنایع مورد اقبال توضیحاتی ارائه کردند.
آینده «استان‌های درگیر بالاترین نرخ فرونشست زمین» در دو سناریو بررسی شد. نتایج یک تحقیق از روند نشست زمین در پهنه‌هایی از کشور که محل سکونت نیمی از جمعیت ایران است، نشان می‌دهد، سرعت بالای برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی در این مناطق باعث شده است از یکسو میزان «افت ذخایر آبی» زیرزمین تا ۴ برابر دهه‌های قبل و از سوی دیگر، نرخ سالانه فرونشست به حداقل ۵/ ۱ برابر سال‌های گذشته برسد. این بحران انسان‌ساز براساس مطالعات تیم تحقیق، ۷تهدید زیست‌محیطی و اقتصادی برای کشور در پی دارد مگر آنکه با «تدابیر ملموس» از سمت سیاستگذار مهار شود. محققان در این مطالعه تاکید می‌کنند، بحران فرونشست برخلاف بحران زلزله، قابل کنترل است؛ اما «فرصت، محدود است». در صورتی که روند برداشت از آب‌های زیرزمینی به روال حداقل یک دهه گذشته ادامه یابد، تلخ‌ترین سناریوی پیش‌رو، «تکمیل فرآیند فرونشست» و «مرگ آبخوان‌ها» خواهد بود که باعث بحران‌های جدید زیست‌محیطی و کشاورزی می‌شود. راهکارهای دستیابی به سناریوی دوم در جمع‌بندی این تحقیق، فهرست شده است.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
روز جمعه هفتم بهمن ماه یک مهاجم به نام یاسین حسین‌زاده با سلاح کلاشنیکف به سفارت جمهوری آذربایجان حمله کرد که در نتیجه آن یک نفر از ماموران امنیتی این سفارت کشته و دو نفر دیگر مجروح شدند. انگیزه مهاجم شخصی اعلام و گفته شده که برای بیرون آوردن همسر خود از سفارت دست به این اقدام زده است.
صداوسیما دو سالی است سریال فاخرِ «سلمان فارسی» را آغاز کرده و سناریویِ «حضرت موسی(ع)» را هم پیش می‌برد. بالأخره هرکدام از این سریال‌ها، دو هزار میلیارد بودجه می‌خواهند. سالی هزار میلیارد باید تزریق بشود تا این‌ها راه بیفتند. با بودجه‌های محدود صداوسیما به جایی نمی‌رسند
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا با اشاره به اینکه بیماری‌زایی سویه‌های جدید کرونا مشابه امیکرون پایین است، در عین حال به سرایت‌پذیری بالای آن اشاره و تاکید کرد: با توجه به رفت‌وآمدها و مسافرت‌ها باید نظارت و کنترل کافی از مبادی مرزی صورت گیرد؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند جرقه‌ای از افزایش ابتلا به بیماری در کشور باشد.
عضو کمیته علمی کشوری مقابله با کرونا گفت: BQ ۱ هم درست مانند سویه BA ۵ از زیرسویه‌های فرعی امیکرون است که همین سبب می‌شود بر اساس نظر کارشناسان این سویه هم بیماری‌زایی در حد امیکرون داشته باشد؛ هرچند که فراگیری بالایی دارد و این سبب می‌شود احتمالا در روز‌های آتی با افزایش موارد مواجه شویم.
سیاستمدار مستقل عراقی درباره دو سناریوی احتمالی بازگشت جریان صدر به عرصه سیاسی عراق سخن گفت.
با افتتاح دو کانال بورسی برای فعالیت ملکی بانک‌ها، دو سناریو در ارتباط با سرنوشت یخچال‌های ملکی بانکی مطرح می‌شود. بانک مرکزی در حالی روز گذشته از صدور مجوز راه اندازی دو مسیر بورسی فعالیت مولد ملکی برای بانک‌ها شامل «صندوق‌های زمین و ساختمان» و «صندوق‌های املاک و مستغلات» خبر داد
رسانه‌های امریکایی در پوشش گزارش‌های مربوط به ادعای وجود خطر حمله ایران به عربستان به موضع‌گیری‌ها و عملکرد اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سخنان حسین سلامی، فرمانده سپاه اشاره کردند. سپاه پاسداران در چند هفته اخیر حداقل دو بار مواضع گروه‌های مخالف را در اقلیم کردستان عراق هدف قرار داده است و دشمن و از جمله عربستان سعودی را به دست داشتن و تحریک در ناآرامی‌های اخیر، به ویژه پوشش اعتراضات توسط شبکه تلویزیونی فارسی زبان مستقر در لندن (ایران اینترنشنال) که تهران آن را وابسته به ریاض می‌داند، متهم کرده است. فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی هشدار داده بود که عربستان باید در انتظار پاسخ ایران باشد.
وزیر دفاع یمن افزود: متجاوزان دو راه بیشتر پیش رو ندارند و راه سومی در کار نیست یا آتش بس و پرداخت حقوق یا موشک و عملیات پهپادی.
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.
شقاقی اظهار داشت: اقتصاد ۸۵ میلیون نفری ایران که حدود ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی و ۴۵ میلیارد دلار واردات را تجربه کرده، با اندک افزایش فروش نفت، رشد اقتصادی دو و سه درصدی را همانگونه که صندوق بین المللی پول پیش بینی کرده، رقم زده، این در حالیست که برای سال ۲۰۲۳ نیز اگر شرایط به همین منوال باشد و تحریم‌ها اضافه نشود، رشد اقتصادی یکی دو درصدی و تورم ۴۰ درصدی نیز برای اقتصاد ایران قابل تصور است، اما این تنها یک سناریوی موجود برای اقتصاد ایران در سال آینده است.
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه بنده معتقدم مذاکرات هسته‌ای به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران گره خورده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران به تازگی گازدهی به سانتریفیورژ‌های های IR۶ را آغاز کرده است، این موضوع توان تولید هسته‌ای ایران را نسبت به سقفی که در برجام وجود داشت را چندین برابر کرده است، ایران سیاستش این است که در برابر مواضع و اقدامات سخت آمریکا واکنش تندی از خود نشان دهد و همین افزایش اقدامات هسته‌ای نیز در این راستا بوده است.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به اینکه بنده معتقدم مذاکرات هسته‌ای به پیشرفت‌های هسته‌ای ایران گره خورده است، اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران به تازگی گازدهی به سانتریفیورژ‌های های IR۶ را آغاز کرده است، این موضوع توان تولید هسته‌ای ایران را نسبت به سقفی که در برجام وجود داشت را چندین برابر کرده است، ایران سیاستش این است که در برابر مواضع و اقدامات سخت آمریکا واکنش تندی از خود نشان دهد و همین افزایش اقدامات هسته‌ای نیز در این راستا بوده است.
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و تنها محموله صادراتی از سوی وزارت نفت به قیمت ۷۰ سنت مربوط به فروردین‌ماه امسال و در رینگ صادراتی بورس انرژی بوده است.
هیچ جایزه‌ای در بخش رقابتی به طور هم‌ارزش میان دو یا چند اثر تقسیم نمی‌شود و در واقع سیمرغ بلورین بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی یا بهترین نقش اول به دو فیلم یا به یک هنرمند برای دو فیلم تعلق نمی‌گیرد. همچنین دست اندرکاران اصلی تولید فیلم‌های بخش‌های رقابتی نمی‌توانند عهده دار مسئولیت داوری فیلم‌های آن بخش باشند؛ تغییراتی هرچند کوچک برای نزدیک کردن جشنواره فیلم فجر به استاندارد‌های برپایی جشنواره فیلم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ